امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تازه داماد، متهم به قتل نوعروس

#1
تازه داماد، متهم به قتل نوعروس
پرونده قتل نوعروس جوان که در درگیری با شوهرش مرگ مغزی شده و خانواده‌اش اعضای بدن او را اهدا کرده ‌بود، در دادگاه کیفری‌ استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده دادستان تهران در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: متهم که حامد نام دارد یک سال قبل با واردآوردن ضرباتی بر بدن تازه‌عروسش نرگس او را به قتل رساند. هرچند متهم در مراحل اولیه بازجویی قتل را انکار کرد اما نظریه پزشکی قانونی نشان می‌دهد قاعده جمجمه دچار شکستگی است. این نظریه متهم را وادار به اعتراف کرد و او توضیح داد با واردآوردن سیلی به صورت مقتول سرش به دیوار برخورد کرد و مرگ مغزی شد. در ادامه پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شدند.



آنها درخواست صدور حکم قصاص کردند. مادر مقتول گفت: دخترم مشکل جنسیتی داشت و حامد هم این موضوع را می‌دانست با این حال پذیرفت که با هم ازدواج کنند البته دخترم عمل کرده و مشکلش حل شده‌ بود با این حال واقعیت را به شوهرش گفت. سه هفته از ازدواجشان گذشته ‌بود که یک روز حامد را برای ناهار دعوت کردم او و دخترم در اتاق صحبت می‌کردند و من هم در آشپزخانه بودم صدای مهیبی شنیدم وارد اتاق شدم و دیدم حامد پتو را روی دهان دخترم گذاشته و می‌خواهد او را خفه کند بعد هم حال نرگس بد شد، او را به بیمارستان بردیم و در آنجا دچار مرگ مغزی شد. من و پدرش هم به‌عنوان ولی‌دم تصمیم گرفتیم اعضای بدنش را اهدا کنیم. همه اعضای بدن دخترم به‌جز مغزش اهدا شد حتی چشم‌هایش را اهدا کردیم.



سپس حامد در جایگاه حاضر شد او اتهام قتل را رد کرد و گفت: 9 ماه قبل از اینکه با نرگس ازدواج کنم با او آشنا شدم در این مدت با هم ارتباط داشتیم و همان ابتدا به من گفت مشکل جنسیتی دارد و دو عمل انجام داده و یک عمل دیگر هم باید انجام بدهد. من دوستش داشتم و به خاطر علاقه‌ای که به او داشتم تصمیم گرفتم با نرگس ازدواج کنم. در عمل سومش خودم کنارش بودم حتی دکتر گفت می‌توانیم بچه‌دار شویم اما باید همسرم به شدت تحت مراقبت باشد. به هرحال به خواستگاریش رفتم و با هم ازدواج کردیم برای اینکه مشکلی پیش نیاید نرگس مشکلش را به مادرم هم گفت. او زن بسیار خوبی بود اما مشکل ما این بود که خیلی حساس بود و فکر می‌کرد من با کسی رابطه دارم. روز حادثه وقتی مرا برای ناهار دعوت کرد ماشینم خراب شد و چند ساعتی دیر رسیدم. خیلی عصبی بود به من گفت دروغ می‌گویی ماشینت خراب است در این ساعات با دختری بودی گفتم اشتباه می‌کنی و حاضرم وسیله خراب ماشین را به تو نشان بدهم آنقدر عصبی بود که قابلمه چدنی غذا را بلند کرد و به سر من کوبید با هم بگومگو کردیم می‌خواستم از خانه بیرون بروم تا این بحث تمام شود فحش‌های بدی به من می‌داد من هم عصبی شدم و گفتم طلاقش می‌دهم. بعد گفت پدرش با من کار دارد به طبقه پایین رفتم تا با پدرش صحبت کنم.



در اتاق نیمه ‌باز بود یکدفعه دیدم نرگس به زمین افتاد وارد اتاق شدم و دیدم یک‌طرف بدنش لمس شده او را به بیمارستان رساندیم گفتند فشار خونش بالاست و به مغزش فشار آورده ‌است. فشار خون زنم 26 بود پزشک به من گفت می‌دانستی همسرت مشکل عروقی دارد و فشارش بالا می‌رود گفتم نه تا به حال نمی‌دانستم. زنم به هوش آمد اما دوباره بیهوش شد مدتی بیهوش ماند و بعد گفتند احتمال مرگ مغزی وجود دارد مادر نرگس داد و فریاد کرد که دامادم او را زده‌ است اما دکترش گفت اینطور نیست فشار بالای دخترت باعث مرگ مغزی‌اش‌ شده ‌است. متهم ادامه داد: من نمی‌خواستم اعضای بدن زنم اهدا شود و بدون اجازه من این کار را کردند می‌خواستم زنم را به بیمارستان خصوصی ببرم شاید بشود او را برگرداند به خاطر درگیری که در بیمارستان داشتم بازداشتم کردند و بعد هم گفتند پدر و مادرش رضایت دادند و اعضای بدنش اهدا شده ‌است. همه این حرف‌ها را در دادسرا هم توضیح دادم اما آنها مرا تحت‌فشار گذاشتند تا اعتراف کنم زنم را زده‌ام.



سپس وکیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد، او گفت: مدارک پزشکی مقتول نشان می‌دهد او به خاطر فشار بالای خون دچار پارگی عروق مغزی و خونریزی وسیع مغزی شده ‌است. پزشک معالج او در ابتدا این موضوع را تایید کرده ‌است مقتول به‌هوش آمده و بعد دوباره بیهوش شده ‌است و تا آن زمان شکستگی جمجمه را تشخیص ندادند. ممکن است شکستگی جمجمه حین عمل جراحی برای اهدای عضو انجام گرفته ‌باشد و این موضوع ربطی به موکل من ندارد. می‌شد پزشک معالج مقتول را دعوت و در مورد این موضوع از او تحقیق کرد. کسی ندیده‌ است که موکل من ضربه‌ای به همسرش زده ‌باشد ضمن اینکه این زن سابقه فشارخون بالا نیز داشت. هیات قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای تصمیم‌گیری درخصوص پرونده وارد شور شدند.
به سلامتیه رفقای قدیم
که شدن ..... های جدید
پاسخ
 سپاس شده توسط رکسانا h/2 ، Mσηѕтєя Gιяℓ ، The Darkest Light ، Navisa. ، ✘PETER✘ ، negin2000 ، neda123
آگهی
#2
بیچاره.ای کاش لاقر مردم شعور اینو داشته باش که اذیتش نکنن.
تازه داماد، متهم به قتل نوعروس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط hokm ، ✘PETER✘
#3
بچه ها خب شاید پول نداشته باشه عمل کنه.................به هر حال خدا شفاش بده
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تازه داماد، متهم به قتل نوعروس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط hokm ، ✘PETER✘
#4
مردم عقلشون همیشه تو چشماشونه
پاسخ
 سپاس شده توسط hokm ، ✘PETER✘
#5
این هم سنه منه ولی خیلی باهام فرق دارهcrying
زان روزهاى خوب ، گویی هزار سال گذشته...
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
#6
جراحی کنه فوق فوقش 10 سال جوونش میکنه.نمیتونه صورتش رو به اندازه سنش بکنه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تازه داماد، متهم به قتل نوعروس 1

<a href="http://www.AWSurveys.com?R=4120286"> A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!</a>

پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘
آگهی
#7
اوخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییcrying

تازه داماد، متهم به قتل نوعروس 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
Subarrow بلغارستان روسیه را متهم اصلی انفجار و ترور معرفی کرد
  تازه ترین خبرها از بارداری اولین مرد جهان + عکس
  كتك‌كاري‌ خواهر عروس با داماد در شب جهازبرون
  لزوم ایجاد موج تازه‌ای از بازآموزی روش‌های پیشگیری از کرونا
  مرگ عجیب تازه عروس در آرایشگاه شمال تهران
  ترامپ بعد از دعوا با یک خبرنگار به نژادپرستی متهم شد
Heart رئیس جمهور پیشین فرانسه در 92 سالگی به آزار جنسی متهم شد
  تازه‌ترین اظهارات ترامپ درباره منشأ کرونا
  عمران خان دولت "برترپنداری هندو" مودی را به تغییر جمعیتی در کشمیر با "نسل‌کشی" متهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان