امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرانچار: دوست دارم در سپاهان بمانم

#1
کرانچار: دوست دارم در سپاهان بمانم

سرمربي تيم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان نشان داده که بازي‌ فوتبال را با کيفيت ارائه مي‌دهد، اما بزرگترين مشکل تيم سپاهان دريافت گل‌هاي بچه‌گانه است.

کرانچار: دوست دارم در سپاهان بمانم 1



زلاتکو کرانچار در مصاحبه مطبوعاتي پيش از بازي با سايپا البرز اظهار کرد: رقابت‌هاي ليگ پس از گذشت يک ماه دوباره از سر گرفته شده است و اعتقاد دارم که تيم سپاهان به دليل اينکه در اين يک ماه سه بازي سنگين برگزار کرده است امروز در اولويت بهترين تيمهاي باشگاهي ايران قرار دارد چرا که نفراتش بسيار روي فرم هستند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: در سوي ديگر تيم‌هايي در ليگ هستند که دچار يک وقفه 40 روزه شده‌اند و هيچ رقابتي نداشته‌اند. پس در اين زمينه از سپاهان عقب‌تر هستند، اما نکته حائز اهميت اين است که آنها در مقابل تيمهايي مثل سپاهان عالي ظاهر خواهند شد و تيم‌هايي مثل سپاهان، استقلال تراکتور و فولاد را غافلگير خواهند کرد.

سرمربي تيم سپاهان با بيان اينکه بازي مقابل سايپا مي‌تواند جهت گيري سپاهان در ليگ برتر را مشخص کند، ادامه داد: بازي پيش رو از دو جهت براي سپاهان بسيار مهم است ابتدا اينکه مي‌تواند در ليگ برتر به صدر جدول نزديک شود و دوم اينکه اگر در اين بازي سپاهان پيروز شود آنگاه ما با روحيه بالاتري به دبي براي مصاف با الااهلي خواهيم رفت.

کرانچار با اشاره به نبود شجاع خليل زاده در بازي پيش رو اظهار کرد: سپاهان سه بازي باقي مانده در ليگ برتر مانند فينال مي بيندد زيرا سپاهان هميشه به فکر قهرماني در ليگ برتر است و براي اين کار بايد استارت تازه و شادابي بزند تا حداقل تلاش خود را براي قهرماني انجام داده باشد.

وي تاکيد کرد: سپاهان ابتدا به فکر قهرماني و سپس به فکر به دست آوردن سهميه ليگ قهرمانان آسيا است، اما با وجودي که بازي هاي با کيفيتي ارائه مي‌کند پيروزي به دست نمي آورد.

سرمربي تيم سپاهان اصفهان تصريح کرد: سپاهان در سه بازي آسيايي خود نشان داد که فوتبال با کيفيت ارائه مي‌کند و فوتبال بسيار خوب بازي مي‌کند، اما مشکل از جايي شروع مي‌شود که اين تيم گل‌هاي بچه‌گانه دريافت مي‌کند و اين يک مشکل اساسي که پس از اينکه اين تيم و بازيکنانش با يکديگر مچ شده‌اند پيدا شده و بايد هرچه سريعتر ترميم يابد.

کرانچار به وضعيت روحي و رواني علي احمدي اشاره کرد و گفت: احمدي طي تست‌هاي که انجام داده از روحيه بالايي بر خوردار است، اما براي اينکه مشکل تيم سپاهان حل شود، اين تيم با ترکيبي و تاکتيکي جديد در برابر سايپا به ميدان مي‌رود.

وي در خصوص مشکلات ارسال بازيکن به تيم ملي نيز اظهار کرد: امروز که من با شما صحبت مي‌کنم تا کنون براي هفت بازيکن سپاهان رواديد سفر به اتريش صادر شده است، اما متاسفانه هيچ نامه‌اي از سوي فدارسيون فوتبال ايران به باشگاه سپاهان نيامده که قرار است اين بازيکنان کجا و کي مورد استفاده قرار گيرند و فقط صحبت آن را پيش مي‌کشند.

سرمربي تيم سپاهان اصفهان در خصوص ماندنش در تيم سپاهان خاطرنشان کرد: من ميل به ماندن دارم اما مطمئنا باشگاه سپاهان به نتايج آينده من چشم دوخته است، اما اگر آنها بخواهند حتما سر ميز مذاکره مي‌نشينم.
کرانچار: دوست دارم در سپاهان بمانم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  گل‌گهر و استقلال به سپاهان اضافه شدند
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم
  کانال هواداران سپاهان
  کرنر عجیب سپاهان، سوژه بین‌المللی شد (عکس)
  هم محله ای های ایسكو کالدرون : او توپ را بیشتر از نان دوست داشت !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان