امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

من خشن نیستم ، طبیعی ام|

#1
به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل تیم فوتبال استقلال تهران این روزها صدرنشینی لیگ سیزدهم را به نام خود سند زده و برای ماندن در این جایگاه هم مجالی به رقبا نداده است . شاگردان قلعه نویی با پیروزی مقابل سایپا ، اولین برد با بیش از یک گل را در نیم فصل دوم جشن گرفتند تا جایگاه خود را نیز به عنوان تیم نخست بازی ها تثبیت کنند . مجید غلام نژاد ، بازیکن استقلال در خصوص این بازی و مسائل مختلف ، گفت و گویی را با سایت گل انجام داده که از نظر می گذرانید :
*با پیروزی مقابل سایپا در صدر ماندید ، این بازی را چطور دیدی ؟
به نظر من این بازی برای هر دو تیم بازی سختی بود و با پیروزی که فولاد بدست آورده بود ، ما باید حتما این بازی را می بردیم و خوشحالم که توانستیم با کسب 3 امتیاز این مسابقه ، در صدر جدول بمانیم .
*تیم سایپا را چگونه ارزیابی کردی ؟
خب تیم سایپا ، تیم سابق من بود و من انگیزه های زیادی مقابل این تیم داشتم ، سایپایی ها در نیمه اول با بکار گرفتن فرواردهای سرعتی خود خط دفاع ما را اذیت کردند ولی از نیمه دوم ما توانستیم با صحبت هایی که امیرخان در رختکن انجام داد ، برتری مان را به حریف دیکته کنیم و با یک بازی خوب ، 2 گل وارد دروازه آنها کنیم و خوشحالم که بااین برد توانستیم دل هواداران را شاد کنیم . نکته مهم اینکه توانستیم در صدر جدول بمانیم .
*به عنوان بازیکن اخلاق هم که معرفی شدی .
خب به هر حال با اینکه برخی همیشه مرا به عنوان بازیکن خشن معرفی می کنند ، در حالی که همه حرکات من در زمین در فوتبال طبیعی است ، به هر حال خوشحالم که این عنوان به من رسید و امیدوارم بتوانم در ادامه هم به بهترین شکل در خدمت تیمم باشم .
*آرش برهانی هم که در این بازی توانست صدمین گل خود را به ثمر برساند ، چه نظری داری ؟
خب قطعا از این اتفاق خیلی خوشحالم و خوشحال تر از اینکه گل صدم آرش توانست صدرنشینی ما را تضمین کند و از این بابت به او تبریک ویژه می گویم و امیدوارم این روند برای او و همه بازیکنان استقلال ادامه داشته باشد .
*امروز هم که به اردوی کیش می روید ، این اردو را تا چه اندازه مفید می دانی ؟
به هر حال بازی های آسیایی ما هم در راه است و نظر کادرفنی این بوده که به این اردو برویم . فکر می کنم که این اردوچه به لحاظ بدنی و چه از نظر روحی و روانی به تیم کمک زیادی کند و امیدوارم بتوانیم بعد از آن با تکرار قهرمانی سال قبل ، با تمام قوا برای قهرمانی آسیا قدم برداریم .
*با این اوصاف فکر می کنی که استقلال بتواند به قهرمانی لیگ برسد ؟
ما بازی های سختی در ادامه داریم ولی در هر حال همه چیز دست خودمان است و حالا هم که در صدر هستیم . به نظر من اگر بتوانیم بازی های مستقیم مان با تیم های مدعی قهرمانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و 3 امتیاز این بازی را بگیریم ، قهرمانی در لیگ خیلی هم سخت نخواهد بود .
*حمایت هواداران را در این راه تا چه اندازه موثر می دانی ؟
ببینید ما به رغم تمامی مشکلات و موانع توانستیم ، تیم را تا اینجا برسانیم و از این هفته به بعد هم ، در این چهار بازی باقی مانده ، اگر هواداران استقلال را تنها نگذارند ، راحت تر می توانیم برای قهرمانی بجنگیم و دل آنها را شاد کنیم .
پاسخ
 سپاس شده توسط cartel.nri ، ✘ ßαÐ-þʘy ✘
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پوچتینو: اعتماد به نفس بایرن طبیعی بود
  عبداللهی: رفیق نیمه راه خطیبی نیستم
  کیوان رضایی: دوپینگ کردم و پشیمان نیستم!
  تایسون: در رینگ یک نابودگر بودم،اما حالا هیچ‌چیز نیستم
  دلم برای آنچلوتی تنگ شده است/من فرا زمینی نیستم
  نیمار: هرگز از مسی بزرگتر نیستم!
  بلان:نگران آمادگی زلاتان نیستم
  از شرایط خودم در پرسپولیس راضی نیستم
  فروزان: من هنــرپیشه نیستم، فقط دروازه‌بانم!/وقتی با رحمتی مشکل دارم دلیل ندارد فیلم
  دنی آلوس:دریافت 8 گل در دو بازی طبیعی نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان