امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gamescom 2014: مقایسه فروش Xbox One و PS4 از زبان Phil Spencer

#1
Gamescom 2014: مقایسه فروش Xbox One و PS4 از زبان Phil Spencer 1
در سری جدید SKU کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One، دستگاه کینکت حذف شده است که این مسئله علاوه بر تاثیر گذاری در قیمت نهایی (کاهش ۱۰۰ دلاری) باعث شده است که ۱۰ درصد از GPU کنسول هم آزاد شود. همین نکات به علاوه انتشار بازی های بهتر نسبت به زمان لانچ، باعث شده است که رقابت در فروش دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و Playstation بسیار بیشتر از گذشته شدت گیرد. آقای Phil Spencer به عنوان رئیس بخش Xbox در شرکت مایکروسافت، طی برگزاری نمایشگاه Gamescom 2014 نظر خود را پیرامون فروش دو دستگاه نامبرده اعلام کرده اند که جزئیات آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

ایشان گفته اند:
نقل قول:
در برخی نقاط این مسئله به مانند یک رقابت است و همانطور که در گذشته گفته بودم، می خواهم که برنده من باشم. در عین حال خواستار ایجاد یک پلتفرم عالی برای بازیکنان هستم. آیا شخص دیگری هم است که بتواند چنین عمل کند؟ پس باید به آنها احترام گذاشت اما اگر ما کنسول های زیادی را به فروش برسانیم در فضای خودمان موفق خواهیم بود.
ما آغاز عرضه کنسول خود را همزمان با PS4 آغاز کردیم و با این حساب در یک رقابت قرار می گیریم. من این قضیه را نفی نخواهم کرد. بیشتر از اینکه بخواهم رقیب شکست بخورد آرزو میکنم که من پیروز باشم. من به شخصه یک PS4 دارم و اینطور نیست که بگذارم روی آن خاک بخوابد. فقط می خواهم Xbox One های فراوانی را بفروشم و برای برخی از مردم این مهم به معنای رقابت مستقیم با PS4 است.
آنها ما را در ماه های مه و ژوئن شکست دادند اما اگر به فروش ها دقت کنید، اختلاف بزرگی وجود ندارد. کل ماه ژوئن مانند یک هفته اول نوامبر است. آنها دارند پیروز می شوند و در میان مردم هم این مسئله را اعلام می کنند که طبیعی است. نبرد واقعی در ماه های سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر جریان خواهد داشت.
واقعا هم رقابت مهمی را در ماه های آتی شاهد هستیم چرا که مایکروسافت  بازی های هیجان انگیزی همچون Halo: The Master Chief Collection, Sunset Overdrive, Forza Horizon 2 و Ori and the Blind Forest را در برنامه خود دارد.
Gamescom 2014: مقایسه فروش Xbox One و PS4 از زبان Phil Spencer 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط D.I.Z.E.R.E
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید
  آپدیت جدید Xbox One گزینه Surprise Me را به کنسول اضافه کرده است
  تاریخ اولین نمایش نسل بعدی Xbox مشخص شد
  ماکروسافت لوگوی جدیدی را برای Xbox Series X ثبت کرده است
  مقایسه XBOX ONE و PS4
  Dreams هم اکنون به قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسد
  کنسول نینتندو سوییچ رکورد فروش جدیدی را به ثبت رساند
  نحوه آپدیت کنسول بازی Xbox 360
  آموزش گام به گام و تصویری تعمیر ماشه دسته ایکس باکس 360 Xbox
  فروش پلی‌استیشن 4 از مرز 40 میلیون دستگاه عبور کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان