امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نبي: گزينه‌اي غير از کي‌روش براي ما وجود ندارد

#1
نبي: گزينه‌اي غير از کي‌روش براي ما وجود ندارد

دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: گزينه ديگري غير از کي روش براي تيم ملي وجود ندارد، چراکه او در بين 10 مربي برتر دنياست و بايد او را در تيم ملي ايران همچنان حفظ کنيم.

نبي: گزينه‌اي غير از کي‌روش براي ما وجود ندارد 1



 مهدي محمد نبي در خصوص ارزيابي اش از گروه ايران در جام ملت هاي آسيا و همگروهي تيم ملي با کشورهاي عرب گفت: در مسابقاتي که به عنوان جام ملت ها در آسيا يا اروپا يا آفريقا برگزار مي شود، مسابقات از يک حساسيت منطقه اي برخوردار بوده و به صورت رقابتي سخت در قالب تورنمنتي فشرده برگزار مي شود. بنابراين تيمي مي تواند به مراحل بالاتر صعود کند که علاوه بر آمادگي و تدارک بهتر براي حضور در چنين تورنمنتي در بحث حواشي نيز چه قبل از اعزام و چه در جريان رقابت ها بتواند تسلط خوبي بر اين حواشي داشته باشد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: گروه ايران در جام ملت هاي آسيا 2015 گروه سختي است و بعد از جام جهاني بايد برنامه تيم ملي را به گونه اي ادامه دهيم که بتوانيم در اين رقابت ها با موفقيت عمل کنيم، چون پس از جام جهاني فرصت بسيار کمي براي آماده سازي تيم ملي براي حضور در جام ملت هاي آسيا داريم و از اين فرصت کم بايد نهايت استفاده را ببريم، در عين حال براي رسيدن به موفقيت، ثبات مديريت فني در تيم ملي اولين فاکتور است و اگر ثبات مديريت فني داشته باشيم مي توانيم در جام ملت ها موفق عمل کنيم.

نبي در مورد اينکه اين ثبات با ماندن کي روش در تيم ملي بوجود خواهد آمد، بر همين اساس آيا به ماندن وي در تيم ملي اميدوار هست يا خير گفت: تصميم گيرنده در اين خصوص رئيس فدراسيون است اما موردي که از قبل روي آن برنامه ريزي کرده ايم، ماندن کي روش در تيم ملي پس از جام جهاني است و اين موضوع هم در جلسه هيئت رئيسه که يک ماه قبل برگزار شد مورد تصويب قرار گرفت و در واقع اين مصوبه هيئت رئيسه است که کي روش با تيم ملي همچنان به کارش ادامه دهد مگر اينکه اتفاقات ديگري رخ دهد.

وي در مورد اينکه در صورت عدم توافق با کي روش آيا گزينه هاي ديگري هم براي فدراسيون وجود دارد، افزود: از نظر من گزينه ديگري غير از کي روش براي تيم ملي وجود ندارد. کي روش در بين 10 مربي برتر دنياست و بايد او را در تيم ملي ايران همچنان حفظ کنيم.

دبيرکل فدراسيون فوتبال در مورد برنامه هاي تيم ملي در راه آماده سازي جام جهاني گفت: تيم ملي 24 فروردين براي برگزاري اولين اردوي خارجي خود عازم آفريقاي جنوبي خواهد شد. اقدامات مربوطه براي اين اعزام از جمله تأمين منابع مالي اين اردو انجام شده و حتي در اين بين 30 درصد قسط برگزاري اين اردو پرداخت شد تا به طور قطع راهي اين اردو بشويم.

وي با اشاره به اينکه ليست تيم ملي يک روز بعد از پايان ليگ برتر اعلام مي شود تا ملي پوشان خود را براي حضور در اردوي آفريقايي تيم ملي آماده کنند، افزود: اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي حدود 3 هفته ادامه خواهد داشت و در اين مدت با 4 تيم از جمله 3 تيم باشگاهي ليگ حرفه اي آفريقاي جنوبي و همچنين تيم ملي موزامبيک ديدارهايي را برگزار خواهيم کرد.

دبير کل فدراسيون فوتبال در مورد آخرين اقدامات فدراسيون فوتبال براي ميزباني جام ملت هاي آسيا 2019 افزود: قرار است 18 فروردين در وزارت ورزش جلسه اي را با مديران کل ورزش و جوانان و روساي هيئت هاي فوتبال شهرهايي که به عنوان ميزبان اين رقابت ها به کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي شده اند از جمله تهران، اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز و کرمان و همچنين مديرعامل شرکت توسعه و تجهيز به همراه مسئولان فدراسيون فوتبال به رياست نصرالله سجادي معاون ورزش وزارت و جوانان برگزار کنيم تا در اين خصوص بررسي ها، اقدامات لازم و آخرين راهکارها براي کسب ميزباني جام ملت هاي آسيا 2019 صورت پذيرد.

نبي در پاسخ به اين سوال که تا چه اندازه اميدوار است که ميزباني جام ملت هاي آسيا 2019 به ايران برسد گفت: با توجه به مستنداتي که ارائه کرده ايم، نظر مسئولان اي اف سي مثبت بوده است اما در نهايت گزارش ناظرين و بازرسين کنفدراسيون فوتبال آسيا براي رسيدن ما به اين امر تعيين کننده خواهد بود.
نبي: گزينه‌اي غير از کي‌روش براي ما وجود ندارد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  AFC: احتمال تغییر میزبان‌ها به یک شرط وجود دارد
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کلوپ: مشکلی بین صلاح و مانه وجود ندارد
  ژیمناستیک؛ فدراسیونی که دبیر ندارد‍!
  منزوی: استقلال شفافیت مالی ندارد/ زمان عقد قرارداد با شفر دلار ۳۹۰۰ تومان بود!
  فعالیت خودسرانه باشگاه‌های کوهنوردی با وجود کرونا
  هاشمی‌طبا: AFC به ما اعتماد ندارد/ میزبانی جام ملت‌ها را به ایران نمی‌دهند
  ادامه تمرینات کلن با وجود ابتلای سه بازیکن به کرونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان