امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واقعیت امریکا در جنگ3

#1
در ادامه سخنرانی های هیتلر

وقتی که آقایان روزولت و چرچیل صحبت از درست کردن یک نظم اجتماعی جدید در دنیا میکنند درست به مانند یک آرایشگری کچلی هستند که به مشتری خود پیشنهاد داروی رشد موی تضمینی میکند و میخواهد به اجبار این دارو را به مشتری خود بفروشد!
این آقایان به جای تحریک کردن ملت ها به جنگ, بهتر است که به فکر اوضاع نا بسامان اقتصادی و بیکاری در کشورهای خود باشند, به نظر می آید که فراموش کرده اند که رهبر دو کشوری هستند که از لحاظ اجتماعی در پایین ترین استانداردها قرار دارند! این دو به اندازه ی کافی مشکل و درگیری در کشور خود دارند که برای مدت زیادی سر خود را به آنها گرم کنند, ابتدا بهتر است راهی را پیدا کنند که بتوانند به مردم کشورشان غذا برسانند تا بلکه از مقدار فقر و گرسنگی در کشورهایشان بکاهند.
واقعیت امریکا در جنگ3 1
اوضاع اقتصادی نا بسامان امریکا در دوران رکود اقتصادی بزرگ این کشور در طول ده ی 30 که عامل اصلی ورود این کشور به جنگ بود.

تا جایی که به ملت آلمان مربوط میشود, ما هیچ نیازی به دلسوزی و کمک آقایان چرچیل, روزولت و ایدن ( وزیر خارجه ی انگلستان ) نداشتیم و نخواهیم داشت اما این به این معنا نیست که ما حاضر شویم از حقوق خود بگذریم. ملت آلمان به هیچ قیمتی از کوچکترین حقوق بدیهی اش نمیگذرد حتی اگر هزاران روزولت و چرچیل دیگر در تلاش باشند که با ایجاد توطعه جلوی حقوق طبیعی ما را بگیرند.
ملت ما دارای تاریخی به قدمت بیش از 2 هزار سال است, در طول این 2 هزار سال, ملت آلمان هیچ وقت تا این حد متحد و یک پارچه نبوده , اما به لطف جنبش ناسیونال سوسیالیسم ما برای رسیدن به هدف والای خود متحد شدیم و برای همیشه متحد خواهیم ماند. این ملت امروز آلمان, ملتی است دور اندیش و هوشیار که به خوبی از ارزش و بزرگی خودش آگاه است.
همانطور که آگاه هستید, امروز دولت آلمان این پیام را به صراحت به کاردار دولت امریکا داد تا موضع رسمی خود را در قبال دولت امریکا مشخص کند:
رئیس جمهور امریکا جناب آقای فرانکلین رزولت به طور پیوسته در تلاش بوده تا به حدف خود که حکومت بر کل دنیا است برسد, در همین راه, دولت های انگلیس و امریکا از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود دریغ نکرده اند و حقوق اولیه ی مردم آلمان, ایتالیا و ژاپن را در این مسیر زیر پا گذاشته اند. به همین دلیل دو دولت انگلیس و امریکا تمامی درها را بر روی هر گونه راه صلح آمیز برای حل این مشکلات را چه در حال و چه در آینده بسته اند. از زمان شروع جنگ در سپتامبر سال 1939 رئیس جمهور امریکا به طور مداوم قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت و در همین راه شروع به حمله به کشتی های آلمانی و دارایی های کشور آلمان کرد و در مقاطعی آزادی فردی شهروندان آلمانی را نیز نادیده گرفت ( رجوع شود به بخش دوم مقاله). این رفتار های خصومت آمیز تا جایی ادامه پیدا کرد که رئیس جمهور رزولت به طور رسمی به نیروهای خود دستور داد که تمامی کشتی های آلمانی و ایتالیایی را که در محدوده ی خود می بینند مورد حمله قرار دهدند و به هر قیمتی نابود کنند. در چندین نوبت دیده شد که کشتی های جنگی امریکا به کشتی های تجاری آلمان حمله کرده و خدمه های غیر نظامی این کشتی ها را با نقض کامل قوانین بین المللی زندانی کرند و مهم تر از آن, نقشه ی رئیس جمهور امریکا آقای رزولت برای حمله ی نظامی به ایتالیا و آلمان تا سال 1943 بعد از چاپ شدن این خبر در نشریه های کشور امریکا آشکار شد و دولت ایشان هیچ اقدامی برای تکذیب این اخبار نکردند. با وجود تلاشهای فراوان دو دولت ایتالیا و آلمان برای جلوگیری از وسیع تر شدن آتش این جنگ و رسیدن آن به قاره ی امریکا, فتنه انگیزی های آقای روزولت باعث شد تا تمام این تلاش های ما بی نتیجه بماند.
با توجه به پیمان 27 سپتامبر سال 1940 بین سه کشور آلمان ایتالیا و ژاپن, دو دولت آلمان و ایتالیا به اجبار و به خاطر کارشکنی های جناب روزولت مجبور هستند تا برای دفاع از تمامیت ارضی خود, به متحد و هم پیمان خود ژاپن در جنگ بر علیه امریکا بپیوندند.


سه دولت آلمان, ایتالیا و ژاپن بعد از ملاقات امروز در برلین به توافقات زیر رسیدند:

با توجه به تصمیم نهایی که گرفته شد, سه دولت آلمان, ایتالیا و ژاپن تا زمانی که دشمن مشترکشان, ایالات متحده شکست نخورد, دست از این مبارزه نمی کشند و تا آخرین لحظه به مبارزه ی خود ادامه میدهند. با توجه به این هدف, سه قدرت بر روی مفاد زیر به توافق رسیدند:

بند 1:
آلمان, ایتالیا و ژاپن با کمک و همکاری یکدیگر وارد جنگی که به وسیله ی ایالات متحده ی امریکا و بریتانیا به آنها تحمیل شده می شوند و تا پایان پیروزی بخش خود دست از مبارزه نمی کشند.

بند 2:
آلمان, ایتالیا و ژاپن متعهد میشوند که به هیچ وجه با هیچ کدام از دو دولت امریکا و بریتانیا وارد مذاکرات صلح نشوند جز زمانی که سه کشور با همدیگر تصمیم به انجام اینکار بگیرند.

بند 3:
بعد از پایان جنگ و پیروزی بر دول متفق, سه قدرت آلمان, ایتالیا و ژاپن متعهد میشوند که به همکاری نزدیک خود با یکدیگر ادامه دهند و فرمان های تصویب شده در قرارداد 27 سپتامبر 1940 را به اجرا در آورند.

بند 4:
این توافق نامه از لحظه ی امضای آن به وسیله ی سه دولت, تا زمانی که توافق نامه ی 27 سپتامبر 1940 به رسمیت شناخته شود, معتبر است. روئسای بلند مرتبه ی هر کدام از این سه کشور در صورت تصمیم برای ایجاد تغییر یا فسخ این توافق نامه باید این موضوع را به اطلاع دول دیگر در توافق نامه برسانند.

منبع
سایت تخصصی نازی سنتر

با تشکر از گروه مترجمین
نابود باد کمونیسم نابود باد صیهونیسم







واقعیت امریکا در جنگ3 1
عضو گروه تاریخ انجمن




















پاسخ
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭ ، .ali. ، FARID.SHOMPET ، چه گوارا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان