انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
شاید بھ جرات بتوان بحث در وادي موجودات ماوراءالطبیعی را بھ قدمت تاریخ

بشري دانست، چھ در میان عوام و چھ در میان روشنفكران، دانش پژوھان

ومحققین ھر عصر. از این رو بعد از گذشت قرنھا این بحث ھنوز ھم بھ ھمان

تازگي دنبال شده و چنانچھ وقتي نوشتھ اي، گفتگویي، داستاني و یا حتي فیلمي

درمورد آن تھیھ مي شود از استقبال عموم برخوردار مي گردد، چرا كھ بشر

ھمیشھ تشنھ برداشتن حجاب از مستورھاي پیرامون خویش است، تا بتواند حس

غریزي كنجكاوي خود را نسبت بھ این موجودات، بھ طریقي تسكین بخشد. شاید

یك وجھ اشتراك را بتوان در میان عوام و روشنفكران و دانشمندان یافت و آن شك

و تردید نسبت بھ واقعیت وجودي آنان است؛ چرا كھ حتي سیر تكاملي علم در قاره

اروپا و امریكا ھم نتوانستھ آن را از محالات بداند و علي رغم ھمھ پیشرفتھاي

علوم بشري ھیچ راه حل علمي براي پي بردن بھ چگونگي این موجودات عنوان

نشده و ھمھ چیز مانند ازل در شك و تردید است. اما در جھان بیني اسلامي ھمھ

،â» جن â« چیز زیبا و بجا آفریده شده است،حتي موجود ماوراءالطبیعھ اي با نام

موجودي كھ حتي برخي از مسلمانان، روشنفكران و دانش پژوھان در زمینھ دیني

یا بھ دیده شك و تردید در آن نگریستھ، و یا سكوت كرده اند....
واسه اطلاعات بیش تر میتونین فیلم  dark skies رو ببینید ..
◄Iяαи►


thanks for comment


ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 16

Smile
▐ وی یـــآ  ▐

ویجا یا تخته احضار روح تخته یا کاغذی است که روی آن حروف الفبا نوشته شده و بعضی ها مدعی اند ازطریق آن با ارواح صحبت و آنها را احضار می‌کنند. بعضی‌ها معتقدند "وی‌یا" واقعاً می‌تواند روح را به محل موردنظر بکشاند و انسان به واقع قادر است با ارواح ارتباط برقرار کند و حتی از آنها اطلاعات بگیرد. "وی‌یا" از دو واژه "وی" که به زبان فرانسه به معنای "بله" است و "یا" که در زبان آلمانی به همین معناست، گرفته شده است. وجه تسمیه این وسیله این است که روح اغلب با اشاره به واژه "بله" یا "خیر" که روی تخته نوشته شده، به احضارکننده پاسخ می‌دهد. نظریه‌ها دربارهٔ تخته وی‌یا متفاوت است. برخی می‌گویند این وسیله بی‌نهایت خطرناک است و می‌تواند مدخلی برای ورود ارواح خبیث و ماندگار شدن آنها در خانه ما شود. دسته دیگر از مردم معتقدند "وی‌یا" تنها زمانی خطرناک می‌شود که افراد بی‌تجربه و بی‌اطلاع با آن به احضار روح بپردازند و مدیوم های مجرب می‌توانند از این وسیله استفاده‌های خوبی ببرند و بالاخره دسته سوم می‌گویند وی‌یا هیچ خطری ندارد و ضرری نیز به کسی نمی‌رساند.

ولی معمولا میگن که با این روش جن احضار میشه نه روح .. و جن کلا روش نمیشه حساب کرد .. |:

نتیجه یگیریم بیخیال این روش بشیم .. |:

_

◄ مدیـومـ ►

مدیومـ شخصیه که راجب این چیزا اطلاعات زیادی داره .. و همه ی دعاهای لازم رو بلدِ ..
~ معمــاهــای حل نشـــدهـ ~

[ قسمت پنجمـ ]

توپ های عظیم سنگی در کاستاریکا :

کارگرانی که راه خود را در میان جنگلهای انبوه کاستاریکا گم کرده بودند برای پاک کردن یک منطقه جهت کاشت موز در سال 1930 باز میکردند ..بر روی یک سری اجسم باور نکردنی سر خوردند ..تعداد زیادی توپهای سنگی بسیار از انها کروی کامل بودند و اندازه انها بسیار متفاوت بود برخی از انها به قطر یک توپ تنیس بود بر خی 2.5 متر و وزنی حدود 16 تن..
البته کاملا واضحه که این توپهای سنگی مصنوعی و دست سازه هستند اما مشخص نیست که دلیل ساخت این سنگ ها چی بوده ؟ چگونه با این دقت باستانیان برش دادن با چه وسیله ماشینی ؟ امکان ندارد !!!

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 16
~ معمــاهــای حل نشـــدهـ ~

[ قسمت ششمـ ]

سنگهای دیسکی شکل دروپا :
این سنگ ها بر اساس تحقیقات جی.پو.تئی.استاد باستان شناسی دانشگاه پکن و دانشجویانش در یک سفر اکتشافی برای کاوش در یک سری غار در کوره های هیمالیا در منطقه دورافتاده "بایان کارا یولا " در مرز چین تبت بدست امده اند .
غارها احتمالا برای ایجاد یک سیستم تونل و انبارهای زیرزمینی به صورت مصنوعی حفر شده اند . دیوار غارها مربع شکل و لعاب دار بود .
مثل اینکه با یک منبع حرارتی بسیار زیادی بریده شده باشند .. در این غارها تعداد زیادی قبر به صورت ردیفی مرتب وجود دارند که در انها اسکلتهای کوچک موجود بود که طول هر کدام یک متر بود اسکلتها دارای سرهای عجیب و بزرگ بودند لاغر و شکننده ..
یکی از اعضا پیشنهاد داد شاید اینها مربوط به یک گونه ناشناخته گوریل ها بوده باشه ..اما پروفسور در جواب میگه : چه کسی شنیده است که گوریل ها یکدیگر را دفن میکنند !!

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 16


سنگ نوشته ای روی قبر ها نبود ولی در عوض صد ها سنگ گرد و پهن حدود سی سانتی متر وجو داشت و دارای قطر6.8 سانتی متر در مرکز خود بودند ...
روی دیوار ها تصاویر طلوع خورشید ماه ستارگان و کوه ها و خطهایی به  کلفتی یک نخود فرنگی که زمین را از اسمان وصل میکرد مشیده شده بود .
عمر سنگ ها و نقاشی های غار 12000 سال تخمین زده شد ..طبق گزارش ها بر روی دیسک سنگی دو شیار مارپیچ ظریفی از لبه دیسک تا سوراخ مرکز ان حک شده بود سنگهای دیسکی شکل همراه با سایر چیزهای کشف شده برای 20 سال در دانشگاه پکن نگهداری شد ..در این مدت تلاش ها برای کشف راز این سنگها ناموفق بود هنگامی که در سال 1958 این سنگ ها توسط پروفسور تسوم اوم نوای ازمایش شد متوجه شد که هر شیار درواقع شامل یک سری هیروگلیف های بسیار ریز و منشا ناشناخته هستند 
ردیفهای هیوگلیف به حدی ریز بودند که باید با ذره بین ان را دید و بسیاری از هیروگلیفها بر اثر فرسایش از بین رفته بود 
 هنگامیکه دکتر تسوم هیروگیلیف را کشف رمز کرد با داستان سقوط سفینه فضایی دروپا و کشته شدن بیشتر نجات یافتگان به وسیله مردم محلی روبه رو شد طبق گفته دکتر تسوم متن یکی از هیروگلیفها به شرح زیر است :
دروپا با سفینه شان از ابر ها پایین امدند ..مردان ما و زنان و بچه ها در غارها قبل از طلوع خورشید پنهان شدند وقتی انها بالاخره زبان اشاره دروپا ها را متوجه شدند فهمیدند تازه واردها منظور صلح طلبانه داشتند ..در قسمت دیگری از این کتیبه ها اظهار تاسف به وسیله یک عضو قبیله هام بیان شده است با این مضمون که بعلت اینکه سفینه بیگانگان در یک منطقه دورافتاده سقوط کرده و منطقه کوهستانی غیر قابل دسترس بوده و راهی برای ساختن سفینه جهت بازگشت دروپاها به سیاره خودشان وجود نداشته ..
در سال 1965پروفسور جی پو تئوی و چهار نفر از همکارانش بالخره اجازه فاش تئوری خود را بدست اوردند. انها تحقیقات و تئوریهای خود را تحت عنوان متن روی شیاره ها در باره سفینه فضایی است همانطور که روی دیسکها ثبت شده 12000 سال قبل در روی زمین فرود امدند .. 
716 دیسک سنگی شیار دار دیگر بعدا در همان غارها پیدا شد و داستان حیرت انگیز یک تحقیق فضایی انجام شده توسط ساکنین یک سیاره ناشناخته را نشان دادند .
متنها ظاهرا اشاره به سقوط سفینه در کوه های بایانا کارا اولا ..رفتار صلح طلبانه بیگانگان ..اعضای قبیله هام در اطراف اون منطقه رو شکه و بر اشفته کرد و به بیگانگان حمله ور و انها رو نابود کردند ..
اما ببنیم تحقیقات روسها در این باره چه بوده :
دانشمندان روسی درخواست کردند در همان سالها این دیسک ها را ببینند و تعدادی زیادی از انها برای ازمایش به مسکو فرستاده شد انها ابتدا سطح دیسکها را از ذراتی که به انها چسبیده بود پاک سازی کردند و سپس تحت ازمایشات شیمیایی قرار دادند در کمال تعجب دانشمندان روس ..سطح این دیسکها حاوی کبالت و سایر مواد فلزی بود علاوه بر این هنگامی که روی یک صفحه چرخنده مخصوص که طرح دکتر ویاچسلاو ساتزف بود فرار گرفتند با ریتم غیر عادی به لرزش درامدند مثه اینکه بار الکتریکی از انها عبور میکرد انها شبیه هارد دیسکی باستانی میماندند ..
اما تایید ماجرا :
از سالی که این دیسک ها در ان منطقه کشف شد اطلاعات بیشتری باستان شناسان از این منطقه دریافتند بیشتر اطلاعات نیز داستان هی ثبت شده بر روی این دیسک ها بود .
افسانه های منطقه هنوز از افراد لاغر  و کوچک اندام صحبت میکنند که در سالهای خیلی دور از اسمان به زمین اومدند و بسیار زشت و زننده بودند و به طوری که همه دوری میکردند 
مردان قبیله سوار بر اسسب و این کوتوله ها را شکار میکردند توصیف حمله کنندگان به طور عجیب شبیه همون اسکلتهای 1 متری پیدا شده در غار توسط باستان شناسان است
میشه این مطالبو کپی کنم؟؟؟؟
قشنگ بودن ولی کاش همه رو یه جا میذاشتی
عرفان جان نمیشد یک جا گذاشت بچه ها بروزش میکنند
بستگی داره کجا کپی کنین  .. (:


_

اگه همه رو یک جا میزاشتم مطلب طولانی میشد ..

کسی هم حوصلش نمیومد بخونه ..

و اینکه مصالب هی جدیدتر میشه ..

و هر موضوع ممکنه قسمت های زیادی داشته باشه ..

اینطوری بهتره ..
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29