امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پيرواني: بايد جوانگرايي کنيم

#1
پيرواني: بايد جوانگرايي کنيم

پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بايد بگويم که شرايط حاکم بر فوتبال ما کار را در اين مسابقات سخت کرده است و بايد صددرصد در تيم جوانگرايي کنيم.

پيرواني: بايد جوانگرايي کنيم 1



  افشين پيرواني در خصوص هم‌گروه‌هاي تيم ملي فوتبال در جام ملت‌هاي 2015 استراليا، گفت: قطعا گروه ما گروه سختي است چرا که وقتي مقابل لبنان و قطر در مقدماتي جام جهاني با اما و اگر مواجه مي‌شويم بايد بدانيم که کار سختي در پيش داريم هر چند که بايد خوشحال باشيم به استراليا، کره جنوبي و يا ژاپن نخورده‌ايم اما بايد بگويم که شرايط حاکم بر فوتبال ما کار ما را براي اين مسابقات سخت کرده است و بايد صددرصد در تيم جوانگرايي کنيم و با تدارک خوب و برنامه‌ريزي بهتري به استراليا برويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: البته اين صحبت‌هاي من مبني بر ناکامي در گروه‌هاي مقدماتي نيست چرا که من معتقدم ما از گروهمان صعود مي‌کنيم اما صحبت من اين است که شرايط ليگ و فوتبال ما کار ما را سخت کرده است. چرا که بعد از جام جهاني انگيزه اهالي فوتبال کم مي‌شود چون اين روزها همه تب و تاب جام جهاني دارند و به همين دليل معتقدم که بايد براي جام ملت‌ها بازيکنان باانگيزه و جوان به تيم تزريق شود.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اينکه کي‌روش براي جام ملت‌ها در تيم ملي باقي بماند يا نه، افزود: به نظر من اگر او بماند بهتر است چرا که شناخت خوبي نسبت به فوتبال ما پيدا کرده اما اگر نماند هم مشکلي نيست چرا که چيزي که زياد است مربي است! البته فدراسيون فوتبال اگر مي‌خواهد مربي ديگري جايگزين کي‌روش کند بايد همسطح او باشد.

پيرواني در پاسخ به اين سوال که به نظر او فوتبال ايران توانايي قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا در سال 2015 را دارد يا نه، گفت: به حرف مي‌توانيم قهرمان شويم اما به عمل نه. به نظر من اين صحبت‌ها فقط سطح توقعات مردم را بالا مي‌برد چرا که قبل از هيچ تورنمنتي نمي‌توان با صراحت حرف از قهرماني زد.

وي در پايان اظهار داشت:‌ کار ما در استراليا سخت است اما همه اهالي فوتبال ايران از اين کشور خاطره خوبي دارند و اميدوارم که اين خاطره باز هم تکرار شود البته ما هر دوره مي‌گوييم که قهرمان جام ملت‌ها مي‌شويم اما در عمل نمي‌شويم. ما در جام جهاني هم کار سختي داريم و نبايد از حالا سطح توقعات را از اين تيم هم بالا ببريم اما من به عنوان يک ايراني اميدوارم که در جام جهاني موفق شويم.
پيرواني: بايد جوانگرايي کنيم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس
  توصیه مظلومی به قلعه نویی؛ گاهي اوقات مربيان بايد استراحتي به خودشان بدهند
  انريکه(2): بايد زلاتان و کاواني را کنترل کنيم!
  راموس: براي توصيف رونالدو بايد لغت اختراع کرد!
  دژاگه(2): در جام ملت‌ها هم دفاعي بازي مي‌کنيم
  مدير بايرن: ما مثل رئال و بارسا خرج نمي کنيم
  گارسيا: نبايد به شکست يووه فکر کنيم
  کاپلو: نيمار بايد دست از شيرجه زدن بردارد
  کلوپ: بايد از فشار ايجاده شده استفاده کنيم
  ايسکو: آنچلوتي بايد به قولش عمل کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان