امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مادر و کودکی که در جوی آب غرق شد!!!!!!!

#1

نماینده مردم بجنورد،در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غرق شدن مادر و کودک در یکی از کانال‌های موجود در مرکز شهر بجنورد طی چند روز گذشته گفت: مسئولین امر در این رابطه پاسخگو باشند، این در حالی است که پدر قربانیان آبگرفتگی معابر بجنورد از شهرداری شکایت کرده است.موسی‌الرضا ثروتی- نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی- به ایسنا گفت: موضوع مرگ کودک و مادر در آبگرفتگی خیابان فاجعه‌ای بسیار سنگین و گران بود که تمام آحاد جامعه از آن متأثر شدند. همه مردم از این امر ناراحت هستند که سیل در مترو تهران رخ می‌دهد اما اتفاقی نمی‌افتد، این درحالیست که با یک آبگرفتگی در مرکز شهر دو نفر کشته می‌شوند.

ثروتی با اشاره به این ضایعه دردناک تأکید کرد: باید مسوولان متوجه باشند که وظایف خود را به درستی انجام دهند. در این راستا مسوولانی که از وظایف خود کوتاهی کرده‌اند باید پاسخگو باشند.
نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی مربوط به ده سال قبل بوده است که اجرای این پروژه با سهل‌انگاری مواجه شده است. ثروتی با ذکر اینکه افراد مقصر در این امر باید مجازات شوند، ادامه داد: دادستان در حال رسیدگی به این موضوع است امیدوار هستیم حقوق این خانواده گرفته شود.

پدر قربانیان آبگرفتگی معابر بجنورد: از شهرداری شکایت کرده‌ایم

ولی‌الله گریوانی- پدر قربانیان آبگرفتگی معابر بجنورد- که در این حادثه دختر و نوه‌اش را از دست داده به ایسنا گفت: این شکایت از مسولان مربوطه و شهرداری است. وی که به علت اندوه فراوان نمی‌توانست به درستی پاسخگوی سوالات باشد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه همدردی را از سوی مسوولان ندیده‌ایم. وی که علاوه بر دختر، نوه خود را نیز در این حادثه از دست داده است، ادامه داد: تنها اعضای آتش‌نشانی که بچه را پیدا کرده بودند و یکی از اعضای شورای شهر بجنورد برای همدردی در مراسم حضور یافتند.

وی درخصوص چگونگی بروز این حادثه بر اساس شنیده‌هایش یادآور شد: در کنار جدول‌های حاشیه میدان سوراخی فاقد درپوش وجود داشته که بر اثر بارندگی مشاهده نمی‌شده است، ظاهرا دخترم هنگام عبور در این مکان سقوط می‌کند که منجر به مرگ وی و فرزندش می‌شود.

گفتنی است بر اثر حدود 40 دقیقه بارندگی در شب 25 اردیبهشت در بجنورد، معابر مرکزی شهر بجنورد دچار آبگرفتگی شدید شد، در پی بارش و رعد و برق شدید، برق شهر قطع شد که طی این اتفاق و راه افتادن سیلاب، مادر و کودک خردسالش هنگام عبور از خیابان، در جوی آب کنار خیابان افتاده و غرق شدند. جسد مادر ساعتی پس از وقوع حادثه و جسد کودک پس از گذشت چند روز پیدا شد.

استان را بی‌شخصیت جلوه ندهید

ابوطالب شفقت - استاندار خراسان‌شمالی - به ایسنا گفت: این حادثه بسیار تلخ و نگران‌کننده بود، اما ورود به این حادثه درست نیست.
او در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ضمن عرض تسلیت به خانواده مصیبت دیده در این حادثه اظهار کرد: برای پیدا کردن اجساد این دو نفر بنده به همراه فرماندار، گروه‌های امداد و نجات مسافت دو کیلومتری را پیاده‌روی کردیم.

شفقت ادامه داد: ما هم از این قضیه متأثر شدیم، این حادثه بسیار تلخ بود، اما برخی از افراد در خصوص این قضیه مصاحبه می‌کنند که اصلا مرتبط با آنها نیست، این عمل نوعی خودشیرینی است. اگر خلافی صورت گرفته است، دادستان وظیفه رسیدگی دارد و کار خود را می‌کند، مملکت قانون و ضوابط دارد. در مورد این قضیه پیامک‌هایی ارسال شده است که واقعا زننده است، باید از بروز این اتفاق‌ها پیشگیری کرد.

شفقت ادامه داد: آنقدر خراسان‌شمالی را بی‌شخصیت جلوه ندهید، شهربجنورد، شهردار، مسوول، مدیر و دادستان دارد و این حادثه قابل پیگیری است.

گفتنی است پس از این حادثه پیامکی بدین مضمون در بین شهروندان در حال تبادل است: مردم شهر من، بدون رفتن به دریا، رودخانه و حتی استخر می‌توانند غرق شوند.
مردم شهر من، آنقدر کوچک و بی‌مقدار شده‌اند که حتی می‌توانند در جوی آبی غرق شوند.
مادری در جوی آبی غرق شد و کودک، زیر قدم‌های بامعرفت مردم شهر هی سر می‌خورد و به دنبال مادرش می‌گردد. با خود می‌گوید: زیر پوست شهر، حتی کودکی‌هایمان درحال غرق شدن است!
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، goverment ، pink devil ، EMINEM2
آگهی
#2
اخیSad
بیچاره هاSadSad
ممنونcrying
خــط زدنِ مَـــن ، پـایــآنِ من نبـــود !!!
آغـــاز بی لیاقتـــیِ تـو بــود!
پاسخ
 سپاس شده توسط Ali MuSiC
#3
آره
اینو تو روزنامه دیدم.ولی نوشته بود مادره نجات پیدا کرد نمرد
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط Ali MuSiC


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شوخی های ترسناک این پدر و مادر با فرزند خود
  کودکی بدون مغز به دنیا آمد و 12 سال زنده ماند!+عکس
  پرت کردن نوزاد معلول تازه متولد شده توسط مادر !
  غلبه مادر بزرگ 94 ساله بر کرونا
  کودکی عجیبی که 300 دندان دارد! (عکس)
  مادر شدن در پنج سالگی
Shocked در بریتانیا یک مرد به عنوان مادر شناخته شد!
  دردسر جوان بودن مادر ۵۰ ساله این پسر + عکس
Sad کار زشت مادر چینی پس از زایمان دختر 15 ساله اش وسط خیابان! + عکس
Heart سرقت از خانه مادر شوهر+عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان