امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اصفهان بعد از 23 در ليگ برتر بسكتبال غايب خواهد بود؟/سرايت بحران زاينده رود به بسكتبا

#1
اصفهان بعد از 23 در ليگ برتر بسكتبال غايب خواهد بود؟/سرايت بحران زاينده رود به بسكتبا 1


شفقناورزشی- سعیده فتحی: با وجود اينكه جلسه هماهنگي ليگ برتر بسكتبال براي مشخص شدن تيم‌هاي شركت كننده در فصل جديد مسابقات برگزار شد كه نماينده‌اي از اصفهان در اين جلسه حضور نداشت و به اين معناست كه سوپرليگ بسكتبال امسال بدون تيمي از اصفهان برگزار مي‌شود.
به گزارش شفقناورزشی، مشکلات مالي باشگاه فولاد ماهان باعث شد تا شاگردان محسن صادق زاده فصل سختي را پشت سر بگذارند. اما حضور مجدد در ليگ برتر با انبوهي از مشکلات و بدون بودجه براي تيم‌هاي صنعتي ممکن نيست و به همين دليل فولاد ماهان بعد از سه سال حضور در سطح اول رقابت‌هاي كشوري به کار خود در اين مسابقات پايان داد. اما بازگشت دوباره ذوب آهن بعد از يک فصل دوري از رقابت‌هاي ليگ برتر اين اميدواري را ايجاد کرد که ريشه‌دارترين تيم بسکتبال باشگاهي کشور به حضور خود در عرصه بسکتبال ادامه مي‌دهد اما گويا مسئولان باشگاه ذوب آهن چندان تمايلي به تيم داري در بسکتبال ندارند. به اين ترتيب از ۲۳ سال پيش که رقابت‌هاي باشگاهي بسکتبال کشور شکل گرفت و هر سال تيمي از اصفهان در اين مسابقات حضور داشته و در اکثر اين سال‌ها يکي از سکوهاي سه گانه کشور را نيز در اختيار داشته امسال براي اولين بار ليگ برتر بسکتبال بدون نماينده اي از اصفهان برگزار مي‌شود.
محسن صادق زاده رئيس هيات بسکتبال استان اصفهان گفت: ما تلاش خود را کرديم تا امسال نيز از اصفهان در ليگ برتر نماينده داشته باشيم اما تا الان به نتيجه‌اي نرسيده‌ايم. بنده شخصاً با آقاي آذري صحبت کردم، گويا قرار بود جلسه هيات مديره ذوب آهن برگزار شود و بحث تيم داري در بسکتبال نيز در اين جلسه مطرح شود اما نمي‌دانم خروجي جلسه چيست و اطلاعي در اين زمينه ندارم.
با توجه به قدمتي که ذوب آهن در بسکتبال ايران دارد خواهش کرديم تا به فعاليت خود ادامه بدهد اما به هر حال اين تصميمي است که مسئولان باشگاه ذوب آهن گرفته اند. بخش خصوصي به هيچ عنوان قدم جلو نمي‌گذارد. ما حتي با آقاي خليليان براي تيم داري سپاهان نيز مذاکره حضوري داشتيم اما نتيجه‌اي نداشت. متأسفانه بايد گفت بسکتبال اصفهان همانند زاينده رود دچار بحران شده است. در بخش سياست گذاري در ورزش دچار مشکل هستيم و بايد برنامه ريزي کلان در اين زمينه صورت بگيرد.
محسن كرباسچي مدير ورزش قهرماني باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اين سئوال كه عدم حضور نماينده ذوب آهن به اين معناست كه امسال ذوب آهن قصد تيم‌داري در بسكتبال را ندارد گفت: «فعلاً چيزي مبني بر تيم‌داري در بسكتبال به ما ابالاغ نكرده‌اند.»
كرباسچي در مورد علت عدم تيم‌داري ذوب آهن به همين جمله اكتفا كرد اما در مورد مطالبات بازيكنان گفت: «از سال‌هاي قبل بخشي از مطالبات پرداخت شده است و براي باقي مانده آن نيز باشگاه بايد تصميم بگيرد كه به چه شكلي پرداخت كند. از سال قبل نيز بازيكنان مطالباتي دارند كه بايد از سوي باشگاه به اين امر بودجه‌اي اختصاص پيدا كند. »
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  هری کین تا یورو استراحت خواهد کرد
  حضور در لیگ برتر انگلیس؟ ببینیم چه می شود
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود!
  طلاق بانوی پیر و رونالدو جاری خواهد شد
  چه خبر از نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر؟
  چک لیست مشکلات مدعی بزرگ لیگ برتر(استقلال)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان