انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
سلام دوستان . امروز میخوام شما رو با بعضی گروه های اجنه و شیاطین و .... آشنا کنم . دوستان خواهشا تمام اطلاعات این گروهی که ساختم رو کپی نکنند و با اسم خود در وبلاگ یا سایت یا پیج های دیگه قرار ندهند وگرنه مجبور میشم دیگه اطلاعات مفیدی قرار ندهم .
میمون ها : بزرگترین و پر قدرت ترین قبیله در میان اجنه که پادشاهان زیر از این قبیله هستند : الملک میمون ابانوخ . میمون السحابى . میمون السیاف . میمون الغواص. میمون الغمامى . میمون الطراق . میمون الاسود . میمون ابن سلیط میمون . الخطاف و...

بعضی از این پادشاهان:
1 - الملک عبد الله المذهب 2 - الملک مرة 3 - الملک ابا محرز الاحمر 4 - الملک برقان ابا العجائب 5 -الملک شمهورش 6 - الملک الابیض 7 - الملک میمون ابانوخ و..
بعضی از قبایل اجنه :1 - بنى القماقم 2 - بنى النعمان 3 - بنى قیعان 4 - بنى دهمان 5 - بنى غیلان ۶ - الشماشقة الغاوون ۷ - الطماطمة 8 - الدناهشة 9 - سکان المزابل 10 - سکان الخرابات 11 - بنى الاحمر 12 - قبیله الزوابع 13 - فرزندان ابو الجن وهم اربعة ( مازر ، کمطم ، قسورة ، طیکل)
1 - موکلین سوره جن: الملک طارش الملک ابادیباج الشیخ على ابو الشرامیط
2 - موکل سوره الفاتحة: الملک الاخیضر 3 - موکل سوره الکوثر: السید عبد الکریم
1 - موکلین نام الله: هلال هیاکل کهیال 2 - موکلین نام لطیف:عبد البارئ . عبد اللطیف عبد الفتاح شعاع نور صالح شعضوض حقیال
اجنه کافر ( شیاطین ):
1 - عزازیر 2 - زیتون 3 - ساروخ 4 - دنهش 5 – دختران ابلیس 6 - ذات المحاسن 7 - عائنة 8 - نائلة ام الشعور المائلة 9 - دختران الخناس 10 - ناصور 11 - میمون النکاح 12 - سنجاب ابن البواب 13 - زعزوع و...
در مورد دختران ابلیس من چهار گروه رو در اختیار دارم بعضا میگن باید با همشون ازدواج کرد تا کاری برایت انجام بدن دروغ هست اما یکی دو نفرشون چنین خواسته ای دارن .
▼ خطـــوط نــازکــا و فــرازمیـنــی هــآ 5▼

{برگرفته شده از مستند ما و فرازمینی ها }
غرب بولیوی ..در 400 مایلی شرق فلات نازکا و در نزدیکی دریاچه تیتی کاکا ..ویرانه های باستانی شهر تیوهوانکو واقع شده است ... بر اساس گفته باستان شناسان این شهر باستانی پایتخت تمدن تیهواناکو بوده است که بیش از 1000 سال پیش به ظهور رسید..اما نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند این سایت باستانی همون مکانیست که خطوط اسرار امیز نزکا رو به ان امتداد یافته اند ..خطوط نزکا پدیده های منفردی نیستند و مفهوم هایی رو دارند..

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 11


در تیوهوناکو صدها نقش پیدا میشه ..نقش چهره ..حکاکیهای از چیزهایی بسیار متوعی رو میشه در اونجا پیدا کرد
طبق حکایات تیوهوانکو به عنوان اخترام به موجوداتی به نام "قوم اسمانی "  و تحت نظارت ویراکوچا خدای اینکایی مرتبط با نزکا بنا شده است !!
اما ایا ممکنه این قوم اسمانی همان فرازمینی هایی بوده باشند که هزاران سال پیش برای ایجاد خطوط نزکا نقش داشتند ؟
اما ایا شواهدی دیکری در این سایت باستانی تیوهوانکو وجود دارد مبنی بر وجود فرازمینی های باستانی ؟
سرتاسر منطقه امریکای مرکزی شواهدی از جمجمه ای کشیده غیر عادی در همه جا دیده میشه اما نه فقط در یک جا !
به نظر میرسد اینها سازنگان اصلی این سایت بودند...جمجمه های یافت شده در گورستان ای این مناطق دارای حجمی بالغ بر 25 درصد بزرگتر از جمجمه انسان امروزی هستند ..بر خی مدعی هستند انها سر های بچه های خودشونو در پارچه یا لباسهایی میپوشوندند تا به این شکل رشد کند ..اما حتی یک سند هم وجود نداره که نشون بده تایید کنه اینکاها سرشون رو میبستند!
پس این وسط یه کشمکشی بین باستان شناسان و نظریه پردازان در نکاهشون به جمجمه های پرویی در جریانه
اریک فون دانیکن معتئقه فرازمینی هایی که امده بودند و برخی انها را دیده بودند دارای سرهای کشیده بودند و نیاکان ما فقط میخواستند از انها تقلید کنند یک جوری انها یاد و خاطره برخورد نزدیک با خدیاانشون رو زنده نگه میداشتند
اما یک تئوری دیکری موجوده که میگه ایا ممکنه وجود این جمجمعه ها دلیلی و شاهدی بر انسان های دورگه و رد پای ژن فرازمینی باشه ؟ ما با این جمجمه ها فقط در پرو مواجه نیستیم !! در افریقا در مصر نیز شواهدی زیادی از ان را میبینیم که معروف هستند
حدود هزار سال پیش مردمان نزکا و تیوهوانکو به دلیلی نامشخص ناپدید میشوند !
ادامه دارد 
اقوام مایا و فرازمینی ها (قسمت هشتم)
{ برگرفته شده از مستند ما و فرازمینی ها و تئوری بیگانگان باستانی }
مکزیک ..."یوکاتان پنین سولا " بیش از 2000 سال است که این جنگلهای انبوه و جلگه های حاصلخیز ماوای یکی از بزرگترین تمدنهای باستانی جهان محسوب میشود ....مایــــــــــــا ها
متخصصان براورد میکنند که بین سالهای 250 تا 900 پس از میلاد جمعیت مایا ها بالغ بر 15 تا 20 میلیون نفر بوده !! و گسترده ان تا جنوب کاستاریکا و گواتمالا ادامه داشته است ...شواهد باستان شناسی مبین ان است که مایا ها یکی از اولین  قوم باستانی بودند که خط نوشتاری را ابداع کردند ..از روشهای مدرن باستانی استفاده کردند  و بناهای چند طبقه ای عظیمی به عنوان "رصد خانه نجومی " بنا کردند . همه اینها در طول دورانی در جریان بود که اروپاییان هنوز گرفتار عصر سیاه بودند ..
ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 11 

مایا ها یکی از برترین و پیشرفته ترین تمدنهایی محسوب میشدند که صاحب نجوم پیشرفته بودند ...مثلثات ..ریاضیات و معماری پیشرفته و اموری از این دست ... اونم در دورانی که اروپاییان مشغول گل بازی بودند !!!
اما شاید حیرت انگیز ترین دستاورد مایا ها را بتوان در سیستم جدول بندی ستاره ها و سیارات و در فرمی از یک گاهشمار دانست ...علم زمان برای مایاها برتر و فراتر از همه امور دیگر بود ..این علم برای مایاها جادو بود و قدرت...
مایاها به طور مشخص " ونوس " و فازهایی از " ماه و خورشید گرفتگیها " را رصد  و ثبت میکردند ..اما علاوه بر ان تغیرات محور زمین را هم رصد میکردند که دوره ای بسیار طولانیست !! به این معنی که هر سال مثلا در 15 مارس صورت فلکی پلیدیاس (خوشه پروین ) برای اولین بار در اسمان ظاهر میشود .. اگر شما 72 سال منتظر بمانید روز طلوع خوشه پروین یک روز جلوتر میافته !! اگر 72 سال دیگر باز منتظر بمونید دوباره یک روز جلو تر میره تا اخر ... اگر 26000 سال صبر کنید خوشه پروین به همان وضعیت روز اول برمیگردد !!!!
طبق نظر متخصصین مایاها معتقد بودند زمان نیز همچون ستاره ها در دوره هایی تکرار میشود که موسوم است به "دوره های گاهشمار " و میتوان از این دوره ها برای پیش بینی رخداد های اینده استفاده کرد ...
یکی از این دوره های گاهشماری یعنی همان " تقویم مایاها "  به مدت 5125 سال ادامه داشت و در 21 دسامبر سال 2012 به پایان رسید ...اما چرا ؟ چرا مایاها این تاریخ را انتخاب کردند ؟ همینجوری ؟ چرا فکر میکردند تحولاتی در راه و اتفاق میافته ؟ ایا منظورشان اتفاقات و پیش بینی های نجومی بوده ؟ خب امروز ما نیز میتوانیم همچین کاری نیز انجام دهیم اما انها چگونه قادر بودند اونم چند هزار سال پیش !
مایاها نه تنها میدانستند مرکز راه شیری کجاست بلکه اینم میدونستند که عرض این سیاه چاله یک سال نوری است !!!! و ان را هم " شکاف بزرگ " نامگذاری کرده بودند .. مایاها معتقد بودند که این کانال تولد جهان هست!! و همه چیز از همین کانال تولد جهان امده ! و در 21 دسامبر 2012 زمین خورشید و همین کانال تولد {یا شکاف سیاه } همه قرار است در یک راستا قرار گیرند و این پدیده هر 26000 سال یکبار اتفاق میافتد ...ایا این واقعیت که گاهشمار بلند مایاها در چنین روز نادری با یک همراستایی کهکشانی راه شیری به پایان رسید یک تصادف است ؟ انها چگونه این علم را داشتند ؟ از کجا ؟
مایاها معتقد بودن این دانش عظیم را از خدایان اسمانی گرفته بودند ایا این خدایان همان فرازمینی ها بودند ؟ چه توضیح منطقی دیگری غیر از این میتوان داد ؟ جواب +
طبق گفته خود مایاها این داشن چیزی نبوده که خودشون بدست بیاورند بلکه هدیه ای از سمت خدایانشان بوده  هدیه ای از جنس علم ...علم واحد پول رایج هستی میباشد ...خب اگر اینگونه باشد چرا سال 2012 ؟ چه ویژگی خاصی در این تاریخ و به بعدش موجوده ؟ محققان رد پایی در شهر باستانی " تورتگرو " در مکزیک یافتند ...سندی با کنار هم چیدن لوحه های باستانی هیروگلیفی به دست امد و معروف است به "لوحه ی شماره شش "  و این تنها سند واضحی است که با گاهشمار مایایی در ارتباطه ...نصف این نوشتار در تورتگرو از بین رفته و همه معتقدند که انچه در ان نوشته شده به همان 9 خدایی اشاره دارد که گفته شده در این تاریخ به زمین باز خواهند گشت اما به خاطر از بین رفتن بخشی از این لوحه یک سری مفاهیم تلویحی نیز مطرح شده .
در 24 نوامبر سال 2011 انستیتوی ملی باستان شناسی و تاریخ مکزیک خبر وجود دومین قطعه این اثر باستانی را به دنیا اعلام کردند ...یک خشت خام و خشک که در شهر باستانی مایایی "کامال کالکو " کشف شد حاوی نوشتاری بود که خیلی ها بر این باورند ربط به تاریخ 21 دسامبر 2012 دارد .. روی ان تاریخ پایان تقویم نوشته شده به صورت هیروگلیف و نماد همان 2012 را نشان میدهد ...نوشته روی این لوح اسرار امیز روی وجه داخلی ان حک شده و از انظار پنهان بوده است ! چرا باید یک تاریخ دقیق با این همه پیچیدگی تقویمشان روی یک تیکه لوح اجری مانند حک کنند بعد اون رو پشت رو کنند و در دیوار کار بزارند ..هر کسی باعث خلق این لوح بوده نمیخواسته عمومیش کنند چرا باید پنهان بماند ؟ ایا برای جلوگیری از اضطراب عمومی  بوده ؟ ایا این تاریخ شروع تحولات است ؟ شروع اتفاقت ناگوار و بهم ریختگی یا رفتن به مرحله بعدی ؟ میتونه معنی جابه جایی قطبین باشد یا فعالیت های شدید زمین شناسی یا برخوردهای کیهانی یا ..
اقوام مایا و فرازمینی ها(قسمت نهم)
ایا مایاها با ان تقویم پیچیده خود سعی در هشدار چیزی را داشتند ؟ ایا تنها قومی بودند که دست به این کار زدند  ؟
21 دسامبر 2012 خیلی ها به اشتباه برداشت پایان دنیا را داشتند هر چند گاهشمار مایاها پایان یک دوره را محسوب کرده بود و ورود به دوره ای جدید ...بیش از سه هزار سال قبل از وجود امدن تمدن مایاها منشا اغاز تقویمشان بوده !! چرا باید از روز 13 اگوست 3114 پیش از میلاد شروع بشه ؟ هنوز این مساله نوعی معماست هیچ مایایی در ان زمان نبوده پس چرا باید شروع تقویمشان را زمانی محسوب کنند که اصلا وجود نداشتند خودشان ؟!!
احتمال زیاد این مساله به یک موضوع نجومی مربوط میشود بعضی از محققان اشاره دارند شاید اتفاقی در ان تاریخ افتاده خواسته اند تاریخ شروع تقویمشان ان روز باشه اما چطور اطلاع داشتند ؟ در ان دوره یعنی سه هزار سال پیش از ان شهاب سنگی در اتریش اروپا سقوط و تا سالها اسمان را سیاه شده بوده و این همان زمانیست که اتفاقا شروع تقویم مایاها محسوب میشه !
به ادامه مطلب بروید
ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 11 

دانشمندان دانشگاه پرینستون و هاروارد میگویند  یک فاجعه عظیم جهانی ...یک انجماد عظیم در زمین اتفاق افتاده انهم درست شروع این گاهشمار اما نه در طول دهها هزار یا صد ها هزار سال بلکه ظرف چند هفته و یا چند روز ..واقعا اینطور بوده و غافلگیرانه بوده ...بر اساس گفته مایا ها ما در پایان عصر پنجم هستیم که 21 دسامبر 2012 تموم شد که قبل از ما چهار فاجعه جهانی به وجود امده و هر کدام با ویرانی های عظیم در زمین همراه بوده !!!
چه رازی در تاریخ بوده که به دست فراموشی سپرده شده ؟
 
 
 
علم زمان مصری ها در هرم بزرگ جیزه به ما میگوید که یک سری بلایا در رابطه با سیل از اواخر 2004 تا 2006 اتفاق میوفته ...سونامی اسیا رو داشتیم که 250000 نفر کشته شدند !! طوفان کاترینا رو داشتیم
علاوه بر تشابهات پیش بینیهای مصری و مایایی محققین متوجه رابطه ای بین روز رستاخیز سرخ پوستان " هوپی " در جنوب غربی امریکا شده اند ..قبیله هوپی ها معتقدند ما در پایان دوره عصر بشری هستیم که البته تموم شد و این دوران پاکسازی میباشد ..هوپی ها معتقد بودند اگر صلح و ارامشی نباشد و مردم نتونن با هم در کنار هم زندگی کنند یک ویرانی عظیم از راه میرسد ..
در هند ...نسخه نجومی خطی باستانی بودایی و هندو به نام " سوریا سیدانتا " میگوید که نوع بشر به زودی به پایان " کلی یوگا " یا پایان عصر بشر میرسد !! کالی الهه مردی است که در متون ماهاباهارتها به روز اخر اشاره کرده به دورانی از اشوبی عظیم و نامنظمی در روی زمین و کشتار ...یک جورایی میشه گفت شاید ما در ان دوره هستیم با شواهد موجود
 
حتی انجیل مقدس نیز با جزئیاتی دقیق از فاجعه وحشتناکی خبر میدهد ...جایی که گفته میشه یهودیها به سرزمین مادریشان و موعودشان میرسند تا تبدیل به یک ملت بزرگ شوند و بالخره هم مدعی معبدی خواهند شد که همون بیت المقدس هست
این معبد تصرف خواهد شد و به شکل اولیه ای که بوده درست خواهد شد این همون جاییست که مدعی شدند عیسی مسیخ در واقع برمیگرده اون هم پیش از روز رستاخیز {دوستان مساله دینی رو توجه نکنند هدف بررسی وگرنه دوره وحوشت و تعصب گرایی گذشته } رستاخیز و بازگشت خدایان و بالاهای بزرگ یک باوری جهانیست هر جا هر تمدنی هر متونی رو بنگریم به طرقی از این مساله یاد شده !! 
ببخشید ولی صاحب تاپیک متنی که نوشتید بند اول :

سالهایعد دوباره  یک سفینه به آنجا میفرستند ومتوجه میشوند که آن صورت چیزی جز یک صخره نبوده._.
ولی بقیه بندها مشکلی نداره Tongue
گفتم که بدونید
توی مستند دیده بودم حرفم با مدرکه Shy
(20-06-2015، 11:34)*melanie* نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ببخشید ولی صاحب تاپیک متنی که نوشتید بند اول :

سالهایعد دوباره  یک سفینه به آنجا میفرستند ومتوجه میشوند که آن صورت چیزی جز یک صخره نبوده._.
ولی بقیه بندها مشکلی نداره Tongue
گفتم که بدونید
توی مستند دیده بودم حرفم با مدرکه Shy

متوجه نشدمـ چی گفتین
(20-06-2015، 21:58)ραrαηorмαL نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(20-06-2015، 11:34)*melanie* نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ببخشید ولی صاحب تاپیک متنی که نوشتید بند اول :

سالهایعد دوباره  یک سفینه به آنجا میفرستند ومتوجه میشوند که آن صورت چیزی جز یک صخره نبوده._.
ولی بقیه بندها مشکلی نداره Tongue
گفتم که بدونید
توی مستند دیده بودم حرفم با مدرکه Shy

متوجه نشدمـ چی گفتین

بیگانگـان و مریـخ】

در سال 1976 سفینه وایکینگ یک و دو از مریخ هزاران عکس گرفت و به زمین مخابره کرد .. در یکی از کمنفرانسهایی که عکس ها ی گرفته شده رو نشون میدادن و نقد میکردند  یکی از عکس ها از مریخ صورت انسان دیده شد
یکی از کارکنان ناسا به خنده گفت ببینید صورت انسان رو مریخ ... سپس گفت بازی سایه و نوره در مریخ ..
وینچ دیپیترو و گرگ مولنار این واقعه رو فراموش نکردند انها عکس اصلی صورت رو پیدا کردند و انرا با برنامه های مختلف که مخصوص اصلاح نوع عکس هست تمیز کردند و کشف دیگری کردند این کشف شامل یک هرم عظیم پیج ظلعی در چندین مایلی جنوب غرب فیس بود ... که به عنوان هرم دی و ام معرفی شدند !!!




چند سال بعد دوباره یک سفینه میفرستند ومیفهمند که اون چیزی جز یک صخره نبوده Smile
پس یعنی این که در مریخ آدم فضایی وجود نداره بقیه جاها رو نمیدونم ولی اونجا نداره Smile
انگار توی سیاره ی زهره یه چیزی پیدا کردن... مث این که اونجا آدم فضایی هست!
من با این مریخ فقط مشکل دارم همین Big Grin
قصد توهین ندارم ناراحت نشین یه وقت Sad
خب ببینید این یه نظریه بوده که رد شده ..

ولی خیلی دلایل دیگه هست که ممکنه فرازمینی ها روی مریخ باشن..

من خودم چندوقت پش داشتم یه برنامه میدیدم که درمورد همین بود که داشت چندتا از نظریه ها رو بررسی میکردن ..

و اون نظریه ها همشون رد شد.. [ نظریه که نه یه جور ایده بود البته ]..ینی فرازمینی ها روی مریخ نیست و ممکنه جاهای دیگه ای باشن
[ البته من خودم نفهمیدم اخرش چی شد..ینی نفهمیدم گفت که روی مریخ نیستن یا هستن..ولی فک کنم گفت نیستن ]

ولی بازم من سرچ کردم.. علاوه بر دلایلی که دیدم و میگفتن که روی مریخ موجودات وجود ندارن و جای دیگه هستن..دلایل محکم دیگه ای هم هستن که اثبات میکنن که فرازمینی ها ممکنه روی مریخ باشن..

و برای همین من الان کلا ایده ای در این مورد ندارم.. و حرف شما ممکنه کاملا درست باشه (:

_
اقوام مایا و فرازمینی ها (قسمت دهم)

{ از مستند ما و فرازمینی ها }
مایاها یک تقویم خورشیدی دقیق و حرفه ای داشتند اما پیش از ان یک تقویم مقدس نیز داشتند ...وقتی شما یک نسبت بین این دو گاهشمار مهم میگیرید به عدد 365.2422 روز در هر سال میرسید !!! باورنکردنیه ...ساعت اتمی میگه تعداد این روزها 365.2420 هستند اما همه قبول دارند در چهار رقم اعشار ممکنه مثبت یا منفی 5 عدد خطا باشد واقعا این دقت بدون هیچ وسیله پیشرفته ای بی نظیره !! چگونه به این همه شکوه علمی رسیده بودند ؟ تقریبا این طور به نظر میرسد که اونها از تکنولوژی کامپیوتر های پیچیده یا برنامه هایی برخوردار بودند که میتونستند اون رو اداره کنند این را گفتیم که بگیم غیر از این هیچ مساله ای امکان پذیر نیست ..نه ماهواره ای نه کامپیوتری نه وسیله پیشرفته ای ...چطور و چگونه به این مهم دست یافتند ؟به ادامه مطلب بروید 
ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 11 

سومین گاهشمار مایا ها معروف به " گاهشمار بلند مدت " زمان را در دوره های 394 ساله یا 144000 روزه تقسیم میکند همچنین زمان را به دوره ای متشکل از 13 " بکتون" رقم میزند که به مجموع 5125 سال میرسد !!!طبق نظر متخصصان شروع این تقویم در 11 اگوست 3114 پیش از میلاد بوده و به 21 دسامبر 2012 پایان دورش میرسد ..
چرا مایاها رویدادهای اسمانی را در دوره های بیش از هزاران سال رصد میکردند ؟ نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند اختراع یک گاهشمار برای خط زدن زمان تا هنگام بازگشت فرازمینی های باستانی است ! همان موجوداتی که خدایان ملقب میشدند ...انها تمامی علوم خود را مدیون این خدیاان فرازمینی بودند !
ایا تقویم مایاها نوعی هشدار ؟ نوعی اطلاع رسانی است ؟ چه رمزی در این تقویم های بی نظیر و دقیق موجوده ؟ چیزی که مشخصه همگی این تقویم ها با مساله ماورایی فرازمینی مرتبط است اما دقیقا نمیتوان گفت با چه چیزی منطبق است
 
 
" تیکال " ...شمال گواتمالا ...واقع در جنگلی انبوه این سایت باستان شناسی روزی یکی از بزرگترین مراکز شهر نشینی مایایی بود اینجا در میدان بزرگ مایاها هفت معبد هرمی شکل را هم قرینه با صورت فلکی پلدیاس { خوشه پروین } ساخته اند ( منظور طوری این هرم ها را ساختند که از اسمان که انها را میبینیم شبیه صورت فلکی پلدیاس هست یعنی دقیقا عینا مثل همان است )
ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 11 
خوشه پروین یا هفت خواهران نماینده 7 ستاره درخشان در اسمان در این صورت فلکی است همینطور معتقد بودند که پلدیاس در مرکز ستاره ها قرار دارد پس وقتی به پلدیاس نگاه میکردند اعتقادشان بر این بود که احتمالا انها مرکز خلقت بودند و معتقد بودند خودشان نیز از همین مرکز خلقت امدند !!! یعنی از خوشه پروین
چرا باید مایاها خوشون رو ربط به این مساله بدهند ؟ چرا باید سازه های خودشونو به دقت منطبق بر این صورت فلکی کنند .. در اقسی نقاط دنیا تمدن هایی مثل مصر نیز میشه از انطباق هرم ها با ستاره ها دید ..همیشه صورت های فلکی مثل اوریون خوشه پروین و ... برای مردم باستان مهم بودند و معتقد بر این بودند خدیان از انجا به زمین امدند این اطلاعات را از کجا میدانستند ؟ اصلا صورتهای فلکی را اون هم در چند هزار سال پیش چطور بلد بودند ؟ پلدیاس فقط برای مایاها مهم نبود بلکه برای سرخپوستان امریکایی نیز مهم بود ..چروکیها و هوپی ها به عنوان مثال بر این باورند از نسل موجودات اسمانی خوشه پروین هستند ...مایاها معتقد بودند خدایان قدرتمندی به زمین نازل شدند مخصوصا خدایی به نام مار پر دار موسوم به " کوکولکان " افسانه هایی مایایی میگه این خدا یک مار بالدار بوده !! که پروازم میکرده ! به شکل های مختلفی این خدا به تصویر کشیده شده گاهی شبیه انسان گاهی شبیه مار گاهی از سر مار بیرون زده سرش ... خوب چنین چیزی در ظاهر یک افسانه و غیر قابل باور است اما این مار ممکنه علامت چیز دیگری باشد مثل یک دستگاه یا ساختمان یا وسیله ...اون خدا هم میدانیم اسمانی بوده یعنی فرازمینی بوده پس حتما با سفینه و وسایل پروازی خود جابه جا و رفت و امد میکرده ...مایاها او را باعث پیشرفت علمی خود میدانستند ...طبق نوشته هایی مایایی این خدا به اسمان رفت و روزی برمیگردد....
در 400 مایلی شمال تیکال شهر باستانی مهم دیگری از تمدن مایاها موجوده به نام " چیچن ایتزا " هر می ویژه توسط مایاها در این شهر باستانی به احترام خدای کوکولکان ساخته شده ...بر عکس بیشتر هرم های دنیا کف هرمی که ما در چیچن ایتزا میبینیم نه شمالی نه جنوبی نه شرقی غربی بلکه کمی خارج از این راستا است دلیل ویژه ای نیز داشته ان هم به دلیل اعتدال بهاری و پاییزی سایه ای روی لبه پهلویی هرم ایجاد میکند !!! که تاکید بر بازگشت کوکولکان داشته است { تک بعدی به قضیه نگاه نکنید مطالب استعاره زیاد داره } ... کوکولکان موجودی اسمانی بهتره بگیم فرازمینی که مدتی در کنار این قوم بوده و برخورد داشته با انها و سپس به اسمان برگشته این مساله یک افسانه زنده هست که در حد فهم و شعور خودشون منتقل کردند اما امروز با منطق امروزی میتونیم این مسائل رو بازسازی کنیم ...چرا برای مایاها مهم بوده چنین هرم غول پیکری برای احترام ان خدای اسمانی بسازند ؟ خدایی که رفت و امد میکرده فیزیکی بوده وسیله پروازی داشته .... اینها نشانه هایی واضح هست
این خدایی بوده که مایاها اونو در حال پرواز در یک مار میدیدند یک مار غول پیکر خوب شما چه فکر میکنید ایا مار پرواز میکنه ؟  البته که نه ... ولی این یک استعاره از یک وسیله بوده چون مایاها قدرت درک این مساله رو نداشتند این گونه ان وسیله پروازی رو با ان شخص به اصطلاح خدا توصیف کردند باید به مایاها حق داد نمیتوان انتظار داشت که انها به سادگی بکویند بسیار خوب فرازمینی را دیدیم سوار بر جت یا یوفو !!!
گرداوری کلیه پستهای این سایت به وسیله ارش اریامنش میباشد {ادمین پیج ما و فرازمینی ها در فیس بوک }
ادامه دارد
▼ خطـــوط نــازکــا و فــرازمیـنــی هــآ 6 ▼

{برگرفته شده از مستند ما و فرازمینی ها }
برای بررسی بیشتر در مورد شواهدی از هدف ساخت خطوط نازکا و ارتباطش با اسمان و موجودات فرازمینی نیاز داریم تحقیق بیشتری در خطوط مختلف زمین داشته باشیم اینبار به امریکا برویم و با یکی از این خطوط مرموز که فقط از اسمان قابل دید هست بررسی کنیم
تپه پلزنت اوهایو 1848 امریکا
 
انستیتوی اسمیتسونین ..در حال بررسی 1350 فوت طول و سه فوت ارتفاع نقش برجسته ای هستند که در تپه هایی به فرم یک مار پیج ساخته شده بود
اینحا معروفه به تپه مار و تنها از جایی بر فراز اسمان قابل تشخیص است...چیزی شبیه به انگیزه ساخت نازکا !!

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 11


ما در افسانه های بومیان امریکایی بهش میگیم "مار اراسته" خیلی از سرخپوستان چنین مناطقی رو برای عبادت میدونستند ..طبق گفته دانشمندان این تپه هزار سال پیش بنا نهاده شده است
چرا مردم بدوی باید چنین تپه ای که فقط از اسمان قابل دیدن است رو بسازن؟ مثل نزکا ؟
این تپه مار مانند درست بر لبه دهانه برخورد شهاب سنگی است که حدود 300 میلیون سال پیش در این منطقه برخورد کرده است
تصادفیبست ؟یا این که مجاورت این تپه با منطقه برخورد شهاب سنگ تلاشی بوده برای نشان دادن وجود ماده ای بسیار نایاب و گرانبها که اغلب در جوار شهاب سنکها یافت میشود ..ایریدیوم قابلیت رسانایی بسیار بالایی دارد یکی از نادرترین مواد روی زمینه و فقط در دو منطقه یافت میشه : در جایی که شهاب سنکی در گذشته برخورد داشته یا در مناطق اتشفشانی و جریان مواد مذاب !
تپه ی مار نوعی یادبود از حضور کسانی دز دنیای دیگر در حفاری ایریدیوم در دورانی دور یا نه چندان دور
در تپه اوهایو شاهد یک کشش غیر طبیعی مغناطیسی نیز هستیم ...حال سوال بر این نیست که این منطقه چه اهمیتی برای فرازمینی ها داشته شاید برای منبع انرژی بوده اما ساخته ان توسط مردمان ان دوره به عنوان یک یادبود که فقط از اسمان دیده میشه خود دلیلی بر فرود و نزول فرازمینی هاست
همون مساله ای که در مورد خطوط نازکا هم صحبت کردیم در موردش
ادامه دارد 
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29