امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این املاح کلسترول بد را کاهش می‌دهد ...

#1
سید مرتضی صفوی ، متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل آنکه آنتی‌اکسیدان در آواکادو وجود دارد این میوه می‌تواند از بیماری‌های متابولیک جلوگیری کند.

وی با اشاره به ویتامین‌های موجود در آواکادو اظهار داشت: آواکادو حاوی ویتامین‌های "ای، ایی و سی" است به همین دلیل می‌تواند کلسترول بد فرد را نیز کاهش دهد.

این متخصص تغذیه ادامه داد: برای تشکیل غده در بدن فرد باید رادیکالهای آزاد تشکیل شود و این رادیکال‌ها بر اثر ایجاد میل ترکیبی به وجود می‌آید.

به دنبال ایجاد این میل ترکیبی ، غده یا تومور در بدن فرد تشکیل می‌گردد و این آنتی اکسیدانها در هم پیچیدگی رادیکالها را به منظور تشکیل تومور را از بین می‌برد.

صفوی با اشاره به املاح حاوی آنتی اکسیدان عنوان کرد: در املاحی چون سلنیوم ،زینک و روی نیز آنتی اکسیدان وجود دارد که این آنتی اکسیدان‌ها کلسترول بد فرد را کاهش می دهد. این کلسترول ، سبب بسته شدن رگ فرد و بیماری قلبی در وی می‌شود و آنتی اکسیدانها از بروز این مسئله در فرد پیشگیری می‌‌کند.

وی تصریح کرد: مرکبات ، جوانه گندم و هویج نیز از دیگر منابع آنتی‌ اکسیدان محسوب می شود که از اکسیده شدن و ایجاد کلسترول بد در بدن فرد جلوگیری می‌نماید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان