امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فولاد خوزستان؛ منجي تيم هاي بحراني

#1
فولاد خوزستان؛ منجي تيم هاي بحراني



مدافع قهرماني ليگ در برابرنفت مسجدسليماني باخت که تا کنون بردي نياورده بودند .بهروز مکوندي در اولين روز حضورش روي نيمکت نفت مسجدسليمان توانست پيروز باشد.اين ولين بار نيست که فولاد تيمي را از بحران در مي آورد.

فولاد خوزستان؛ منجي تيم هاي بحراني 1




 به گزارش "ورزش سه" ، فولاد خوزستان در یک بازی که می توانست با برد خود را به تراکتور صدر نشین نزدیک تر کند از تیم بحران زده نفت مسجدسلیمان که تا کنون بردی نداشت، باخت تا این تیم از بحران خارج شود.این اولین بار نیست که فولاد خوزستان تیمی را از بحران نجات می دهد با هم به گلچینی از این ناجی شدن ها می پردازیم.
لیگ چهارم، در حالی که شموشک نوشهر در بحران و استرس سقوط قرار داشت فولاد خوزستان در نوشهر با نتیجه دو بریک از این تیم شکست خورد، در انتها فولاد خوزستان قهرمان  و شموشک نوشهر در لیگ ماندنی شد.
فولادی ها در دو فصل  قبل با فرکی و در هفته 5 م لیگ برتر در اهواز میزبان مس کرمانی بودند که از 4 بازی قبل تنها یک امتیاز اندوخته بود و در آن بازی با تک گل رضا عنایتی از مس شکست خورد تا قاسمپور از بحران به نوعی خارج شود.
در هفته هشتم نیز در برابر ذوب آهن قعرنشین باخت تا  ذوب برای ماندن در لیگ برتر جان تازه ای بگیرد و در انتها ذوب آهن به پلی آف رفت و در لیگ ماندنی شد درست با اختلاف 3 امتیاز با تیم آلومینیوم.
در همان فصل و در حالی که 20 بازی را نباخته بودند و اعداد جادویی بالاشمارشان در حال افزایش بود در مقابل صنعت نفت قعر نشین با گل سرلک کاپیتان سابقشان شکست خوردند تا به طور موقت آرامش را در آبادان برقرار کنند.
در فصل قبل و در حالی که استقلال از قهرمانی نا امید شده بود و به فکر سهمیه آسیایی بود در کنار 45 هزار هوادارانشان برد رابه استقلال تقدیم کرد تا هم قهرمانی خود را به اما و اگر بسپارد و هم استقلال را به کورس بازگرداند.البته در انتها فولاد قهرمان شد و استقلال از گرفتن سهمیه ناکام ماند.
در لیگ امسال فولاد برابر پیکان شکست خورد ، تیمی که در آن زمان نه تنها بردی نیاورده بود بلکه گل هم نزده بود.این خارج کردن تیم ها از بحران در ذات فولاد ماندنی شده است.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
فولاد خوزستان؛ منجي تيم هاي بحراني 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  طلسم فولاد در نخستین دیدار آسیایی حفظ شد
  پیرمرد گلزن فولاد، ماشاءالله!(عکس)
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی
  نیروی هوایی پرسپولیس آماده حمله به فولاد (عکس)
  آقای خاص استقلال اسلحه پنهان مجیدی مقابل فولاد
  فولاد - استقلال/ پیشانی قرمز لیگ
  کرونایی‌های فولاد وضعیت خوبی دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان