امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی بیانسه

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی بیانسه 1

یوگرافی بیانسه (beyonce knowles)


نام کامل:BEYONCE GISELLE KNOWLES
اسامی مستعار:JUJU-MOTHE-BEE
تاریخ تولد: 4 سپتامبر 1981.
محل تولد: تگزاس.
شغل: خواننده، بازیگر، ترانه سرا، تهیه کننده.
قد: 170 سانتی متر.
نام پدر:MATHEW KNOWLES----شغل: فروشنده تجهیزات پزشکی و مدیر برنامه های بی یانسه.
نام مادر:TINA BEYONCE---شغل: طراح لباس.
خواهر:SOLANGE KNOWLES----شغل: خواننده.
دوست پسر:GAY-Z----شغل:خواننده.

Beyoncé Giselle Knowlesمتولد 4 سپتامبر 1981 یک خواننده R&B ,ترانه سرا,Record Producer , هنرپیشه و طراح لباس امریکایی است .او را معمولا با اسم کوچکش یعنی Beyonce می شناسند و به این اسم معروف است.او یکی از تشکیل دهنده های گروه R&B دستینیز چایلد(Destiny`sChild) است.
اولین البوم انفرادی او "Dangerously in love" در سال 2003 در رتبه های بالای بیل بورد و R&B در امریکا و کانادا و انگلیس قرار گرفت.Beyonce تا به حال 9 جایزه Grammyدریافت کرده است-6 جایزه به تنهایی و 3 جایزه همراه با گروه Destiny`s Child-.
Beyonce در سینما نیز موفق بوده و با حضور در فیلم"Austin powers in goldmember" که یکی از بهترین فیلم های 2002 بود شایستگی خود را ثابت کرد.سال 2006 اهنگ "CheckOn it" با قرار گرفتن در رتبه اول "100 اهنگ برتر" سومین اهنگ انفرادی او بود که این رتبه را بدست می اورد.
Beyonce در حال حاضر با رپر معروف امریکایی "Jay-z" دوست است.
Beyonce از دو فرزند دیگر خانواده بزرگ تر است.والدین او "Matthew Knowless" و "Tina Beyonce" هستند,مادر بزرگ و پدر بزرگ مادری او فرانسوی بوده اند, پدر Beyonce تصمیم می گیرد فامیلی همسر خود را به عنوان نام برای او(Beyonce) بکار برد!!
Beyonce تا 7 سالگی در مدرسه رقص تعلیم می دید و تک خوان کلیسا بود.مربی رقص او استعداد خاصی در او دید و بطور خصوصی شاگرد ممتاز خود را در مسابقات مختلف شرکت می داد.Beyonce در این مدت در 30 مسابقه محلی رقص و خوانندگی برنده شد.
Beyonce و دوست قبلی اش "Latavia Roberson" با "Kelly Rowland" و"LetoyaLuckett" ملاقات کردند.انها اهنگی برای اجرا در سالن زیبایی مادر Beyonce ساختند,بعد از اجرای اهنگ در چند جمع دوستانه,وقتی وارد "Star Search" شدند,با شکست روبرو شدند.انها نام "Girl`s Tyme" را برای خود انتخاب کرده بودند,انها در مسابقه برنده نشدند."Matthew Knowles" و "قیم قانونی Kelly" تصمیم گرفتند تا به دختران برای رسیدن به رویای خوانندگی اشان کمک کنند.پدر Beyonce شغل خود را رها کرد و به عنوان مدیر گروه شروع به فعالیت کرد.
Beyonce به عنوان یک نوجوان وارد مدرسه"بازیگری و هنرهای سمعی و بصری " در "Houston" شد و در این مدرسه استعداد خود را در موسیقی نشان داد,او بعدا به مدرسه"Alief Elsik High scholl" در "houston" رفت.


Destiny`s Child
Beyonceبااهنگ "NO ,NO, NO" که در 10 اهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت به شهرت رسید.بعد از تبلیغات و هیاهوی فراوان حول تشکیل گروه 3 نفره جدیدی به نام "Destiny`s Child"(با اعضای اصلی "BeyonceKnowles"و"Kelly Rowland"و "Michelle Williams"),این گروه برای تبدیل شدن به موفق ترین گروهPop/ R&B در اواخر دهه 90 و اوایل 2000 شروع به فعالیت کرد,4 بار رتبه اول در "100 Billboard",چندین بار قرار گرفتن درtop10و 2 بار بدست اوردن رتبه اول در بهترین البوم,از موفقیت های گروه است.همچنین گروه در بیلبوردهای مختلف دیگر نیز چندین مقام اولی را کسب کرده است.گروه برای به دست اوردن طرفدلر قبل از انتشار البوم اول خود "Destiny`s Child" یک تور برگزار کرد.
مدیریت گروه توسط "Matthew Knowless" پدر Beyonce انجام می شد,او از موثرترین افراد در موفقیت Beyonce به حساب می اید و Beyonce او را الگوی خود می داند.
البوم اول انان در 1988 که توسط "Wyclef Jean" و"Jermaine Dupri" تولید شده بود فروش موفقیت امیزی داشت,اهنگ "NO,NO,NO" در این البوم در "100 اهنگ برتر" اول شد.
البوم دوم "destiny`s child" به نام "The Writings on the wall" در سال 1999 تولید شد,دو اهنگ "Bills bills bills" و " Say my name" در این البوم در رتبه اول قرار گرفتند,همچنین دو اهنگ "Bug A boo" و "Jumpin jumpin" از اهنگ های محبوب این البوم بودند,"Say my name" در Grammy سال 2001 برنده 2 جایزه به عنوان "بهترین اجرای R&B" و"بهترین اهنگ R&B" شد.
البوم بعدی انها "Survivor",اثبات دیگری در موفق بودن انها در زمینه موسیقی بود, قرار گرفتن در رتبه اول"billboar 200" و "بهترین البوم R&B" در امریکا و انگلیس و کانادا,قرار گرفتن 2 اهنگ "Independent woman"و "Bootylicious" در رتبه اول '100 اهنگ برتر" و بدست اوردن رتبه دوم توسط اهنگ"survivor" از موفقیت های این البوم است.
اهنگ "Independent woman" در اواخر سال 2000 اهنگ فیلم "Charlie`s Angles" (فرشتگان چارلی)بود
اهنگ "Survivor" سومین جایزه Grammy راهم به عنوان "بهترین اجرای R&B" برای گروه به ارمغان اورد.
در سال 2001 Beyonce از سوی"American Society of composer,authors and publishers" به عنوان ترانه سرای سال انتخاب شد,او اولین زن سیاه پوست و دومین زنی است که توانسته این جایزه را کسب کند.
سال 2004 گروه تهدیداتی از سوی یک طرفدار عقده ای در "سن دیگوی" کالیفرنیا به نام "Latoya Langford" در یافت کرد که عمدتا Beyonce را مورد هدف قرار داده بود,این تهدیدها تنزل زیادی در کار گروه به وجود اورد,"Langford" به تهدیدها ادامه می داد تا اینکه بالاخره در سال2004 در خانه خود دستگیر شد,بعد از سه سال وقفه که Beyonce در این مدت بیشتر روی کارهای انفرادی خود تمرکز کرده بود,او برای ساخت چهارمین البوم گروه دوباره نزد kelly و Michelle بازگشت,"Destiny`s Fulfilled" در نوامبر 2004 بیرون امد,البوم در "Billboard 200 دوم شد,اهنگ های معروف این البوم "Lose mybreath","Soldier","Girl"و "Cater 2 U" می باشد.نام البوم "Destiny`s Filfilled" (یعنی اتمام دستینی) شاید واقعا اشاره ای به پایان گروه باشد که البته تا امروز اینگونه بوده است.
سال 2005 "Destiny`s Child" یک تور خارجی به نام"Destiny`s Fulfilled and Lovin` It" اغاز کرد که اسپانسر ان Mc Donald`s بود,این کنسرت 70 شهر را در استرالیا و اسیا و اروپا و امریکای شمالی شامل می شد که از اوریل تا سپتامبر به طول انجامید,در 13 ژوئن 2005 اعلام شد که گروه بعد پایان تور در سپتامبر 2005 منحل می شود.
در اکتبر 2005 گروه اخرین البوم خود به نام "#1`s" را بیرون داد که شامل همه اهنگ هایی بود که رتبه اول را بدست اورده و همچنین اهنگ های معروف و شناخته شده گروه.این البوم "Greatest Hits" همچنین شامل 3 اهنگ جدید است که 2 تای انها "Standup for love" و "Check On It" است,این البوم در "Billboard 200"اول شد.اهنگ"Checkon It"سومین اهنگ Beyonce است که در "100 اهنگ برتر" اول می شود.
سال 2005, Destiny`s child جایزه پرفروش ترین گروه دخترانه را با فروشی بیش از 50 میلیون کپی از "World Music Award" در یافت کرد.


کار انفرادی Beyonce

فیلم ها

سال 2001,Beyonce بدون هیچ پیش زمینه ای در فیلم "A hip hopera" در کنار "MekhiPhifer" ظاهر شد.
تابستان 2002 در فیلم "Austin Powers in golmember" در نقش "FoxxyCleopatra" در مقابل "Mike Mayers"که نقش Austin Powers را داشت ,حضور یافت,این فیلم در "کتاب رکوردهای گینس" به عنوان پر فروش ترین فیلم کمدی ثبت شد و Beyonce هم اهنگی به نام "Work It Out" برای این فیلم خواند ,این اهنگ در انگلیس,هلند,استرالیا و ایرلند موفق بود ولی در امریکا انچنان مورد توجه قرار نگرفت.
سال 2003,Beyonce در فیلم "The Fighting Temlations" مقابل "Cuba Gooding Jr' قرار گرفت و برای این فیلم هم اهنگی با همراهی "Missy Elliot"."Free"و "Lyte" خواند که بر خلاف اهنگ های انفرادی خودش محبوبیت چندانی پیدا نکرد,اگر چه فیلم فروش متعادلی داشت.
Beyonce در فیلم "The pink panter" در نقش "Xania"- که در فیلم یک خواننده پاپ معروف است-در مقابل "Steve Martin" قرار گرفت,این فیلم 10 فوریه 2006 بیرون امد و در هفته اول نمایشش, پرفروش ترین فیلم امریکا شد.
در حال حاضر نیز Beyonce مشغول انجام کار دیگری به نام "Dreamgirls" است که قرار است 22 دسامبر 2006 بیرون بیاید.


موسیقی

در طول پاییز 2002,Beyonce با Jay-z همکاری و هم خوانی می کرد.بهار 2003,Beyonce یک کار دونفره به نام "The closer I Get to you" با "Luther Vandross" خواند(این اهنگ در اصل توسط "Roberta Flack" و "Donny Hahaway" خوانده شده و به معروفیت رسیده بود) که در این کار مشترک Beyonce به جای Hathaway و Vandross به جای Flack می خواند,این اهنگ هم در البوم Beyonce و هم در البوم Vandross به نام "Dance With myfather" قرار گرفت و جایز Grammy این اهنگ را هم به طور مشترک دریافت کردند.
سال 2003,Beyonce اولین البوم انفرادی خود به نام "Dangerously In love" را ساخت,اهنگ اول این البوم "Crazy In love" با همراهی Jay-z به سرعت به محبوبیت رسید و مدت ها در رتبه اول باقی ماند-8 هفته در "Billboard ht 100 single" اول بود-این البوم در انگلیس و کانادا اول شد,بیش از 4میلیون کپی در امریکا و بیش از 7 میلیون کپی در سراسر جهان فروش داشت,Beyonce یکی از پرفروش ترین خوانندگان R&B در سال 2003 بود و 'Dangerously In love" ششمین البوم پرفروش امریکا شد.
در اواخر تابستان,اهنگ "Baby Boy" با همراهی "Sean Paul" شروع به فتح چارت ها کرد,این اهنگ از بهترین های سال 2003 شد و 9 هفته در رتبه اول در امریکا باقی ماند(یک هفته بیشتر از "Crazy In love")
بعد از موفقیت "Baby boy", او سومین تک اهنگ خود به نام "Me,Myself And I" را نیز در اواخر 2003 بیرون دادو اهنگ چهارم البوم "Dangerously In love" یعنی "Naughty Girl" در اواسط 2004 اجرا شد که هر دو رتبه سوم "100 اهنگ برتر" را کسب کردند.
در Grammy Awards 2004 بود که Beyonce با بدست اوردن 5 جایزه برای کارهای انفرادیش رکورد شکنی کرد,این جوایز شامل"بهترین اجرای R&B زن" برای "Crazy Inlove"و "بهترین البوم R&B" بود.او همچنین یک جایزه "Brit Award" در سال 2004 در انگلیس نیز بدست اورد که او را اولین زنی کرد که در یک سال به طور هم زمان چند جایزه داخلی و خارجی معتبر کسب کرده است.
در دسامبر 2005,Beyonce یک تک اهنگ جدید به نام "Check On It" با همراهی "SlimThung" خواند,این اهنگ از البوم "#1`s" از "Destiny`s child" و برای فیلم "The PinkPanter" می باشد.
Beyonce اعلام کرده که برای البوم جدید خود شروع به نوشتن ترانه خواهد کرد که کار ضبط این البوم در اواسط 2006 اغاز خواهد شد, یعنی بعد از انکه کار فیلم "Dreamgirls" به اتمام برسد,Beyonce اعلام کرده که تا ان زمان روی فیلم اخر خود تمرکز خواهد کرد.
در مراسم Grammy 2006,جایزه "بهترین اجرای R&B" برای اهنگ "So Amazing"نصیب Beyonce شد.

جوایز دریافتی:

5 بار GRAMMY AWARDS
4 بار MTV VIDEO AWARDS
4 بار BILLBOARD AWARDS-BRIT AWARDS.


فیلمهای وی:

Austin Powers in Goldmember (2002)
The Fighting Temptations (2003)
Fade to Black (2004)
The Pink Panther (2005)
Dreamgirls (2006)

آلبومها:


Dangerously in Love (2003)
:Me, Myself and I (2004)

* وی خواننده اصلی گروه DESTINEY`S CHILD میباشد.

*گروه دستنیز چایلد در سال 1990 تشکیل گردید. این گروه تاکنون بیش از 50 جایزه مختلف را از آن خود کرده و 45 میلیون کپی از آثارشان در سراسر جهان بفروش رسیده است.

* شاعر ترانه های گروه دستنیز چایلد نیز خود بی یانسه میباشد.

* وی صاحب یک گربه خانگی است.

* وی به عطر و ادکلن آلرژی دارد.

* وی نخستین آلبوم سولو خود را در سال 2003 عرضه کرد.

* اعضای دیگر گروه دستنیز چایلد به قرار زیر میباشد:

1-KELLY ROWLAND-- وی از بستگان نزدیک بی یانسه است
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، Medusa
آگهی
#2
Star 
بیوگرافی بیانسه 1

بیانسه جیزل نولز-کارتر (به انگلیسی: Beyoncé Giselle Knowles-Carter) (زاده ۴ سپتامبر ۱۹۸۱)، خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است

بیوگرافی بیانسه
بیانسه (به انگلیسی: Beyoncé Giselle Knowles)‏ (زاده ۴ سپتامبر ۱۹۸۱), خواننده و بازیگر آمریکایی سبک آر اند بی است. بیانسه علاوه بر اینکه خواننده، هنرپیشه و هنرمند موفق و مشهوری است، برای توانایی بی نظیر خود در زمینه نویسندگی نیز شهرت دارد.بیانسه گیاهخوار است.

بیوگرافی بیانسه 1


دوران کودکی
بیانسه از همان ابتدای کودکی استعدادهای هنری خود را بروز داد. وی اولین جایزه هنری خود را در مسابقه کشف استعدادهای خوانندگی Imagine که توسط «جان لنون» برگزار می شد دریافت کرد و مورد تشویق و استقبال مردم زیادی قرار گرفت.
خانواده
بیانسه دختر تینا نولز (آرایشگر) و متیو نولز (مدیر فروش ایکس روکس) می باشد، او دوران کودکی اش را در هیوستون گذرانده است. بیانسه یک یک برادر ناتنی و یک خواهر کوچک تر به نام سولانژ (خواننده) دارد، خواهرش قبلا به عنوان رقصنده در گروه بچه های سرنوشت فعالیت می کرده است.

بیوگرافی بیانسه 1


اولین آلبوم
بیانسه اولین آلبوم خود به نام به طرز خطرناکی عاشق را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد. این آلبوم برای او پنج جایزهٔ گرمی به ارمغان آورد و دو آهنگ مجنون عشق و پسر بچه از این آلبوم، در نمودار ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد در صدر قرار گرفتند.
بازیگری
او در بازیگری نیز بخت خود را آزمود و در فیلم های دختران رؤیایی (۲۰۰۶) و پلنگ صورتی (۲۰۰۶) نیز بازی کرد و به خاطر فیلم دختران رؤیایی، نامزد بهترین بازیگر زن گلدن گلوب شد.

بیوگرافی بیانسه 1


ازدواج
آشنایی بیانسه با همسرش جی زی رپر مشهور از شرکت موسیقی او شروع شد، این زوج بعد از سال ها رابطه 2008 بطور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند اولین فرزندشان دختری بنام بلو آیوی کارتر در سال2011 بدنیا آمد، بیانسه در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ صاحب دو فرزند دوقلو به نام های سر کارتر (به انگلیسی: Sir Carter) و رومی (به انگلیسی: Rumi) شد. زندگی مشترک این زوج با مشکلاتی همراه بوده و مسئله خیانت جی زد تا مدت ها زندگی مشترک آن ها را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

بیوگرافی بیانسه 1


بیوگرافی جی زی
جی زی متولد 13 آذر 1348 در نیویورک، خواننده است او یکی از برترین خواننده رپر جهان و تاجر مشهور آمریکایی است که یکی از پرفروش ترین موسیقیدانان طول تاریخ می باشد و تابحال 21 جایزه گرمی را برده است جی زی و سه خواهر و برادرش پس از ترک پدر خانواده، ادنیز ریوز، توسط مادرشان بزرگ شدند.
رکورد گینتس
بیانسه در طول اجرای Love on Top در سال ۲۰۱۱ میلادی، باردار بودن خود را اعلام کرد. این حرکت باعث شد تا به عنوان «بیشتریت توئیت در هر ثانیه برای یک رویداد مستقل» در گینس ثبت شود. این خبر بیانسه ۸۸۶۸ بار در هر ثانیه توئیت می شد.

بیوگرافی بیانسه 1


داشتن مهارت های کارآفرینی
بیانسه علاوه بر داشتن توانایی در حوزه هنر و فرهنگ، در زمینه کسب و کار نیز فرد موفقی است. او در سال 2005 به همراه مادر خود خط تولید پوشاک دِرون را راه اندازی کرده و مدیریت می کنند. همچنین عطرهایی با نام های Heat و Pulse نیز عرضه کرده اند.
عدد مورد علاقه بیانسه ۴ است
دوستداران بیانسه می دانند که عدد مورد علاقه این هنرمند، ۴ است. اما آیا دلیل آن را می دانید؟ به این خاطر که تاریخ تولد خودش چهارم سپتامبر، تاریخ تولد مادرش چهارم ژانویه و تاریخ تولد همسرش چهارم دسامبر است. وی همچنین در روز چهارم آوریل با جی زی ازدواج کرد.

بیوگرافی بیانسه 1


رابطه با اوباما
بیانسه و همسرش روابط خوبی با اوباما و همسر اوباما دارند. همچنین مطرح شده که بیانسه و همسرش در کمپین انتخاباتی به حمایت از اوباما شرکت داشته اند.

بیوگرافی بیانسه 1


حامی خیریه
این هنرمند از شهرت خود به خوبی استفاده می کند. او از موسسات غیرانتفاعی متعددی همانند Chime for Change، Girl Up، Elevate Network و … پشتیبانی و حمایت می کند و کمک های مالی خود را در اختیار آن ها قرار می دهد.
دوستان بیانسه
با گوئینت پالترو، ماریا کری و ریحانا دوستان خوبی هستند.و از طرفداران آیشواریا رای است.

بیوگرافی بیانسه 1


زیباترین زن
سال 2012 به عنوان زیباترین زن دنیا توسط مجله people انتخاب شد.
ثروت
ثروت بیانسه حدود 500 میلیون دلار برآورد شده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa
#3
مشابه، با تفاوتهای کوچک!

ادغام شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
#4
(24-06-2020، 15:20)Offred نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مشابه، با تفاوتهای کوچک!

ادغام شد.

ممنون
خیلی خوب شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
LIFE
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان