اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس

#1
سالار عقیلی خوانندهٔ جوان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موسیقی سنتی ایرانی  و دانش‌آموختهٔ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هنرستان موسیقی سوره  و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تئاتر  است.همسر وی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حریر شریعت زاده  نوازنده دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیانو  و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دف  است.

او خوانندهٔ ثابت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ارکستر موسیقی ملی ایران  است و سابقهٔ کار با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه دستان ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه رازونیاز  و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ارشد تهماسبی  را دارد.

عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صدیق تعریف  به فراگیری آواز پرداخت. هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است. او همچنین گروه رازونیاز را تشکیل داد. که اعضاء این گروه عبارتند از: سالار عقیلی : آواز، حریر شریعت زاده : دف، حامد فکوری : تار، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مهدی باقری  : کمانچه، آرش فرهنگفر : تنبک و شهرام غلامی : عود. او به همراه این گروه کنسرتهای بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است.





حریر شریعت زاده در باره خودش می گوید: "از پنج سالگی پیانو را شروع کردم. از کلاس اول راهنمایی تا دوم دبیرستان با جواد معروفی بعد با خانم جواهری و دیرتر با خانم فخری ملک پور آموزش دیدم. سبک استاد محجوبی را فرا گرفتم و از آن پس با این سبک کار می کنم. از خانم پریسا ردیف‌های آوازی را یاد گرفتم." او در دانشگاه سراسری رشته تغذیه خوانده‌‌است و در دانشگاه، تحصیلات موسیقی را هم پشت سر گذاشته‌است.
حریر شریعت‌زاده یک خواهر و دو برادر دارد. یک برادر و یک خواهر او در آلمان زندگی می کنند و برادر دوم ساکن تهران است. پدربزرگ مادری او کرمانی تبار بوده و صدای خوشی داشته‌است. برادری که در ایران زندگی می کند به عنوان پزشک کار می کند اما تار را نزد استادانی همچون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حمید متبسم  و طهماسبی آموخته‌است.
ازدواج با سالار عقیلی
حریر شریعت زاده در باره آغاز آشنایی خود با سالار عقیلی می‌گوید:

نقل قول: در جشنواره موسیقی فجر در سال ۱۳۷۵ با او آشنا شدم. با مادرم به عنوان تماشاچی به جشنواره رفته بودم. ساعات زیادی را در آنجا گذرانده بودیم. اعلام شد که گروه حوزۀ هنری برنامه دارد. ما خسته بودیم. از مادرم خواستم که برویم. از جا بلند شدیم و در حال حرکت به بیرون از سالن بودیم. هنوز از سالن خارج نشده بودیم که گروه حوزۀ هنری کار خود را آغاز کرد. صدای سالار سالن را پر کرد. ما در جای خود متوقف شدیم. صدای او تمام سالن را حیرت زده کرده بود. او جوانی ۱۷ – ۱۸ ساله و ناشناخته بود و این به حیرت جمع می افزود. من که ردیف‌های آوازی را نزد خانم پریسا تمام کرده بودم و با سبک‌ها آشنا بودم به مادرم گفتم فکر می کنم این خواننده از شاگردان آقای تعریف است. مادرم با تعجب پرسید من از کجا می توانم این را بدانم. گفتم از شیوۀ خواندن او می فهمم. تا آنتراکت صبر کردیم و بعد با او صحبت کردیم. به این شکل آشنایی ما شروع شد. پس از آشنایی بیشتر، همکاری هنری خود را آغاز کردیم. با هم کارهای مختلفی با پیانو انجام دادیم. تا اینکه در سال ۱۳۷۹ با هم ازدواج کردیم.


مصاحبه

با توجه به تغییر ریاست‌جمهوری، وضعیت موسیقی را چطور ارزیابی می‌کنید؟


فکر می‌کنم با روی کار آمدن آقای روحانی، وضعیت موسیقی و موزیسین‌ها بهتر از قبل شود و از هم اکنون آینده خوبی را برای این عرصه و فعالانش پیش‌‎بینی می‌کنم. چرا که با توجه به صحبت‌های ایشان که تا کنون شنیده‌ایم، به نظر می‌رسد به موسیقی اصیل ایران علاقه‌مند باشند.


با توجه به اینکه شما یک خانم هستید وضعیت موسیقی بانوان را چگونه می‌بینید؟


من هرگز در کنسرت‌هایی که مختص به بانوان است شرکت نکرده‌ام چراکه این تفکیک را قبول ندارم. یک بار سال‌ها پیش شرکت کردم که بسیار پشیمان شدم، محیطی که فراهم شده بود اصلا مناسب موسیقی و فرهنگ نبود و از شأن موسیقی به دور بود. درمیان خانم‌هایی که در عرصه آواز فعالند، استعدادهای فراوانی وجود دارند اما از آنجایی که راه رشد برایشان فراهم نیست بسیار مأیوس‌اند و این جای تاسف دارد. ما نباید بگذاریم که این استعدادها به خارج از کشور پناه ببرند چرا که این ظلم است در حق بانوان و باید شرایط را برای حضور هرچه بهتر آنها فراهمو این بستر را مهیا کنیم.
کمی از زندگی با هنرمندی چون سالار عقیلی برایمان بگویید.



اصولا زندگی با یک هنرمند کار بسیار سختی است و بسیار صبوری می‌خواهد، مخصوصا اگر این هنرمند از نوع خواننده باشد کار بسیار سخت‌تر می‌شود. اما شیرینی‌های خودش را هم دارد شاید اگر نوازنده بود کار راحت‌تر بود اما خواننده با کوچکترین موضوع صدایش درگیر می‌شود و خش بر می‌دارد. سعی می‌کنم صبور باشم مخصوصا در روزهایی که سالار کنسرت دارد کار من خیلی سخت‌تر است چرا که باید هم حواسم به ماهور باشد و هم کارهای سالار را انجام دهم ضمن اینکه باید کارهای خودم را هم سروسامان دهم. اما سعی می‌کنم این استرس را به همسرم منتقل نکنم.




درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس




درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس




درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس




درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس






نظر نشه فراموش لامپ اضافه خاموش
درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
درباره سالار عقیلی و همسرش+عکس - zahra160 - 20-08-2013، 18:51

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درباره وانتونز+ عکس
  200 حقیقت درباره ی 1D
  میدونستین الگوی خواننده های موردعلاقه تون شادمهر عقیلی بوده(بیو شادمهر +شنیدنی های او
  توضیحی درباره ی آلبــوم هـــــآی جاستین
  "درباره وان دایرکشن"
  12 نکته درباره ی کتی پری!!
  26 حقیقت درباره امینم
  اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش
  اگفته های انریکه ایگلسیاس خواننده معروف درباره ظاهرش
  بازیگر زن ایرانی که خودش از همسرش خواستگاری کرد!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان