امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش تمرين استقلال

#1
گزارش تمرين استقلال

در جريان تمرين امروز (شنبه) تيم استقلال بازيکنان اين تيم برخورد گرمي با بازيکنان تيم بسکتبال مهرام داشتند.

گزارش تمرين استقلال 1



تمرين تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي براي ديدار مقابل الجزيره امارات در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 11:30 امروز (شنبه) در سالن وزنه مجموعه انقلاب آکادمي کميته المپيک پيگيري شد.

به نقل از تسنيم، با توجه به اظهارات علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال مبني بر کسر 20 درصد از قرارداد بازيکنان اين تيم به دليل نتايج اخير آبي‌پوشان، شاگردان قلعه‌نويي در اين خصوص با هم صحبت مي‌کردند. بازيکنان استقلال اعتقاد داشتند وقتي پول دريافت نکرده‌اند چطور قرار است از قراردادشان کسر شود و از اين موضوع به شدت ناراحت بودند.

* تمرين تيم استقلال همزمان با تمرين تيم بسکتبال مهرام انجام شد که صمد نيکخواه بهرامي و حامد حدادي، 2 بازيکن شاخص مهرام برخورد بسيار گرمي با استقلالي‌ها و امير قلعه‌نويي داشتند. سرمربي استقلال در صحبت با نيکخواه بهرامي و حدادي براي آنها آرزوي موفقيت کرد.

* محمد قاضي با ديدن اميرحسين صادقي از او درخواست کرد نظر امير قلعه‌نويي را براي تغيير رنگ پيراهن تمرين استقلال جلب کند. صادقي درخواست قاضي را با امير قلعه‌نويي در ميان گذاشت و قرار شد اگر همه بازيکنان لباس سفيد داشته باشند از فردا تمرينات با اين لباس‌ها انجام شود.

* چشم متورم حنيف عمران‌زاده که در ديدار با نفت تهران دچار آسيب‌ديدگي شده است، باز هم سوژه بازيکنان و اعضاي کادر فني استقلال بود. ستار همداني با ديدن حنيف به او روحيه داد و به مدافع استقلال گفت: با اين چهره جديد زيباتر شده‌اي!

* آرش برهاني، سياوش اکبرپور، عليرضا نيکبخت‌واحدي، خسروحيدري و مجيد غلام‌نژاد غايبان تمرين امروز استقلال بودند. همچنين بوبکر کبه بازيکن بورکينافاسويي استقلال با 20 دقيقه تأخير در تمرين حاضر شد.

* هنگامي که بازيکنان استقلال قصد ورود به سالن وزنه را داشتند متوجه اطلاعيه‌اي روي شيشه سالن شدند که روي آن نوشته شده بود: از ابتداي سال 93 به علت اردوهاي آماده‌سازي تيم‌هاي ملي براي بازي‌هاي آسيايي 2014 تنها اعضاي تيم‌هاي ملي شرکت‌کننده در بازي‌هاي آسيايي مجاز به استفاده از سالن وزنه مي‌باشند.

* اميرقلعه‌نويي با لباس ورزشي در تمرين حاضر شده و دقايقي در خصوص صحنه‌هاي بازي با نفت تهران با اميرحسين صادقي به صحبت پرداخت.

* مدد جباري، مسئول تدارکات استقلال پس از پايان بازي استقلال مقابل ملوان بندرانزلي ظاهراً براي شستشوي لباس‌هاي بازيکنان از ماشين لباسشويي منزل خود استفاده مي‌کند. با توجه به هواي باراني در آن روز لباس‌هاي بازيکنان گل‌آلود شده بود که اين مسئله باعث سوختن ماشين لباسشويي تدارکات استقلال مي‌شود. به همين دليل جباري در تمرين امروز استقلال ناراحت بود و اعتقاد داشت که 200 هزار تومان به خاطر استقلال ضرر کرده و اکنون نيز بايد 20 درصد از قراردادش کسر شود.

* اعضاي تيم بسکتبال مهرام با دستگاه‌هاي تردميل در حال تمرين بودند و احمد جمشيديان، هافبک استقلال نيز در ميان آنها با اين دستگاه مشغول دويدن بود. حنيف عمران‌زاده و محمد قاضي وقتي متوجه شدند جمشيديان لابه‌لاي بازيکنان قد بلند بسکتبال مهرام تمرين مي‌کند به شوخي گفتند: احمد بين بسکتباليست‌ها گم شده است!

‌* آنتونيو کارواليو، هافبک برزيلي استقلال به دليل بيماري سرحال نبود و دقايقي تحت نظر پزشک استقلال قرار گرفت.

* اعضاي کادر فني استقلال در جريان تمرين در خصوص 2 هفته پاياني مسابقات ليگ برتر صحبت مي‌کردند و اعتقاد داشتند که استقلال هنوز براي قهرماني شانس دارد.

* با صلاحديد کادر فني تمرين نوبت بعدازظهر استقلال تعطيل است و آبي‌پوشان از فردا تمرينات خود را پيگيري مي‌کنند.
گزارش تمرين استقلال 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان