امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با دوچرخه هوشمند سامسونگ آشنا شويد

#1
سامسونگ به تازگی در حال تولید یک دوچرخه هوشمند است که تجربه ای سالم و بدون آلودگی را به شما ارائه خواهد داد و همچنین با بکارگیری تکنولوژی هوشمند خود، شما را ایمن نگه خواهد داشت.

شرکت سامسونگ تاکید می کند که این دوچرخه مجهز به فناوری " technological soul" می باشد که آن را به لوازم جانبی حرکنی تبدیل می کند که می تواند بطور همزمان با اسمارت فون شما کار کند. طراحی این دوچرخه توسط شرکت Giovanni Pelizzoli صورت گرفته است. این طراحی بخصوص، فرمی منحنی دارد که از لرزش های زیاد جلوگیری می کند و باعث می شود که دوچرخه به نرمی حرکت کند.
با دوچرخه هوشمند سامسونگ آشنا شويد 1
اما بیش از همه، تکنولوژی که شرکت سامسونگ در آن به کار برده است این محصول را منحصر به فرد می کند. دوچرخه هوشمند شرکت سامسونگ مجهز به پرتوهای لیزری، دوربین دید عقب، جی پی اس، و مادربورد Arduino می باشد که کل سیستم را کنترل می نماید. این مجموعه بدون همگام سازی اسمارت فون کامل نمی شود و البته که شرکت سامسونگ از این ویژگی چشم پوشی نکرده است.

اسمارت فون شما می تواند به دسته دوچرخه داک شود و تمامی ابعاد هوشمند درون سازی دوچرخه شما را هدایت کند. تمامی این اجزا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یک کار را انجام دهند و آن هم "حفظ ایمنی" شما می باشد. شما به کمک پرتوهای لیزری، توسط یک خط دوچرخه سواری احاطه می شوید. این خط لیزری، شما را در مسیرتان ایمن نگه می دارد، حضور شما را به دیگران هشدار می دهد، و همچنین باعث می شود که آن ها فاصله خود را با شما حفظ کنند.

با دوچرخه هوشمند سامسونگ آشنا شويد 1
شما با دوربین دید عقب این دوچرخه می توانید هر آنچه در پشت سر شما قرار دارد را ببینید. احتمال می رود که محصول جدید شرکت سامسونگ از قتبلیت های بیشتری برخوردار باشد، زیرا این پروژه هنوز نوپا است و جای کار دارد و پیشرفت و توسعه در آن به زمان نیاز دارد. در مورد قیمت و تاریخ عرضه این دوچرخه اطلاعاتی ارائه نشده است.
با دوچرخه هوشمند سامسونگ آشنا شويد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط n1379sh
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پروژه «سلفی فضایی» سامسونگ در یک مزرعه سقوط کرد
  با چند نمونه شغل عجیب دنیا آشنا شوید
  بلندگوی هوشمند برای کنترل تنفس نوزادان
  عجیب و غریب ترین مسابقه دوچرخه سواری در دنیا+تصاویر
  قیمت گوشی های سامسونگ
Thumbs Up با پولدارترین و ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید!
Shocked با دهان گشادترین انسان در جهان آشنا شوید +تصاویر
  با مخوف ترین تبهکارترین زنان دنیا آشنا شوید (عکس)
  با گران ترین نقاشی دنیا آشنا شوید (عکس)
  با شاه دخت های اینستاگرام آشنا شوید (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان