امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داستان زندگی مایکل جکسون

#1
Smile 
ممکن است که مایکل جکسون ستاره موسیقی پاپ از اتهامات وارده به او تبرئه شده باشد، اما حتی پر شورترین هوادارانش نیز می دانند که دیگر این ستاره موسیقی پاپ شرایط عادی زندگی اش را باز نخواهد یافت.
جکسون 46 ساله بیش از بیست سال خوراک خبری رسانه ها به ویژه نشریات زرد بریتانیایی بود.

اگرچه ممکن است ننگ اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان از پرونده و زندگی او زدوده شود اما شرایط به وجود آمده اعتبار هنری او را قطعا زیر سایه قرار می دهد .....



مایکل جکسون: زندگی اسرار آمیز ابرستاره موسیقی



مایکل جکسون در کودکی با گروه جکسون فایو شناخته شد
ممکن است که مایکل جکسون ستاره موسیقی پاپ از اتهامات وارده به او تبرئه شده باشد، اما حتی پر شورترین هوادارانش نیز می دانند که دیگر این ستاره موسیقی پاپ شرایط عادی زندگی اش را باز نخواهد یافت.
جکسون 46 ساله بیش از بیست سال خوراک خبری رسانه ها به ویژه نشریات زرد بریتانیایی بود.

اگرچه ممکن است ننگ اتهام سوءاستفاده جنسی از کودکان از پرونده و زندگی او زدوده شود اما شرایط به وجود آمده اعتبار هنری او را قطعا زیر سایه قرار می دهد.

سالهای دهه 80 میلادی زمانی بود که جکسون در اوج موفقیت و محبوبیت به سر می برد. در سال 1983 Thriller دومین آلبوم او منتشر و در سراسر جهان با استقبال کم نظیری روبرو شد. جکسون برای این آلبوم در سال 1984 به هشت جایزه موسیقی گرمی دست یافت.



مایکل جکسون در این سالها، در میانه سومین دهه زندگی اش به سر می برد و جهان موسیقی پانزده سال بود که او را می شناخت.

عکس جکسون بر روی جلد آلبوم Thriller، نظر هواداران او را جلب کرد. جکسون نسبت به قبل کمی تغییر کرده بود؛ بینی او کوچکتر و پوست صورتش روشن تر شده بود.



کم کم درباره مرد جوانی که تمام زندگی اش را صرف آن می کند که در صحنه حضور داشته باشد، داستانهایی شکل گرفت.

یکی از داستانها که حقیقت داشت، می توانست پیامدهای تراژیکی داشته باشد. در سال 1984 در جریان فیلمبرداری یک آگهی بازرگانی برای شرکت پپسی، موهای مایکل جکسون آتش گرفت و خودش نیز دچار سوختگی نسبتا شدیدی شد که البته کاملا بهبود یافت.

شامپانزه ای به نام بابلز

در اواخر همین سال او همراه با بروک شیلدز 19 ساله، (بازیگر) و امانوئل لوئیس، پسر 13 ساله ای که جکسون از او به عنوان یکی از منابع الهامش یاد می کرد، در مراسم جوایز موسیقی آمریکا شرکت کرد. این سر فصل کتاب شایعات درباره جکسون بود.


دوستان: جکسون و بابلز

در آن زمان این شایعات زمینه ساز داستانهایی شد که گاهی مضحک به نظر می رسید. از جمله داستان بابلز، شامپانزه ای که در سال 1986 به جهان معرفی شد.

مارتین بشیر خبرنگار بریتانیایی که با آقای جکسون گفتگو کرده بود، نماهایی از فیلمی که هیچ گاه پخش نشد را به هیئت منصفه دادگاه نشان داد. در این فیلم آقای جکسون شرح می دهد چگونه او و بابلز که یاد گرفته در نظافت توالت کمک کند، از یک توالت مشترک استفاده می کنند.

همچنین داستانی دیگر درباره مایکل جکسون حکایت از آن داشت که او برای جوان ماندن در اتاقکی حاوی اکسیژن می خوابد. یا اینکه او اسکلت جان مریک، "مرد فیل نما" که در قرن نوزدهم می زیسته را خریده است که آقای جکسون این داستانها را تکذیب کرد.

اما این داستانها روزنامه های بریتانیایی را بر آن داشت که از او با نام " وکو جکو" ( جکوی خل و چل) یاد کنند، در این شرایط بود که دوستی او با پسران جوان به عنوان رابطه ای نامتعارف و بی ضرر دیده می شد.

اما هیچکدام از اینها نتواست تاثیری منفی بر روی فروش آلبوم بعدی او بگذارد. آلبوم "بد" که در سال 1987 منتشر شد پر فروشترین آلبوم تاریخ موسیقی جهان تا آن زمان بود. هر چند این موفقیت بر سر انتشار "خطرناک" (Dangerous)، چهارمین آلبوم او که در سال 1987 منتشر شد، تکرار نشد و مورد انتقاد قرار گرفت.

داستانها تیره تر می شوند


با شروع دهه 90 بازار شایعات درباره مایکل جکسون داغتر شد

با شروع دهه 90 میلادی داستانها درباره جکسون شکل تیره تری به خود گرفت. او در گفتگوی زنده ای با اپرا وینفری، مجری یکی از پر بیننده ترین شوهای تلویزیونی، در سال 1993 گفت که علت گرایش پوست صورتش به سفیدی، بیماری پوستی ای است که به آن مبتلاست. او در این گفتگو گفت که "عاشق" بروک شیلدز - بازیگر آمریکایی که بعدها به ازدواج آندره آغاسی تنیس باز در آمد- است.

جکسون همچنین به رابطه اش با جوزف، پدرش اشاره کرد که از او کتک می خورده، چیزی که جوزف آن را رد کرد.

اواخر همان سال بود که پلیس تحقیقاتش را درباره رابطه احتمالی او با جوردن چندلر، پسر 13 ساله یک دندانپزشک لس آنجلسی، آغاز کرد.

او در آن زمان در میان سفرش به خاور دور برای اجرای کنسرت هایش بود، و الیزلبت تیلور، بازیگر مشهور سینما و دوست نزدیک او به سنگاپور پرواز کرد تا با حضور بر روی صحنه همراه با جکسون، حمایتش را از او نشان دهد.

این اتهامات هیچ حکمی علیه آقای جکسون درپی نداشت و پرونده با پرداخت 20 میلیون دلار به خانواده چندلر بسته شد.

ازدواجها


جکسوندر کنار همسر سابقش، دبی رو که مادر دو فرزند نخست اوست

ازدواج مایکل جکسون با لیزا ماری پریسلی، دختر الویس پریسلی ستاره افسانه ای راک اند رول، در سال 1994 به نظر برخی تلاشی برای احیای چهره مخدوش او بود. این ازدواج 19 ماه بعد به جدایی انجامید.

او در سال 1996 برای دومین بار ازدواج کرد و این بار با دبی رو، دستیار یک متخصص بیماری های پوستی که حاصل این ازدواج پسری به نام پرینس و دختری به نام پاریس مایکل کاترین بود.

در همان زمان مایکل جکسون در پی مرگ پرنسس دایانا، با باربارا والترز، خبرنگار یو اس تی وی به گفتگو نشست.

او در این گفتگوی غیر منتظره از دخالت مطبوعات در زندگی اش و پوشش خبری رسانه ها در این باره به شدت انتقاد کرد.

او گفت: " وکو جکو، این اصطلاح از کجا آمده؟ از چند روزنامه زرد انگلیسی. من دل دارم و احساس. من 'وکو' نیستم. این درست نیست. با من چنین نکنید."

اما با شروع قرن بیست و یکم، ستاره افول کرده این خواننده دوباره نتوانست بدرخشد و آلبوم "شکست ناپذیر" (Invincible) در سال 2001 او با فروش بسیار پائینی روبرو شد.

مرد نقاب پوش


نورلند، مزرعه پر رمز و راز مایکل جکسون در کالیفرنیا

در سال 1999 دبی رو، همسر جکسون تقاضای طلاق کرد و جکسون پس از طلاق، زندگی در نورلند، مزرعه عجیب و غریبش را برگزید و هر گاه در مجامع عمومی ظاهر می شد نقابی بر صورتش داشت.

در سال 2002، سومین فرزند جکسون با نام پرینس مایکل دوم به دنیا آمد که هویت مادرش هیچ گاه برملا نشد.

نخستین باری که مردم سومین فرزند جکسون را دیدند، زمانی بود که او از بالکن اتاقش در طبقه سوم هتلی در برلین در مقابل چشم هوادارانش فرزند نوزادش را آویزان کرد که این عملش بحث هایی را در خصوص اینکه آیا او صلاحیت نگهداری فرزندانش دارد یا نه برانگیخت.

مایکل جکسون کمی پیش از بازداشتش در سال 2003، تصمیم گرفت که درهای "نورلند"ش را برای یک میهمانی که بلیتش 5000 دلار بود، باز کند. اما پیش از بازگشایی مزرعه اش، فیلم مستند مارتین بشیر، خبرنگار یک شبکه تلویزیونی بریتانیا، که در بریتانیا و آمریکا پخش شد، فصل ناخواسته دیگری را در زندگی جکسون گشود.

جکسون 18 ماه گذشته را در کشاکش محاکمه و تلاش برای رفع اتهاماتش بود که شاید بزرگترین چالش زندگی پر فراز و نشیبش بوده است.
پاسخ
آگهی
#2
خدا بیامرزتشcrying
آدم خوبی بود.Big Grin
کـــَمے سکــوت.....

دلــَم دل بـــُریدن مــے خــوآهـَد.....


کــَمے اَشکـــ....

کــَمے بــُهت....

کــَمے آغــوش ِ آسمــآنے.....

کــمے دور شــُدن اَز ایــن جــنس ِ آدم ….

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان زندگی مایکل جکسون 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داستان زندگی مایکل جکسون 1
پاسخ
 سپاس شده توسط black devil


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی
  "کتاب زندگی نامه امیر تتلو منتشر شد"
  مستند زدبازی از دبیرستان ارشاد تا داستان ما
  مایکل جوزف جکسون
Smile زندگی نامه ی آرش
  زندگی نامه مایکل جکسون،سلطان پاپ
  اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش
  50 نکته خصوصی در زندگی آوریل لاوین (خیلی جالب)
  ✍ بیوگرافی کامل مایکل جوزف جکسون (مایکل جکسون) + عکس
Star جنیفر لوپز زندگی نامه اش را مُنتشر میکُند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان