اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکاتی مهم در انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم ها

#1
نکاتی مهم در انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم ها
کیف زنانه می تواند تاثیر زیادی در جذاب و شیک پوش بودن یک خانم داشته باشد.
در این مطلب شما را با نکات مهم انتخاب یک کیف پول زنانه مناسب آشنا می کنیم.
با هم این نکات را مرور می کنیم.
مناسبت استفاده از کیف
باید بدانیم که از کیف پول می خواهیم در محل کار استفاده کنیم یا خرید های روزانه! در بیرون از منزل یا در مهمانی!! زیرا کیف پول هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده اند که بسیار زیبا می باشند.
رنگ کیف
در محل کار از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده کنید ولی در مهمانی ها کیف به رنگ های قرمز، صورتی و سیاه داشته باشید. می دانید چرا؟ این رنگ ها توجه را به خود جلب می نماید!
سایز کیف
اگر لوازم زیادی با خود ندارید کیف های پول کوچک بهترین انتخاب خواهد بود. البته سایز کیف پول می تواند متناسب با سایز بدن نیز متغیر باشد.
جنس کیف
همیشه کیف های چرم طبیعی را استفاده نکنید، تکراری می شوید! برای امور روزمره می توانید کیف هایی از جنس پارچه های ضد آب و یا چرم مصنوعی نیز استفاده کنید.
زمان استفاده از کیف
اگر کیفی را فقط برای یک مهمانی و یا یک فصل خریدید، سعی کنید کیف شما قیمت مناسبی داشته باشد ولی اگر دوست دارید یک کیف از یک برند گرانقیمت داشته باشید حواستان باشد که باید از آن برای مد زمان طولانی و زیاد استفاده نمایید. پس در هنگام انتخاب به این نکات بیشتر توجه و دقت داشته باشید.
کلام آخر
داخل کیف را چک نمایید که به اندازه کافی فضا برای لوازم شما داشته باشد. به علاوه خیلی هم به مد توجه نفرمایید که ممکن است ضرر کنید!!
۱- در چه مناسبتی می خواهید از آن استفاده کنید؟
توجه داشته باشید که از این کیف پول می خواهید در محل کار و برای خرید های روزانه بهره برید و یا می خواهید در مهمانی استفاده کنید؟ چرا که کیف پول هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده است.
۲- بودجه خود را مشخص کنید
از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدید آش می خورید! اگر بودجه مناسبی برای خرید کیف پول زنانه انتخاب نکرده اید به دنبال نمونه های ساده و کم زرق و برق بروید.
۳- چه رنگی را انتخاب می کنید؟
اگر قصد استفاده از این کیف در محل کار خود را دارید از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده نمایید. ولی اگر قصد استفاده از آن را در مهمانی دارید از رنگ های قرمز، صورتی و سیاه استفاده کنید چرا که این رنگ ها توجه را به خود جلب می کند.
۴- سایز مدنظرتان را انتخاب کنید
اگر با خود لوازم زیادی حمل نمی کنید از کیف های پول کوچک استفاده کنید. البته شاید با توجه به حجم بدن خود نیاز به استفاده از کیف های بزرگ تر نیز داشته باشید.
۵- به جنس کیف نیز توجه کنید
همیشه از کیف هایی که از چرم طبیعی ساخته شدند توجه نداشته باشید، اگر قصد استفاده از کیف برای امور روزمره خود را دارید کیف هایی از جنس پارچه های ضد آب و یا چرم مصنوعی نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.
۶- برای چه مدت قصد استفاده از کیف خود را دارید؟
اگر تنها می خواهید برای یک مهمانی و یا یک فصل از یک کیف استفاده کنید بهتر است، کیف هایی با قیمت مناسب انتخاب کنید ولی چنانچه می خواهید یک کیف از یک برند گرانقیمت داشته باشید بدانید که باید از ان برای مد زمان طولانی استفاده کنید. پس با دقت بیشتری به انتخاب بپردازید.
۷- به وب سایت چی بپوشم بیشتر سر بزنید
این وب سایت توسط متخصصان حوزه مد و لباس اداره می شود و همواره مطالب و محصولات مناسب شما را پیشنهاد می دهند.
نکات کلیدی در انتخاب کیف پول زنانه
داخل کیف را چک نمایید که به اندازه کافی فضا برای لوازمتان داشته باشد.
کیف های قدیمی خود را دور نیاندازید، ابتدا جایگزینی مناسب انتخا کنید سپس آن ها را دور بیاندازید.
هر دو هفته یکبار کیف خود را تمیز کنید.
خیلی هم به مد توجه نکنید چرا که ممکن است قصد استفاده از کیف را برای مدتی طولانی داشته باشید.
ارزش کیف دستی خانم ها به همراه وسایل درون آن حدود ۸۰۰ یورو اعلام شد
طبق تحقیقی در انگلستان ارزش کیف پول به همراه وسایل درون آن حدود ۸۰۰ یورو اعلام شد و این درحالی بود که خود این زنان ارزش کیف خود را کمتر از ۲۰۰ یورو حدس زدند!
سایز کیف، رنگ کیف، طول بند کیف ، تعداد دسته های آن و… از جمله فاکتورهایی هستند که همه ما آنها را در انتخاب کیف دخالت میدهیم.
رعایت نکات ریزی که به شما کمک میکنند تا انتخاب کیف هوشمندانه تری داشته باشید.
با انتخاب کیفی مناسب میتوانید توجه را از نقاط ضعف خود بردارید.
۱- اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما صرف‌نظر از رنگش هماهنگ شود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.
۲- به همراه لباس‌های چندرنگ یا لباسی با بافت‌های رنگی گوناگون باید از یک کیف تک‌رنگ خنثی استفاده کنید تا توجه را از لباس به سمت خود جلب نکند.
۳- اگر به لباس‌های مشکی و قهوه‌ای علاقه دارید، باید به سراغ کیف هایی بروید که رنگی هستند یا حداقل تکه‌های رنگی دارند. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بیشتر با لباس‌های شما هماهنگ خواهد بود.
۴- برای افراد قد بلند سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانند هر نوع کیفی را انتخاب کنید.
۵- اگر چه سایز دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیف پول بیشتر متاثر از مقدار وسایلی است که میخواهید با خود حمل کنید اما دقت کنید که اگر ریز اندام هستید کیف شما خیلی بزرگ نباشد.
۶ – شکل اندام خود را تعیین کنید و ضعف اندام خود را بشناسید. با انتخاب کیفی مناسب میتوانید توجه را از نقاط ضعف خود بردارید. به عنوان مثال کیف هایی زیر بازویی توجه را از پایین تنه شما بر میدارند. برای حالت برعکس نیز میتوانید از کیف هایی که روی کمر قرار میگیرند استفاده کنید.
۷- اگر شما بسیار بلند و لاغراندام هستید، یک کیف سایز بزرگ برای شما بسیار مناسب است. اگر درشت اندام و سنگین وزن هستید، از این نوع کیف‌ها خودداری کنید.
۸- کیف‌های قلنبه، بزرگ و حجیم، بیشتر مناسب دختران نوجوان است که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند.
۹- خانم‌هایی که کیف مستطیلی چمدانی شکل (چمدانک) به دست می‌گیرند، معمولا دوست دارند منحصر به فرد باشند و نظر و سلیقه خودشان را خیلی قبول دارند. اگر شما هم از همین گروهید، چمدانک، انتخاب خوبی است.
کیف خود را تمیز نگه دارید
جدای از اینکه چه نوع کیفی انتخاب میکنید مهم است که آن را تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن داخل کیف، کیف خود را روی میز خالی کنید و چیزهای به درد نخور مانند یک فهرست خرید و یا جعبه آدامسی که تمام شده را دور بریزید. بعد به سراغ کیف پول خود بروید، قبض‌های تاریخ گذشته و فیش‌های دستگاه‌های خودپرداز را دور ریخته و پول ها را مرتب کنید. چیزهایی که لازم است حتما در کیف شما باشد کیف پول، تلفن همراه و چند قطعه از لوازم آرایشی مانند رژ لب و کرم است.
تمیز کردن قسمت بیرونی کیف بسته به جنس آن متفاوت است.
كیف چرمی:
برای تمیز و براق كردن كیف چرمی‌ روش‌های مختلفی را می‌توانید به کار ببرید. برای مثال می‌توانید مقداری وازلین و روغن كتان را با هم تركیب كنید و روی كیف بكشید. مقدار اضافی آن را با دستمال كاغذی پاك كنید تا لباس‌هایتان را كثیف نكند. آغشته كردن كیف به پوست پرتقال هم در براق كردن آن مؤثر است.
كیف جیر و مخمل:
برای پاک کردن گرد و خاک از روی کیف جیرتان ابتدا روی آن برس زبری بكشید. سپس با یك دستمال نرم پارچه‌ای آن را تمیز كنید. استفاده از یك ورق سمباده هم می‌تواند كمك كننده باشد.
كیف منجوق‌دار:
یك تكه اسفنج را با كمی آب مرطوب كنید و به آرامی طوری كه كیف آسیب نبیند روی آن بكشید.
كیف پارچه‌ای:
برای پاک کرده كیف پارچه‌ای از محلول آب و صابون استفاده كنید. اگر لكه پاك نشد محلول آب و سركه را امتحان کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
نکاتی مهم در انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم ها - nazi72 - 13-11-2015، 19:10

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question اسم قاره های جهان از کجا و چطور انتخاب شده است؟
Rainbow انتخاب رنگ لاک با توجه به رنگ پوست شما
  چرا آقایان همیشه در رؤیای خانم زیبا و جذاب هستند؟
  نکاتی مهم و اساسی برای داشتن خوابی راحت
  برای جلوگیری از آتش گرفتن خانه باید نکاتی را رعایت کرد .
  چگونه یک سینک مناسب را برای آَشپزخانه انتخاب کنیم
  نکاتی که قبل از ورزش باید رعایت کرد
  نکاتی جالب و دانستنی درباره عطسه
  آداب کراوات زدن و نکاتی برای ظاهر مناسب
  نكته‌های‌ مهم آرایشی كه خانم‌ها نادیده می‌گیرند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان