اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد بازی های استراتژیکی

#1
men of war assault sqaud _1 یک بازی استراتژیکی زیبا است که براساس جنگ جهانی دوم ساخته شده است این بازی بسیار نزدیک به واقعیت است به شکلی که هم تجهیزات نضامی براساس واقعیت طراحی شده است و هم تصویر این بازی قابل ستایش است . این بازی دارای حالت انلاین و همین طور حالت شبکه با سیم است یعنی lan . این بازی همانند بازی جنرال که دارای کارخانه های ساخت تانک و ... در بازی است نیست . در حالت شبکه و یا مراحل این بازی شما نیرو های خود را سفارش میدهید وان ها از بیرون نقشه بازی برایتان ارسال میشوند. سال ساخت:2011
کشورهای این بازی به صورت زیر میباشد.
1_ امریکا 2_ژاپن 3_شوروی (روسیه) 4_المان 5_ انگلستان
این بازی به اندازه زیادی صفت های جنگ واقعی را دارد . در این بازی 16 مرحله گذاشته شده وبرای بیشتر کردن این مراحل باید مراحل جدید را دانلود کنید این نوسخه از بازی men of war یا همان مردان جنگ از دیگر نسخه های قدیمیش امتیاز بالا تری از سایت های نظر سنجی گرفته. وهمین طور بسیاری از بازی های استراتژیکی دیگر را با امتیاز 4.5 از 5 پشت سر گذاشته است.
ساخت این بازی بسیار پر هزینه است . 2 میلیون دلار.
نسخه های جدید این بازی در راه است . بازی کردن در حالت چند نفره این بازی بسیار پر ترفتار است و تا 16 نفر هم می توانند با هم بازی کنند و مغز استراتژیکمن ها را به چالش میکشد. چون در این بازی سربازان شما در پشت پنجره ها پناح میگیرند در خانه ها استتار می کنند سلاح های دشمن را بر می دارند مهماتشان تمام میشود و در این باز ی انقدر هوش مصنوعی سربازان و وسایل بازی را تقویت کردند که دهانتان باز میماند برای مثال اگر ب هسمتشان تیر اندازی شود انها سنگر گرفته و از خود به زیبایی دفاع میکنند در این نسخه قابلیت تغیر شب وروز هنگام بازی افزوده شده است و خیلی چیز های دیگر. قبل از این که این بازی وارد بازار شود دویست هزار نفر ان را در اروپا و امریکا خریداری کردنند
گفتنی است که به دانید این بازی در قابلیت شبکه خود بسیاری از ابزار الات جنگ کشور های مختلف را جا داده هر کشور به طور مییانگین 50 نوع نیروی مختلف دارد.
پس ای خوره ها ودوسداران بازی های استراتژیکی این بازی را بخرید .
سیستم مورد نیاز:
2گیگابایت رم _ 1گیگابایت گرافیک _ 10 گیگابایت هارد درایو قابل اجرا بر تمامی ویندوز های مایکروسافت.
مهم ترین شرکت های سازنده این بازی : 1company

ruse_2 یک بازی استراتژیکی است که در سال 2010 ساخته شده و این بازی براساس جنگ جهانی دوم ساخته شده است .
دراین بازی قابلیت online وجود دارد ولی قابلیت lan ندارد . شما این بازی را در دو صورت میتوانید انجام بدهید battle و مراحل . در این بازی 6 کشور به نام های امریکا _ شوروی (روسیه) _ فرانسه _ المان _ انگلستان _ ایتالیا قرار داده شده است . و همانند بازی هایی چون جنرال و رد الرت در ان کارخوانه و پادگان های نظامی قرار داده شده . گرافیک این بازی بسیار خوب است و دارای هیجان زیادی نیست. وسعت جنگ ها هم بسیار زیاد است . ولی زود یرایتان تکراری میشود و از ان خسته میشوید . ولی خرید ان به تجربیاتتان بسیار در بازی های استراتژیکی می افزاید . این بازی بسیار ساده است یعنی خیلی سری شما این بازی را حرفه ای میشوید. ولی بعد از این همه تبلیغ که شرکت های سازنده این بازی کرده اند ان چیزی که باید می بود نبود.
سیستم مورد نیاز : 1گیگا بایت رم _ 512 گرافیک _ 15 گیگا بایت هارد درایو ( بعضی از ورژن های این بازی حجم کم تری مورد نیاز دارند)قابل اجرا بر تمامی ویندوز های مایکروسافت.(در ورژن های قدیمی ویندوز 7 اجرا نمیشود)
مهم ترین شرکت های سازنده ی این بازی : ubisoft
shogun2_3 شوگان دو یک بازی تاریخی براساس دو ران جنگ های داخلی ژاپن است که بعد از مرگ پادشاه ان زمان این سلسله جنگ ها اتفاق می افتند شما باید یکی از 9 طایفه قوی و برتر طایفه انتخواب کنید و دیگر طایفه هارا شکست بدهید و به جایگاه شوگان یا همان فرمان روا برسید . گرافیک این بازی بسیار بالا است . این بازی ساخت سال 2011 است. اگر نسخه اصل این بازی را تهیه کنید می توانید از قابلیت lan و online این بازی بهره مند شوید.
در این بازی سلاح های شمشیر تفنگ های تپانچه ای توپ و منجنیغ و تیرکمان و چند چیز دیگر گذاشته شده است . که هر کدام از این سلاح ها به چند نیروی دیگر خطم میشوند . این بازی بسیار زیباست .
سیستم مورد نییاز : 2گیگابایت رم _ 1گیگابایت گرافیک _ 20گیگابایت هارد درایو قابل اجرا بر تمامی ویندوز های مایکروسافت.
مهم ترین شرکت های سازنده ی این بازی : sega
اگر اطلاعات در باره بازی های استراتژیکی میخواهید از طریق پاسخ ها به من اطلاعات بدهید
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











 سپاس شده توسط SABER ، shayan1 ، JAX 666 ، night vampire ، Apathetic ، The Light ، RedSparrow ، B I N A M
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
نقد بازی های استراتژیکی - FARID.SHOMPET - 14-08-2011، 21:51


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان