امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه معلم آزاری کنیم؟

#1
- از همان ابتدا معلم هر چه می گوید شما تکرار کنید و روی آنها تأکید کنید بی خودی هم سرتان را تکان دهید. با این روش معلم را دق مرگ می کنید. حتی این روش طلایی تا مقاطع بالاتر یعنی در دانشگاه و برای اساتید محترم هم کارساز است.

2- یک چیز مهم روز امتحان در کلاس گم شود. مثلا تخته پاک کن. اگر دفتر نمره باشد که حرف ندارد. آن روز همه چیز لغو می شود. از همه مهمتر اینکه اعصاب معلم خورد می شود.

3- اگر آن روز یک امتحان بسیار بسیار مهم دارید که معلم قبلا خیلی تأکید داشته است حتما آن روز امتحان می گیرد، قبل از آغاز امتحان با یک تبانی دسته جمعی همگی مرتبا در مورد مباحث درس از معلم سوال بپرسید. آنقدر سوال های نامربوط بپرسید جوری که معلم احساس کند شما بدجوری در آن درس تعطیل هستید و خودش کم کم به این نتیجه برسد که امتحان نگیرد. این روش از آن روش هایی است که تا سال های سال کاربرد دارد حتی در دانشگاه.

4- جلوی معلمتان از معلم سال قبل تعریف کنید. برای حرص درآوردن بسیار روش خوبیست. البته توصیه می شود که این کار را آخر سال انجام دهید چون اول سال ممکن است کار دستتان بدهد و تا آخر سال معلمتان چشم دیدن شما را نداشته باشد.

5- موقعی که معلم مشغول نوشتن مطالب روی تخته است پشت سرش شکلک درآورید تا در کلاس همهمه شود. تا معلم برگشت همگی بچه های خوبی شوید. بدجوری اعصاب معلم را به هم می ریزد. یادش می رود چه می خواست درس بدهد.

6- کشیدن نقاشی هایی که شبیه معلمتان هست خیلی کارساز است. البته می شود به صورت ناشناس با گچ روی دیوار این نقاشی ها را کشید. بدجوری معلم را درگیر می کند و اعصابش را به هم می ریزد. مثلا کشیدن میمونک چی توز برای معلمی که یک شباهت هایی دارد دیگر! این هم تجربه شده است و تا مدتها یک معلم را حسابی سر کار گذاشت!

7- بی خودی سرفه کردن سر کلاس هم موثر است. مخصوصا سر کلاس معلم هایی که خیلی خشک و بی جنبه هستند راهکار خوبی است. همگی دسته جمعی می توانید صدای صاف کردن صدا را با گلو در بیاورید و یا هی الکی آه بکشید.

                                          

8- در مورد قبلی می شود از روش هایی چون زدن مداد و یا خودکار به میز و صندلی و یا زدن پا به پایه میز هم استفاده کنید. اگر بازیگر خوبی باشید. مثلا می توانید پایتان را به زمین بزنید بعد که معلم اعتراض کرد آن را ناشی از اعصابتان بدانید و مدعی شوید که نشستن سر آن کلاس شما را آنقدر عصبی کرده است. این روش هم بارها توسط یکی از دوستانم که خوب نقش بازی می کرد امتحان شده است واقعا خشک ترین کلاس ها را هم دچار همهمه می کرد.

9- اگر در مورد مسائل خصوصی معلم از جمله اینکه اصالتا از کدام شهر است یا اسم کوچکش چیست یا اسم بچه اش چیست آگاهی یافتید به بهترین شکل ممکن می توانید معلمتان را اذیت کنید. اشاره به شهرش و نام هایی که برای او آشناست او را گیج می کند. اگر اسم کوچکش کمی ضایع باشد که چه بهتر خوراک خنده خواهد بود!

10- هر کاری که معلم گفت شما یک جوری عکس آن را انجام دهید مثلا پای تخته که می روید مرتبا اشتباه بنویسید و معلم را حسابی کلافه کنید. اگر گفت با مداد بنویسید با خودکار بنویسید و بالعکس. بعد هم بی خود با معلم بحث کنید که همان کاری که او گفته است شما انجام داده اید! معلم بیچاره ممکن است شک کند که شما راست می گوئید!

11- اگر تخته کلاس گچی است سعی کنید موقع پاک کردن تخته مرتبا تخته را به سمت معلم پاک کنید و تمام گچ ها را روی سر و صورتش بریزید. حسابی اعصاب معلم به هم می ریزد.

12- اگر احیانا سر کلاس جاسوس و خبرچین موجود است از طریق راه های پنهانی از جاسوسان حال گیری کنید. مثلا وسط زمستان کاپشن خبرچین کلاس را یک جایی گم و گور کنید. تمام حواس معلم به این موضوع پرت می شود و البته نورچشمی معلم برای همه ماهیتش مشخص می شود.

13- تکه پرانی وسط صحبت های معلم هم خوب است. مثلا سر کلاس زبان اگر به انگلیسی از یکی پرسید چند تا دندان دارید؟ شما سریع بگویید اگر بی دندان بود چه؟ کلاس بدجور به هم می ریزد. فقط احتمال اخراج شما از کلاس زیاد است. به هر حال برای معلم آزاری گاهی هم باید تاوان پس داد!

14- ترکاندن پلاستیک و یا بسته خالی چیپس و پفک آن هم وسط کلاس ریاضی که مبحث بسیار مهمی است خیلی کارساز است. همه را از چرت در می آورد. معلم هم فراموش می کند که چه می گفت!

15- سر کلاس چیزهای بودار مثل نارنگی و خیار بخورید. ساندویچ کالباس هم خیلی خوب است. اعصاب معلم را بیشتر به هم می ریزد.

16- موقع درس دادن معلم اگر واقعا حوصله آن کلاس را ندارید، بی خودی سوال بپرسید. موضوع بحث را کلا تغییر دهید. از همه چیز ایرادهای بنی اسرائیلی بگیرید. کلاس به طرز باورنکردنی به هم می ریزد و تا چشم بر هم بگذارید تمام شده است.

17- اگر درس نخوانده اید و از شانس بد شما اسمتان یک جایی است که معلم هر جلسه از شما درس می پرسد. موقع درس جواب دادن با بهانه های الکی وقت را تلف کنید. مثلا اینکه هل شده اید یا ایستاده نمی توانید درس جواب دهید. هر چه خوانده اید یادتان رفته، نوک زبانتان بود، آخ افتاد! خلاصه یک جوری معلم را بپیچانید.

18- وقتی معلم از کلاس خارج شد شروع کنید به جیغ کشیدن و هورا کشیدن. اگر زنگ آخر بود بلند بلند بگوئید آخ جون!!! آزاد شدیم!!! انگار از زندان هارون الرشید آزاد شده اید. حسابی معلم از این حرف ها عصبانی می شود مخصوصا اگر جنبه شوخی نداشته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط *مهرناز ، beyond birthday ، sady man ، asal.kt ، M.AMIN13 ، 31783178 ، ....Nahal.... ، vampire whs ، mT_pOoM_taaK ، فسقلی81 ، pesare_e_bad ، †cυяɪøυs† ، pouria6 ، mr.destiny ، آشنای ناشناس ، ♥Nahal♥ ، reza bahrami ، bieber fan ، Nυмв ، alice cullen
آگهی
#2
اینا خیلی کار سازه 

برا بلند کردن بو سر کلاس میتونین کپسول آموکسی سیلین  رو باز کنین تو بخاری خالیش کنین ،کل سالن رو بو بر میداره
خیلی خوبه فقط حواستون باشه کلا از مدرسه اخراج نشین 
پاسخ
#3
من نخود پرت میکنم سمته معلما چون ریزم هس نمیفهمن چیه فقط یه چیزی هی میخوره بشون:|
|:my nfc

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه معلم آزاری کنیم؟ 1

















پاسخ
#4
با سلام ؛

خیلی خنده دار بود ولی یه کمی ریسکش بالاست.

من که امتحانش نمی کنم!

ممنون.
مردم از خنده!

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
پاسخ
#5
یک روش جدید معلم آزاری

لوله یک خودکار را بردارید.توی آن گلوله هایی از کاغذ بریزید زنگ تفریح وقتی معلم خواست از کلاس خارج بشه پشت سرش وایستید و با فوت کردت توی لوله ی خودکار گلوله های کاغذ را روی مقنعه اش بریزید.اصلا نمی فهمه!اگه گلوله ها رو با آب دهن خیس کرده باشید که عالی میشه.این روش امتحان شده توسط مثبت ترین بچه ی کلاس ما!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked کتاب راهنمای معلم ریاضی و آمار ۳
  بیاین اسم بهترین معلم خودتون رو بنویسید
  برای بی دقتی هایی که در محاسبات داریم باید چه کار کنیم؟
  چگونه مسند را تشخیص دهیم؟
  چگونه مطالعه خود را عمیق کنیم؟
  چگونه ترکیبات وصفی و اضافی را از هم تشخیص دهیم؟_ادبیات فارسی
  چگونه یک برنامه ریزی خوب و موفق داشته باشیم ؟
  چگونه ۵ماه مانده به کنکور موفق شویم؟
  چطور از کارنامه آزمون استفاده کنیم؟
  چجوری باید زمانمون رو داخل آزمون‌ها و کنکور مدیریت کنیم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان