امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فيرات: بودجه سايپا فقط پنج ميليارد بود

#1
فيرات: بودجه سايپا فقط پنج ميليارد بود

سرمربي تيم سايپاي البرز گفت: در سال جاري سايپا فقط پنج ميليارد تومان براي باشگاه فوتبالش کنار گذاشته است.

فيرات: بودجه سايپا فقط پنج ميليارد بود 1



انگين فيرات در نشست خبري پيش از بازي با سپاهان اظهار کرد: يکي از مشکلات اساسي تيم سايپا از نيم فصل دوم نبود هدف در اين تيم است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: رقابت‌هاي ليگ پس از وقفه اي 40 روز آغازشده است، اما تيم سايپا حتي يک بازي تدارکاتي خوب هم نداشته است، اما تيم‌هايي مثل سپاهان که سه بازي محکم و فشرده را پشت سر گذاشته‌اند حتما بازي بهتري ارائه خواهند کرد و حتما از تيم‌هاي ديگر عملکرد بهتري خواهند داشت.

سرمربي تيم سايپاي البرز ادامه داد: سپاهان نيم فصل دوم با سپاهان نيم فصل اول قابل مقايسه نيست چراکه هم بازيکنان مصدوم تيم از جمله نويدکيا و سوکاي رسيده‌اند و هم بازيکنان سپاهان امروز کيفيتي به مراتب بالاتر از ليگ ايران را به نمايش مي‌گذراند.

فيرات به بازيهاي خوب نويدکيا اشاره کرد و افزود: محرم نويدکيا يکي از کليدي‌ترين مهره‌هاي بازي ساز در کشور ايران است و هر تيمي آرزوي داشتن چنين مهره‌اي را دارد همانطور که مي‌بينيم از زماني که اين بازيکن به زمين مي‌آيد روند تيمي سپاهان هجومي است و هر مهاجمي در تيم سپاهان باشد از پاس هاي نويدکيا بهترين استفاده‌ها را خواهد کرد.

وي تصريح کرد: در سال جاري سايپا فقط پنج ميليارد تومان براي باشگاه فوتبالش کنار گذاشته اين در حالي است که در سه سال گذشته ميزان بودجه اين باشگاه چندين برابر اين مقدار بوده است پس با يک حساب درمي‌يابيم که تيم سايپا تاکنون نتايج قابل قبولي کسب کرده است.

سرمربي تيم سايپاي البرز اضافه کرد: تيم سايپاي امسال جوانان را به خدمت گرفته و به کشور فوتباليست‌هاي جوان معرفي کرده است و اين مهمترين هدفي است که ما به آن دست پيدا کرده‌ايم و همين که بتوانيم در پايان فصل چندين بازيکن به کشور معرفي کنيم يعني عملکرد خوبي داشته‌ايم.

فيرات با بيان اينکه اين جوان‌گرايي در هفت تا هشت سال گذشته جواب مي‌دهد گفت: متاسفانه تيم ما در نيم فصل نتوانست يارگيري مناسبي داشته باشد چراکه اگر توانسته بوديم سه بازيکن با تجربه به تيم تزريق کنيم آنگاه اين تيم جوان در موقعيت‌هاي حساس امتيازات را به راحتي از دست نمي‌داد.

وي در خصوص قهرمان اين فصل رقابت‌هاي فوتبال کشورخاطرنشان کرد: رقابت اصلي بين تيم‌هاي فولاد و استقلال خواهد بود، اما تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس هم شانس دارند، البته بايد گفت اگر بازيکنان مصدوم تيم سپاهان زودتر مي‌رسيدند امروز بايد صحبت از قهرماني تيم سپاهان به ميان مي‌آورديم، اما امروز اين احتمال کمرنگ شده است.
فيرات: بودجه سايپا فقط پنج ميليارد بود 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  افتخاری: در حال جمع بندی پیشنهادات برای نحوه تخصیص بودجه بین فدراسیون‌ها هستیم
  سلطانی‌فر: بعد از ۴۰ سال تبصره ای را در لایحه بودجه ۹۹
  بودجه پژوهشی سالانه ورزش ایران؛ معادل قرارداد یک فوتبالیست!
  میلاد فخرالدینی با ۲ ميليارد هم به پرسپولیس نمی‌روم!
  7 ميليارد درآمد فدراسيون از حاميان تيم ملي
  15 ميليارد‌ پاداش‌قهرمانان آسيايي و پاراآسيايي
Heart بودجه عمومی در کجا خرج شود: ورزش همگانی یا ورزش حرفه‌ای؟
  پيش بازي سايپا ـ پديده
  با شکست سايپا به کورس قهرماني باز مي‌گرديم
  زيني‌زاده: قرارداد علي کريمي 1.2 ميليارد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان