امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی و نقد بازی Infinity

#1
نسل هفتم رو به پایان است و آخرین IPهای شرکت های بازیسازی روانه بازار می شوند که یکی از آن ها، عنوان Infinity کمپانی Disney است و همانطور که از نامش پیداست، دنیای بی انتهایی را برای هوادارانش تداعی کرده است.
معرفی و نقد بازی Infinity 1
داستان
یکی از برترین نقاط مثبت Infinity که در همان نمایش های ابتدایی، همه جذب آن شدیم، تنوع شخصیت ها است که هر کدام داستانی جداگانه را طلب می کنند. اما متأسفانه در این بخش، مانند دیگر عناوین Disney، ضعیف عمل شده است. شخصیت ها از داستانی کلی بهره می برند و گاهی خط داستانی فراموش می شود و بازیکن باید چندین مرحله را طی کند تا صحنه های سینمایی بازی به نمایش درآیند. ماجرا از جایی شروع می شود که تمامی شخصیت های محبوب Disney در دنیای خود احساس ناامنی می کنند و تصمیم می گیرند تا با تشکیل یک گروه، دشمنان خود را از بین ببرند.
معرفی و نقد بازی Infinity 1
گرافیک
Infinity به لطف موتور جدید Disney یعنی Octane در بخش گرافیک بسیار چشم نواز است. کیفیت بافت ها در سبکی نسبتاً کارتونی، با اضافه کردن Scriptهای Hell Mode بسیار خوب از کار درآمده و بازیکن را برای ادامه مسیر مشتاق می کند. با توجه به اینکه شخصیت های اصلی دارای قدرت های فرازمینی هستند، این انتظار می رفت که تخریب پذیری محیط به شدت بالا باشد که تا حدی این اتفاق افتاده و شما در نقش Incredible Man می توانید برخی از ساختمان های اطرف خود را خراب کنید. سایه پردازی اجسام به خوبی با توجه به سیستم شبانه روز اتفاق می افتد. البته هنوز هم ضعف هایی نظیر نبود سایه های داینامیک برای شخصیت ها و فقدان افکت های گرافیکی نظیر بارش باران، Infinity را درگیر خود کرده است. استفاده از قابلیت پرش به سبک واقعی و ترکیب دوربین اول و سوم-شخص در برخی مراحل به منظور زاویه دید بهتر، از دیگر مزایای این بازی به حساب می آیند. طراحی محیط ها نیز قابل قبول است و با توجه به شخصیت مربوط به هر مرحله، محیط متفاوت خواهد بود. متأسفانه باگ های گرافیکی در طول گیم پلی به شدت مشکل ساز می شوند، تا جایی که بازیکن را از ادامه مسیر دلسرد می کنند.
معرفی و نقد بازی Infinity 1
موسیقی/صدا گذاری
Infinity از صداپیشه های اصلی شخصیت ها بهره برده که هر کدام حدود 20 دقیقه در کل گیم پلی صحبت می کنند. البته این انتظار می رفت که صداگذاری دشمنان نیز به همین صورت انجام شود که این اتفاق نیفتاده است. در بخش موسیقی هم سعی شده تا از همان قطعات معروف کارتون ها استفاده شود تا بازیکن بتواند ارتباط صمیمی گذشته را با محیط و شخصیت ها برقرار کند.
معرفی و نقد بازی Infinity 1
گیم پلی
به راستی برترین بخش Infinity گیم پلی آن است. مانند نام بازی، بی نهایت گیم پلی طراحی شده و با ده ها مد مختلف شما را ساعت ها سرگرم می کند. گیم پلی بر مبنای سکه خوردن ساخته شده و بازیکن باید جعبه های چوبی را بشکند. شاید دیگر این قضیه تکراری شده باشد و جوابگوی نسل فعلی نباشد، اما تیم سازنده کاری کرده که این امر همچنان لذت بخش باشد. مهم ترین کاربرد سکه ها، خرید صدها لباس مختلف یا وسایل نقلیه است که به راستی هیچ محدودیتی ندارد.
گیم پلی بازی از دو بخش Toy Box و Play Set تشکیل شده که هر کدام امکانات متفاوتی را به بازیکن ارائه می دهند. در بخش Toy Box می توانید شخصیت های داستانی را دور یکدیگر جمع کنید و آنطور که می خواهید دنیای خود را بسازید که به شدت شبیه عنوان محبوب Minecraft است. در بخش Play Set ماجراهای شخصیت ها در دنیای خودشان اتفاق می افتد و قهرمانان دیگر نمی توانند دخالت کنند. Infinity از 17 شخصیت محبوب بهره می برد و تمامی آن ها گیم پلی مختص به خود را دارند. یکی دیگر از نکات گیم پلی این بازی، استفاده از ماشین، هواپیما و کشتی برای گذراندن مراحل است که متأسفانه به لحاظ کنترل ضعیف کار شده است. بخش چندنفره نیز دارای مشکل خاصی نیست و می توانید برای اتمام مراحل از دوستانتان کمک بگیرید.
معرفی و نقد بازی Infinity 1
نتیجه گیری

Infinity از آخرین عناوین شرکت محبوب Disney است که توانست کمی از ضعف های گذشته خود را جبران کند و با یک گیم پلی چالش برانگیز و ده ها ساعت گیم پلی، رضایت هواداران این سری را برانگیزد.
معرفی و نقد بازی Infinity 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  معرفی چند بازی با ژانر های مختلف برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی War Brokers
  معرفی بازی ماینکرافت
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  معرفی ۱۰ بازی‌ برای افزایش مهارت برنامه نویسی
  معرفی بهترین بازی های اکشن اندروید (آفلاین)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان