اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood ~

#1
با سلام (:

اگه به بازیگر هآی دنیای بالیوود علاقه دارید میتونید بیوگرافی هاشون رو اینجا ببینید (:


اگر هم بیوگرافی یه بازیگر هندی رو داشتید میتونید بزاریدش تو همین تاپیک ._.*

با تشکر (:



اول از همه عشق خودم ^_^*

Sυявнι Jуσтι

~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~

نام:Surbhi Jyoti

متولد:May 29, 1988

دین:مسلمان

سن:25

قد:5.6

وزن:54 کیلو

محل تولد:هند پنجاب جلندار

ساکن:بمبئی



سوربهی جیوتی Surbhi Jyoti بازیگر زن تئاتر و تلویزیون  هند است. او نقش   زیا در سریال قبول می کنم را بازی می کند.

اون گفته که خیلی ازمارمولک میترسه علاقه افراطی به کتاب خوندن داره خیلی گریه میکنه هم وقتی شاده هم وقتی گریه میکنه هم وقتی عصبانی میشه اشک رو خیلی دوس داره از ترافیک مومبای متنفره اون در سخن گفتن  هم بسیار تواناس و تا حالا سه بار قهرمان ملی بحث کردن شده

سوربهی جیوتی قبل از ظاهر شدن در فیلم و تلویزیون در سال ۲۰۰۷ در تئاتر دانشگاه مشغول شد و استعداد خود رو به رخ همگان می کشد و این سرآغاز بازیگری او می شود، او برای اولین بار در یک نمایش پنجابی،بازی کرده است.او سپس در فیلم IK Kudi  ظاهر شد. او همچنین به عنوان یکی از نقش های سریال های های درام اجتماعی پنجابی به ایفای نقش می پردازد.

سوربهی جیوتی در جالاندر ، پنجاب  در متولد شد. مادرش خانه دار است و پدر او یک تاجر است.


Aяcнαηα Tαι∂є Sнαямα

~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~

نام کامل این هنرپیشه Archana Taide Sharma میباشد.

البته وی بیشتر با نام Archana Taide شناخته شده است.وی در تاریخ ۶ نوامبر ۱۹۸۸ متولد شده است.زادگاه وی پنجاب در هندوستان میباشد.وی در هندوستان به عنوان بازیگر فعالیت میکند.Archana Taide از سال ۲۰۰۸ وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

وی از سال ۲۰۱۳ با Ashish Sharma ازدواج کرده است.

وی از سال ۲۰۰۸ تاکنون در سریال های زیر ایفای نقش کرده است:

~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~

ڪـآریـسـمـآ ڪآپور

~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~

کاریسما کاپور که او را به طور غیر رسمی لولو خطاب می کنند،بازیگر سینمای بالیوود است.

زمینه فعالیت : بازیگر

ملیت : هندی

تولد : ۲۵ ژوئن ۱۹۷۴

بمبئی،ماهارشترا،هند

والدین : راندهیر کاپور ، بابیتا

نام(های) دیگر : لولو

سال‌های فعالیت : ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۳-۲۰۱۱ تا کنون

همسر(ها) : سانجای کاپور(از سال ۲۰۰۳ تا کنون)

فرزندان : ۲ فرزند





زندگی

کاریسما کاپور که او را به طور غیر رسمی لولو خطاب می کنند،بازیگر سینمای بالیوود است.وی در خانواده ای متولد شد که پدر و مادرش بازیگر بودند.کاریسما در سن ۱۷ سالگی و در سال ۱۹۹۱ کار بازیگری را آغاز نمود و اولین فیلمش را بازی کرد.پس از آن در فیلم های تجاری بسیاری ظاهر شد.در سال ۱۹۹۶ نخستین جایزه اش را به خاطر بازی در فیلمraja hindustani بدست آورد.

پدر و مادر کاریسما بازیگران معروف دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی سینمای هند هستند.کاریسما نوه ی بازیگر بزرگ هند راج کاپور است.سوپراستار کنونی سینمای هند یعنی کرینا کاپور نیز خواهر کاریسما است




آخی عزیزم مُـردِp336

جیا خان

~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~

ملیت :بریتانیایی
تولد : ۲۰ فوریه ۱۹۸۸
نیویورک آمریکا
والدین:علی ریضوی خان،ربیه امین
مرگ :۳ ژوئن ۲۰۱۳ (۲۵ سال)
جوهو، بمبئی، هند
پیشه: بازیگر
سال‌های فعالیت : ۲۰۰۷-۲۰۱۳

بیوگرافی جیا خان

نفیسه‌خان (متولد ۲۰فوریه ۱۹۸۸ – درگذشته ۳ ژوئن ۲۰۱۳). با نام جیا خان (به هندی:जीया ख़ान) نیز شناخته می‌شد، یک بازیگر هندی بریتانیایی بود که در فیلم‌های بالیوودی بازی می‌کرد. او نامش را قبل از شروع بازیگری در فیلم Nishabd در سال ۲۰۰۷ به جیاخان تغییر داد. و در سال ۲۰۰۸ در فیلم گاجینی ظاهر شد. او سومین و آخرین بازی خود را در سال ۲۰۱۰ در فیلم Housefull انجام داد و در سال ۲۰۱۲ نام خود را به نام سابقش برگرداند.
در ۳ ژوئن ۲۰۱۳ بدن مرده او در آپارتمانش در جوهوی بمبئی پیدا شد بعد از اینکه احتمالاً خود را حلق آویز کرده و خودکشی کرده‌بود. جیا، هنرپیشه ۲۵ ساله هندوستان دوران کودکی اش را در انگلستان سپری نموده بود، این هنرپیشه که از افسرده گی روانی رنج می‌برد اخیراً با مادرش به کشورش هندوستان برگشته بود.
این بازیگر ۲۵ ساله، اولین بار در سال ۲۰۰۷ با آمیتاب بچان در فیلم “نیشاب” که با اقتباس از رمان “لولیتا” ساخته شد، بازی کرد. او با بازیگران مشهور دیگری مثل عامر خان و آکشای کومار نیز همبازی بود.
جسد “جیا خان” که نام اصلی اش نفیسه خان بود، در حالی که حلق آویز شده بود، توسط مادرش پیدا شد. او متولد نیویورک بوده و مدتی در لندن زندگی کرد، وی سپس برای بازی در بالیوود راهی هندوستان شد.

آخرین فیلم وی یک کمدی به نام “خانه پر جمعیت” بود که سال ۲۰۱۰ ساخته شد.
مرگ این بازیگر شوک بزرگی به جامعه فیلمسازی هند وارد کرد و در شبکه های اجتماعی خبرهای زیادی از این واقعه منتشر شد. برخی معتقدند به دلیل این که وی سه سال اخیر در فیلمی بازی نکرده بود، از آینده خود نگران بوده است.
فرح خان فیلمساز مشهور هندی در این باره نوشت: نمی توانم تصویر کنم وی دیگر نیست…همکاری با او در “خانه پر جمعیت” و روح زیبایی که او داشت، تجربه خوبی بود. او برای رفتن خیلی جوان بود.
در وب سایت “جیا خان” نوشته شده که “جیا خان” از ۱۷ سالگی در نیویورک به آموزش بازیگری “متد” و اجرای آثار شکسپیر پرداخته بود. وی سپس بعد به انجمن های دفاع از حقوق حیوانات پیوست.



سلمآن خآن


~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~

نام : سلمان خان
متولد : 27 دسامبر 1965 در بمبئی
لقب : سالو
نام پدر : سلیم خان ؛ اهل پیشاور پاکستان و نویسنده فیلمهای موفقی چون " شعله "
برادران : برادر بزرگتر آرباز خان ( همسرش مالایکا آرورا ) – برادر کوچکتر سهیل خان ( همسرش
سیما ساچدیو )
خواهر تنی : الویرا ( همسرش آتول آگنی هوتری )
خواهر ناتنی : آرپیتا
مادرتنی : سلما خان ( فوت کرده )
مادر ناتنی : هلن خان
قد : 175 سانتی متر
رنگ چشم : قهوه ای روشن
رنگ مو : مشکی
دین : مسلمان سنی


اولین فیلم : " بیوی هوتو ایسی " (همسر اینجوریش خوبه ) در سال 1988 در کنار رکا و ام پوری او در این فیلم اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد و توانست کار قابل قبولی از خود ارائه دهد .

* سال 1989 سال شروع موفقیت سلمان بود او در این سال با فیلم موفق " منه پیار کیا " ( من عاشق شدم) در کنار بازیگر تازه واردی به نام باگیا شری توانست حضور خود را در سینما تثبیت کند ؛ این فیلم اگرچه رمانتیکی تکراری بود اما باعث شد سلمان ره صد ساله را یک شبه طی کند و شخصیت پریم ازاین فیلم تبدیل به شخصیتی ماندگار برای سلمان و فیلمهای او شد .

* او در سال 1990 در فیلم " باقی " در کنار نغمه قرار گرفت که فیلم چندان موفقی نبود .

* در سال 1991 سیل پیشنهادات به سوی سلمان خان روانه شد و او در این سال در 5 فیلم حضور پیدا کرد که مهمترین آنها فیلم " ساجن " (یار) بود که در کنار بازیگران قدرتمندی چون سانجی دات و مادوری دیکشیت بازی بی نقصی از خود ارائه داد و شاید در آن سالها هیچ کس به جز او نمی توانست چنین عالی کار کند .

* او در سال 1992 زوج هنری خود را پیدا کرد . کاریشما کاپور که در آن روزها بازیگری تازه کار

بود توانست زوج مناسبی را در کنار سلمان خان تشکیل دهد . او در این سال در فیلمهای " جگروتی " و" هدف " در کنار کاریشما قرار گرفت . این همکاری تا چند سال پیش هم ادامه داشت که به خاطر ازدواج کاریشما موقتا خاتمه یافت .



* در سال 1993 در فیلم " چاندرا موکی " ( گل نیلوفر ) در کنار بازیگر بزرگ آن زمان سری دیوی قرار گرفت که نتوانست موفقیتی برای سلمان کسب کند .

* کمدی فوق العاده " انداز آپنا آپنا " ( کار خود به شیوه خود ) در سال 1994 سلمان را وارد سینمای کمدی کرد و چقدر هم ورود او به دنیای کمدی مفید بود . او در این فیلم در کنار عامر خان و کاریشما کاپور بازی قابل قبولی را ارائه داد .

او در همین سال رکورد سینمای هند را از لحاظ میزان فروش با فیلم " هم آپکه هی کن " ( ما با شما چه نسبتی داریم ) شکست و این فیلم تا این لحظه پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای هند است . او در این فیلم با مادوری دیکشیت همبازی شد که فیلمی رومانتیک با داستانی بسیار لطیف و روان با شخصیتهایی مهربان و دوست داشتنی است .

* در سال 1995 در فیلم " کارن آرجون " در کنار شاهرخ خان قرار گرفت . شاهرخ به تازگی وارد سینما شده بود ولی محبوبیت زیادی کسب نموده بود . آن دو بر سر نوشتن نامشان در تیتراژ با هم مشکل پیدا کردند زیرا سلمان معتقد بود که چون پیشکسوت تر است نام او باید اول نوشته شود ( که البته حق هم داشت ) اما شاهرخ به این موضوع معترض بود ...

* در سال 1996 در فیلم بسیار موفق "جیت " (پیروزی) در کنار سانی دئول و کاریشما کاپور حضوری  موفق داشت و قدرت بازیگری خود را در فیلمهای اکشن نمایان ساخت .

* سال 1997 سال خوبی برای سلمان به شمار می آید ؛ او در این سال در 2 فیلم بسیار موفق حضور داشت . فیلم کاملا اکشن " ازار " در کنار سانجی کاپور و شیلپا شتی  و فیلم کمدی " جودوا " (دو قلو) در کنار کاریشما که هر دو با استقبال خوبی روبرو شدند .

* در سال 1998 سلمان با فیلم " کوچ کوچ هوتاهه " (یه طوری میشه ) به مشکلات خود با شاهرخ خاتمه داد . او با بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد .

او در این سال در فیلم موفق " پیار کیا تو دارنا کیا " ( عاشق شدی چرا می ترسی؟ ) در کنار کاجول قرار گرفت .

* سال 1999 را می توان موفق ترین سال در کارنامه هنری سلمان به حساب آورد . او در این سال ابتدا در فیلم " بیوی نامبر وان " ( همسر شماره یک ) در کنار کاریشما ، آنیل کاپور و سوشمیتا سن قرار گرفت که فیلمی کمدی با فروش بسیار عالی بود و سپس در فیلم موفق " هم سات سات هین " ( ما با هم هستیم ) حضور یافت .

اما موفق ترین فیلم سلمان در این سال " هم دیل دچو که صنم " (ما دل داده ایم ای یار) بود که تمام جوایز آن سال را از آن خود کرد که البته جایزه بهترین بازیگر مرد به سلمان نرسید !!! این فیلم داستانی بسیار زیبا داشت که شاید جالبترین نکته در آن تکراری نبودن پایان آن بود



این فیلم علیرغم موفقیتهای بسیار برای سلمان ، موجب شد به خاطر مشکلات عشقی با آیشواریا رای و ناکام ماندن سلمان در این رابطه ، زندگی او متحول شده و او را به انسانی جدید با روحیاتی جدید تبدیل کند . سلمان تا 3 سال بعد از این فیلم هدف اصلی مطبوعات شده بود و حتی برخی از بازیگران مطرح بالیوود مثل شاهرخ خان که کینه ای قدیمی از او داشتند او را متهم به لاابالی گری کردند .

* سلمان در سال 2000 در 2 فیلم کمدی موفق ظاهر شد . ابتدا فیلم " چل مری بای " (بزن بریم داداش) که در آن با دوست و یار همیشگی خود سانجی دات و زوج هنری اش کاریشما هم بازی بود ؛ سپس در فیلم " دولهن هوم له جاینگه " ( عروس را من می برم ) در کنار کاریشما موفقیتی دیگر در کارنامه هنری سلمان ایجاد شد . از دیگر فیلمهای موفق او در این سال " هر دیل جو پیار کرگا " ( هر دلی که عاشق میشه ) در کنار پریتی زینتا و رانی موکرجی بود که مثلث عشقی عالی را به نمایش گذاشتند .

* مثلث عشقی سلمان ، پریتی و رانی بار دیگر در سال 2002 در فیلم " چوری چوری چوپکه چوپکه " (دزدکی دزدکی یواشکی یواشکی) تکرار شد ولی نتوانست موفقیت فیلم قبلی را تکرار کند .

ماشین مورد علاقه :  مرسدس
نوشیدنی مورد علاقه :  چای سرد
غذای مورد علاقهی: مرغ سوخاری
مکان مورد علاقه برای تعطیلاتی :  فقط لندن
رستوران مورد علاقه :  China garden
آهنگ مورد علاقه : به همه نوع موسيقی گوش می دهم
عطر مورد علاقه : obsession
بازيگر مرد مورد علاقه :عاشق همه نقش هایی هستم كه گورودات ايفا كرده
بازيگر زن مورد علاقه: مينا كماری و هلن خان
~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood   ~
پاسخ
 سپاس شده توسط ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، ✘ 2gнєтєя4єνєя ✘ ، Interstellar ، しíþ ßしâçk ، Brooklyn Baby ، ❤ஜelenaaஜ❤ ، ƒяσzєη ℓσνє ، мoвιɴα т ، Tɪɢʜᴛ ، spent † ، Sмιle ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، -м α є ∂ є- ، eɴιɢмαтιc ، _єяяσя_ ، saeedrajabzade ، an idiot ، Roxanna ، hanie directioner ، кσѕαя ، ηἔ∂Δ ، زیا ، Mαяѕє ، *~*E҉l҉i҉z҉a҉ C҉u҉l҉l҉e҉n҉*~* ، # αпGεʟ ، ѕтяong ، Волшебник
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
~ بیوگرافی بازیگران دنیای بالیوود bollywood ~ - ρѕуcнσραтн - 16-01-2015، 17:17

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان