امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خواص بی نظیر و شگفت انگیز از خیار

#1
به گزارش سرویس علمی جام نیوز سایت دیلی میل نوشت: مراقبت از پوست و مو: اگر شما  خوردن خیار را دوست ندارید از پوست آن می توان برای ناراحتی های پوست و آفتاب سوختگی استفاده کرد.   یک برش از خیار برای چشمان پف کرده بسیار مفید است و باعث کاهش پف کردگی می شود. سیلیکون و گوگرد موجود در خیار برای رشد مو بسیار مفید است.
مبارزه با سرطان : خیار به خاطر خواصی که دارد  باعث کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان از جمله سرطان پستان ، سرطان تخمدان ، سرطان رحم و سرطان پروستات می شود.
از بین رفتن بوی بد دهان:  یک برش از خیار را به سقف دهان خود به مدت 30 ثانیه  فشار دهید  چون باکتری های موجود در دهان را می کشد.
درمان  سردرد و خماری:  برای جلوگیری از خماری صبح و یا سردرد قبل از رفتن به رختخواب خیار میل کنید.  ویتامین B و الکترولیت های موجود درخیار باعث کاهش شدت از  سردرد و سرگیجه می شود.
کاهش وزن:  با توجه به کالری کم خیار، رژیم غذایی ایده آل برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند است.  آب و فیبر موجود در خیار باعث از بین رفتن سموم از دستگاه گوارش می شود که در هضم غذا کمک بسیاری می کند. مصرف روزانه  خیار به عنوان یک درمان  مناسب برای یبوست مزمن است.
دیابت، کاهش کلسترول و فشار خون را کنترل می کند: عصاره خیار حاوی هورمون های است که توسط سلول های لوزالمعده  تولید انسولین میکند که که برای بیماران مبتلا به دیابت مفید است. محققان دریافته اند که یک ترکیب به نام استرول ها در خیار ممکن است به کاهش سطح کلسترول کمک می کند. خیار حاوی مقدار زیادی پتاسیم، منیزیم و فیبر . این کار به طور موثرباعث تنظیم فشار خون می شود.
درد مفاصل، نقرس و آرتروز را تسکین می دهد. خیار منبع بسیار خوبی از سیلیس است خیار همچنین غنی از ویتامین A، B1 ، B6، C و D ، فولات، کلسیم، منیزیم، و پتاسیم می باشد و این ها باعث کاهش درد در مفاصل می شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان