امتیاز موضوع:
  • 23 رأی - میانگین امتیازات: 4.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتاق خبر !

#51
مردی به‌خاطر منتشر شدن عکس‌های دخترش در تلگرام خودکشی کرد.
[justify] سرهنگ محمدنژاد، رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: این دختر در تلگرام با پسری آشنا می‌شود و بعد از مدتی عکس‌های شخصی خود را در اختیار وی قرار می‌دهد، اما پسر جوان با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی از دختر درخواست پول می‌کند. متهم که از تهدید‌های خود سودی نمی‌برد عکس‌های شخصی این دختر را در تلگرام منتشر می‌کند که این کار باعث می‌شود پدر خانواده از شدت اندوه خودکشی کند.

همزمان با شکایت این خانواده، متهم تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.[/justify]
پاسخ
آگهی
#52
پسر یک پزشک متخصص در خانه‌اش هدف اصابت گلوله گروهی مسلح قرار گرفت و زخمی شد.
 این حادثه حوالی ساعت 10:30 صبح یکشنبه در خیابان عدل در هسته مرکزی شهر دزفول اتفاق افتاد.
گفته می‌شود کسانی که قصد سرقت از خانه این پزشک را داشتند پس از ورود به خانه، با پسرخانواده درگیر شده و با شلیک گلوله وی را زخمی کرده‌اند. در این حادثه پسر پزشک از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان دزفول منتقل شده است.
فرماندار دزفول با تأیید این حادثه گفت: گروهی که ظاهراً قصد سرقت داشته‌اند وارد خانه این پزشک شده و هنگامی که با مقاومت فرزند خانواده روبه رو شدند به وی شلیک کردند.
پاسخ
#53
 مرد افغان پس از بریدن بینی همسرش طی اختلافات خانوادگی از خانه گریخت تا به طالبان بپیوندد.
 در حمله وحشیانه این مرد روانی در منطقه فاریاب، زن جوان بینی خود را به طور کامل از دست داده است. سیدآقا اندرابی از پلیس منطقه می‌گوید: حمله در روز یکشنبه گذشته بیست و هفتم دی ماه جاری انجام شده و بستگان این زن به پلیس گفته‌اند ضارب پس از ارتکاب به جرم به منطقه‌ای که گروهک تروریستی طالبان حضور دارند گریخته است.
مقام‌های وزارت بهداشت می‌گویند: زن جوان نیاز به جراحی ضروری بینی دارد اما این عمل جراحی در فاریاب امکانپذیر نیست. خشونت علیه زنان از سال‌ها پیش در کشورهایی چون افغانستان، پاکستان و هند رو به افزایش است.
پاسخ
#54
باز هم یک دانشجو دختر در یزد اقدام به خودکشی کرد.
[justify]به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا قانع روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، در واکنش به خبر خودکشی یک دانش آموز یزدی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: فردی که روز گذشته اقدام به خودکشی کرده دانشجو بوده است .

قانع گفت: این فرد در یکی از مجتمع‌های مسکونی یزد مسئولیت پرستاری یک فرد سالخورده را بر عهده داشته است.

به گفته وی: این دختر 20 ساله دیروز اقدام به آتش سوزی و خودکشی کرد که با حضور به موقع آتش نشانی به بیمارستان منتقل شد.

این اقدام به خودکشی درحالی رخ داده که دریک ماه گذشته تاکنون دو دانش آموز یزدی خودکشی کردند و جان باختند.[/justify]
پاسخ
#55
جوانی که پس از مشاجره لفظی با دایی اش وی را با اسلحه ساچمه ای به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.
به گزارش جام جم آنلاین ، فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران از حادثه تیراندازی شب گذشته ،منطقه کارکنان گچساران خبر داد.

علی‌کرم بازیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طبق اطلاعات و گزارشات دریافتی شب گذشته در منطقه جنوبی کارکنان ،کوچه 10 جوانی 28 ساله با اسلحه ساچمه زنی اقدام به تیراندازی نموده است که این حادثه منجر به قتل دایی پسر تیرانداز شده است.

بازیان با اشاره به ساعت وقوع حادثه اعلام کرد:قاتل 29 ساله «الف ـ پ» ساعت یک شب به منزل دایی خود «م ـ م» مراجعه کرده و پس از مشاجره لفظی با وی با اسلحه ساچمه‌زنی وی را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی گچساران علت درگیری را اختلافات مالی عنوان کرد وگفت:بر اساس اعترافات قاتل دلیل اصلی مشاجره لفظی قاتل با مقتول اختلافات مالی بوده است که در این حادثه «الف ـ پ» با شلیک از اسحله ساچمه‌زنی به مقتول وی را مورد اصابت قرار داده که متأسفانه پس از اعزام به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده «م ـ م» جان خود را از دست می‌دهد.
پاسخ
#56
پسر نوجوان زمانی که نتوانست نقشه شیطانی خود را اجرا کند، دست به انتقام‌گیری زده و عکس‌های خصوصی دختر 12 ساله را در تلگرام منتشر کرد.
به گزارش جام جم آنلاین، روزهای پایانی هفته گذشته مردی همراه دختر 12 ساله‌اش با حضوردر پلیس فتای شهرستان سبزوار با طرح شکایتی گفت، نمی‌داند چه کسی عکس‌های خصوصی دخترش را در تلگرام و واتس‌آپ منتشر کرده و آبروی خانواده‌شان را به خطر انداخته و هر روز افراد مختلفی با خانه‌شان تماس می‌گیرند و خواهان ارتباط دوستی با فرزند وی هستند و مزاحمشان می‌شوند.
 
در این مرحله ماموران فتا به تحقیق از دختر 12 ساله شاکی پرداختند که او نیز گفته‌های پدرش را تائید و با تاکید بر این‌که نمی‌داند چه کسی این کار را کرده است، گفت بعد از این مزاحمت‌های اینترنتی، دیگر نمی‌خواهم به مدرسه بروم؛ چون دوستان و همکلاسی‌‌هایم نگاهشان به من تغییر کرده است. دیگر نمی‌خواهم به این زندگی ادامه دهم.
 
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجوی پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری متهم اینترنتی آغاز شد تا این که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، یک پسر دست به این کار زده است. با به دست آمدن مشخصات وی او تحت‌تعقیب پلیس فتا قرار گرفت و دو روز پیش در خانه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان سبزوار دستگیر شد.
 
متهم که پسر 14 ساله‌ای بود با انتقال به پلیس فتا در بازجویی اظهارات ضدونقیضی بیان و ادعا کرد دختر 12 ساله را نمی‌شناسد. این در حالی بود که ماموران در بازرسی از گوشی تلفن همراه متهم، عکس‌های خصوصی دختر دانش‌آموز را کشف کردند.

در این مرحله متهم نوجوان به ناچار سکوت خود را شکست و به انتشار عکس‌های خصوصی دختر 12 ساله اعتراف کرد.

پسر نوجوان در اظهاراتش گفت: دو ماه پیش به‌طور اتفاقی با دختر 12 ساله در یکی از بوستان‌های شهر سبزوار آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت.
 
در جریان دیدارهایمان در بوستان‌های شهر او را اغفال کرده و پس از جلب اعتمادش، از او عکس‌های خصوصی گرفتم. او هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد روزی این عکس‌ها را منتشر کنم. یک روز از او خواستم به خانه‌مان بیاید که خواسته‌ام را نپذیرفت و بعد از دعوا با من دوستی‌اش را قطع کرد و حتی تماس‌های تلفنی‌ام را نیز بی‌پاسخ گذاشت. برای این‌که از او انتقام بگیرم، عکس‌هایی را که از او تهیه کرده بودم، در تلگرام و واتس‌آپ منتشر کردم.
 
سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با هشدار به خانواده‌ها ازآنها خواست اجازه ندهند فرزندانشان با هر فرد غریبه‌ای ارتباط دوستی برقرار کنند و به راحتی فریب این افراد را بخورند و در دام آنها گرفتار شوند. از دختران نوجوان نیز می‌خواهیم براحتی به غریبه‌ها اطمینان نکنند و عکس‌های خصوصی خود را در اختیار آنها قرار ندهند تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.
پاسخ
#57
پسر 20 ساله برای لغو سفر دختر مورد علاقه‌اش و اثبات عشق خود به او، طی سه روز چهار هواپیما را تهدید به بمب‌گذاری کرد.
به گزارش جام‌جم ، اوایل آبان امسال مردی با پلیس فرودگاه مهرآباد تهران تماس گرفت و اطلاع داد فرد ناشناسی با شرکت هواپیمایی‌اش تماس گرفته و تهدید کرده در دو هواپیمای شرکت او که قصد پرواز به سمت جزیره کیش و مشهد را دارند، بمب گذاشته و آنها بزودی منفجر خواهند شد. ماموران با اطلاع از موضوع، اجازه پرواز به این دو هواپیما را ندادند و مسافران پرواز مشهد و کیش را از آن خارج کردند. همه وسایل مسافران را نیز جست وجو و همه جای هواپیما را بررسی کردند، اما اثری از بمب پیدا نشد.

با تشکیل پرونده‌ای در این باره در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه، به دستور بازپرس باقری تحقیقات پلیس فرودگاه مهرآباد تهران برای شناسایی و دستگیری مردی که تهدید به بمبگذاری کرده بود، آغاز شد.

یک روز بعد دوباره مدیر شرکت هواپیمایی تماس گرفت و مدعی شد مرد ناشناس امروز هم تماس گرفت و این بار ادعا کرد در هواپیمای پرواز تهران به کیش بمب گذاشته و این هواپیما را در آسمان منفجر می‌کند. ماموران امنیت پرواز برای نجات جان مسافران موضوع را به خلبان پرواز اطلاع دادند و با توقف هواپیما در فرودگاه مهرآباد، همه مسافران و کادر پرواز پیاده شدند. ماموران همه جا را جست وجو کردند، اما بمبی پیدا نشد. در سومین روز همان مرد ناشناس با دفتر هواپیمایی تماس گرفت و این بار هم مدیر آنجا را تهدید کرد که در پرواز هواپیمای کیش بمب گذاشته است. ماموران پلیس فرودگاه از بیم آن که این بار ممکن است تهدید تماس گیرنده واقعی باشد، اجازه سوار شدن مسافران را به هواپیمای پرواز کیش ندادند و هواپیما را بازرسی کردند، اما اثری از بمب نبود. ماموران در مرحله دیگر از تحقیقات متوجه شدند، نام دختر جوانی در هر سه پرواز کیش بوده است و احتمال می‌رود تهدید‌ها با او مرتبط باشد.

در ادامه دختر مسافر به پلیس فرودگاه منتقل و در بازجویی اولیه مدعی شد نمی‌داند چه کسی این کار را کرده است. این در حالی بود که پیامک‌های تهدید به بمبگذاری در تلفن همراهش مشاهده شد.

وی این بار در اظهاراتش گفت: با پسری دوست شده بودم و در جریان رفت و آمدم از کیش به تهران و دیدار او، به هم علاقه‌مند شدیم، اما چندی قبل با هم اختلاف پیدا کردیم. او برای این که مرا مجبور کند در تهران بمانم و به کیش بازنگردم با تهدید به بمبگذاری در هواپیما‌ها می‌خواست سفرم را متوقف کند. من به خاطر تهدیدهای او از سه سفر باز ماندم.

متهم 20 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او در اظهاراتش به ماموران گفت: چون دختر مورد علاقه‌ام می‌خواست به کیش بازگردد و مرا برای همیشه ترک کند، از این ماجرا ناراحت بودم و تصمیم به لغو پروازهایش گرفتم و با تهدیدبه بمبگذاری هواپیما کاری می‌کردم که او به خاطر ترس از انفجار دیگر سوار آن هواپیما نشود. با این کار همچنین می‌خواستم میزان علاقه خود را به دختر جوان اثبات کنم.

چند روز پیش پس از آخرین دفاع از این متهم 20 ساله پرونده وی با صدور قرار جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد.
پاسخ
#58
 پسر 24 ساله ای که دانشجوی مقطع کارشناسی است در حالی دستگیر شد که با پوشش و نقاب زنانه برای زنان جوان در خیابان‌ها و مراکز شلوغ شهر مشهد ایجاد مزاحمت می‌کرد.
رامین که از کرده خود پشیمان بود گفت: پدر و مادرم هر دو تحصیلکرده هستند. هیچ کم و کسری هم در زندگی ندارم  و هر چه خواسته ام خانواده ام مهیا کرده‌اند. نمی‌دانم چرا چنین فکر احمقانه ای به سرم زد و با خرید یک دست لباس کامل زنانه ،خودم را به شکل یک زن در آوردم و برای زنان ایجاد مزاحمت می‌کردم.
پسر دانشجو افزود: پدر و مادرم با هم اختلاف نظرهای زیادی داشتند.  مادرم زنی سختگیر بود و از طرفی پدرم از نظر اعتقادی و باورهای زندگی 180 درجه با مادرم اختلاف نظر دارد .  او می‌گوید آدمیزاد باید آزاد زندگی کند و نباید هیچ محدودیتی در زندگی داشته باشد. آنها به خاطر همین اختلاف نظر‌ها همیشه با هم درگیر بودند.
  همین حرف‌ها و سختگیری‌های مادر و تمسخرهای پدرم باعث شد دچار دوگانگی شوم.با خودم درگیر بودم که چرا ما باید مرز تعادل را حفظ کنیم. مانده بودم که حق را به کدام یک از آنها بدهم؛ پدرم راست می‌گوید یا مادرم؟ این سؤالی بود که ذهنم را به خودش درگیر می‌کرد.
هیچ وقت ننشستند و بگویند خوب و بدهای این دنیای جدید چیست و چه تهدیدهایی در صورت استفاده نادرست می‌تواند داشته  باشد.
دیگر از این دعواهای تکراری خسته شده بودم. البته در همه این مدت به طور مخفیانه با شبکه‌های مجازی تلفن همراه در ارتباط بودم و حتی می‌دانستم پدرم هم در این شبکه‌ها پایبند مسائل اخلاقی نیست.
ما به مسافرت آمدیم. نمی‌دانم در اینجا چرا چنین حماقتی کردم .
پاسخ
#59
دختر نوجوان نمی‌دانست عاقبت دوستی خیابانی و تلگرامی با پسر جوان، او را تا یک قدمی مرگ پیش می‌برد.
[justify]به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از سه پسر جوان به اتهام اغفال دختر 16 ساله‌اش شکایت کرد.

در پی این شکایت، ماموران پلیس‌فتا به‌تحقیق از دختر 16 ساله که پس از خودکشی از یک قدمی مرگ بازگشته بود، پرداختند.

وی گفت: چند ماه پیش با پسر 20 ساله‌ای آشنا شدم. پس از چند بار ملاقات، او اعتمادم را جلب کرد و من عکس‌های خصوصی‌ام را از طریق تلگرام و واتس‌آپ برایش ارسال کردم. او حتی از من خواست وب‌کم به لپ‌تابم نصب کنم تا با هم در ارتباط باشیم که خواسته‌اش را پذیرفتم. پس از چند هفته دو پسر ناشناس، عکس‌هایی را که برای پسر مورد علاقه‌ام فرستاده بودم، برایم ارسال کرده و مدعی شدند باید با آنها دوست شوم در غیر این صورت عکس‌هایم را منتشر خواهندکرد.

دختر نوجوان تصریح کرد: چون عکس‌ها در اختیار پسر مورد علاقه‌ام بود با او تماس گرفتم که او هم تهدیدم کرد باید به خواسته شیطانی او و دوستانش تن دهم؛ در غیر این صورت عکس و فیلم‌های خصوصی‌ام را در تلگرام منتشر می‌کنند. وقتی متوجه نیت آنها شدم، قرص خوردم تا خودکشی کنم که مادرم متوجه شد و نجاتم داد. اکنون از این سه پسر جوان شکایت دارم.

در این مرحله ماموران فتا برای دستگیری سه پسر جوان وارد عمل شدند تا این‌که یکی از آنها با دختر نوجوان تماس گرفت و تهدیدش کرد اگر تا ساعاتی دیگر در یکی از محله‌های شهر مشهد حاضر نشود، عکس و فیلم‌ها را برای پدرش ارسال می‌کند. در ادامه ماموران به‌جای شاکی در محل قرار حاضر شدند و هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند هدفشان از به‌دست آوردن عکس و فیلم‌های دختر 16 ساله، تهدید برای ارتباط پنهانی بود و گمان نمی‌کردند تهدیدهایشان منجر به خودکشی او شود.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خانه متهمان، فیلم و عکس‌های شاکی و فیلم و عکس‌های دختران جوان دیگری نیز کشف شد.[/justify]
[justify] [/justify]
پاسخ
 سپاس شده توسط *مهرناز
#60
زن جوان در حالی که خود را مادر کودک معرفی می‌کرد مدعی بود که پسرش در جریان بازی‌های بچگانه زمین خورده و دچار جراحات شده است.
  هشتمین روز از ماه بهمن سال‌جاری بود که زن جوانی در حالی که مضطرب و نگران بود و کودکی نیمه جان را در آغوش گرفته بود به بیمارستان بوعلی ساری مراجعه کرد.

وضعیت جسمانی کودک مجروح چنان وخیم بود که پزشکان بلافاصله دستور بستری شدن او را در بخش مراقبت‌های ویژه صادر کردند.  در حالی که تلاش‌های تیم پزشکی برای بازگرداندن پسر بچه به زندگی آغاز شده بود او همچنان بی‌حرکت روی تخت بیمارستان افتاده بود و هشیاری‌اش هر لحظه کمتر می‌شد.
 
زن جوان در حالی که خود را مادر کودک معرفی می‌کرد مدعی بود که پسرش در جریان بازی‌های بچگانه زمین خورده و دچار جراحات شده است.
 
با گذشت چند روز از بستری شدن کودک سه ساله در بیمارستان مرد جوانی به آنجا مراجعه کرده و ادعا کرد که پدر کودک بوده و باید درباره علت وقوع این حادثه برای بچه‌اش بررسی‌های دقیق صورت گیرد.  بدین ترتیب بود که پای پلیس جنایی مازندران به پرونده باز شده و پرده از یک حادثه هولناک برداشته شد.
 
در حالی که 11 روز از ماجرای انتقال پسر بچه به بیمارستان و بستری شدن او می‌گذشت، وی بی‌آن‌که چشمانش را باز کند با زندگی وداعی تلخ داشت و در آغوش مرگ آرام گرفت.
 
بدین ترتیب با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای ساری تحقیقات پلیس آگاهی درباره علت و چگونگی وقوع این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
 
در این تجسس‌ها بود که مشخص شد هویت قربانی حادثه محمد حسین بوده و او با اصابت جسم سخت به سرش بی‌هوش شده و در بیمارستان جان سپرده است.
 
در همین راستا پدر قربانی حادثه از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت. وی در این باره گفت: 7 سال پیش با این زن آشنا شده و با هم ازدواج کردیم. بعد از مدتی با هم دچار اختلاف شدیم اما تصور می‌کردیم با تولد نوزادی زندگی روی خوشش را به ما نشان خواهد داد. محمد حسین که به دنیا آمد، باز هم تغییرات زیادی در وضعیت ما به وجود نیامد تا اینکه یک ماه پیش بعد از جر وبحث‌های طولانی زندگی مان به بن‌بست خورد و از هم جدا شدیم.
 
همسرم بعد از این اتفاق بی‌اطلاع از ما محل زندگی‌اش را تغییر داد و تنها به تلفن‌های پدرم جواب می‌داد. من حدود یک ماهی از وضعیت بچه‌ام بی‌خبر بودم تا اینکه یکی از آشنایانمان همسرم را در بیمارستان دیده و از ماجرای رخ داده برای فرزندم اطلاع پیدا کرده و به من اطلاع داد. به نظرم این ماجرا یک اتفاق ساده نبوده و احتمالاً عامل وقوع آن همسرم است.  با توجه به این اظهارات جسد بی‌جان قربانی حادثه برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
 
متخصصان پزشکی قانونی در جریان بررسی‌ها و کاوش‌های دقیق خود اعلام کردند که علت مرگ محمد حسین خونریزی مغزی ناشی از اصابت جسم سخت به سرش بوده است.  در گزارش پزشکی قانونی همچنین آمده است که آثاری از سوزانده شدن قسمت‌هایی ازبدن، ساییدگی در ساعد، کبودی لاله گوش، خراشیدگی صورت، ‌آثار ضرب دیدگی در شانه‌ها و کتف و سوختگی‌های عمیق در برخی از قسمت‌های پا دیده می‌شود.
 
بر اساس اعلام پزشکان قانونی همچنین برخی از جراحت‌ها و کبودی‌ها حکایت از آن دارد که مدت طولانی از وقوع آن می‌گذرد.  با توجه به این اعلام نظر بود که به دستور بازپرس پرونده فاطمه مادر 26 ساله قربانی حادثه بازداشت شد و تحت تحقیق قرار گرفت.  جزئیات تکمیلی این حادثه هنوز از سوی بازپرس پرونده منتشر نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Thumbs Up بسته پیشنهادی اتاق تعاون ایران در راستای کاهش اثرات منفی کرونا !
  درگیری دو جراح در اتاق عمل جلوی چشم بیمار
Heart اتاق فرد مبتلا به کرونا چگونه باید باشد؟
  قیمت اتاق رو به کعبه
Shocked درگیری دو جراح در اتاق عمل جلوی چشم بیمار! (عکس)
  «اتاق باران» در لس آنجلس +عکس
  اجاره اتاق برای داغون کردن !+عکس
  نقاشی های 3بعدی در کف اتاق هتل های دبی+عکس
  سبک جدید طراحی کف اتاق به صورت سه بعدی + عکس
  سناریوی پلید مرد سیگاری بر علیه زنان تنها/ داستان درگیری یک زن با شکارچی در اتاق خواب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان