امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ميزباني از لاجوردي پوشان در جهنم آزادي

#1
تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي هفته پنجم خود در رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 ميزبان ايتاليا خواهد بود.
تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي خود از هفته پنجم ليگ جهاني 2014 ساعت 18:30 جمعه در سالن 12 هزار نفري آزادي ميزبان ايتاليا است. ديدار دوم اين 2 تيم هم روز يک‌شنبه برگزار مي‌‌شود.

به نقل از فارس، براساس اعلام فدراسيون ايتاليا، مائورو بروتو سرمربي لاجوردي‌پوشان براي اين 2 مسابقه فيليپو لانزا، گابريله ماروتي، توماس برتا، لوکا وتوري، ميشله بارانوويچ، متئو پيانو، جيليو سابي، آندره کولاچي، آنتونيو کوارتا، لوئيجي رانداتزو، سيمونه آنزاني و آندره جيواني را در نظر گرفته است؛ در ترکيب ايتاليا نام بازيکنان شاخصي مثل زايتسف، کوار، تراويکا و بيرارلي و ... به چشم نمي‌خورد و ايتاليايي‌ها با تيم دوم خود به ايران مي‌آيند، چراکه صعودشان به مرحله دوم مسابقات قطعي است و نيازي ندارند تا با بازيکنان اصلي خود پا به مسابقات بگذارند.

لاجوردي‌پوشان که در دو بازي آخر خود برابر لهستان بازنده ميدان بودند به تهران مي‌آيند تا ثابت کنند که فرقي بين تيم‌ اول و دوم آنها وجود ندارد و مي‌توانند با تيم دوم هم ايران را شکست دهند. شاگردان کواچ در 2 بازي نخست خود در ليگ جهاني 2014 در خاک ايتاليا به مصاف شاگردان بروتو رفتند و بازي را سه بر صفر به حريف خود واگذار کردند. حالا هم لاجوردي‌پوشان براي اثبات قدرت خود به سالن آزادي مي‌آيند، جايي که شاگردان کواچ نشان دادند به هيچ تيمي باج نمي‌دهند. از طرفي اين بازي براي ايران يک جدال انتقامي هم محسوب مي‌شود چراکه ملي‌پوشان ايران مي‌خواهند نتايج بازي‌هاي اول را جبران کنند و دست خالي لاجوردي‌پوشان را بدرقه کنند.

آتزوري‌ها همواره يکي از مدعيان جدي قهرماني در ليگ جهاني بوده‌اند و بي‌وقفه هم در تمامي دوره‌هاي آن از سال 1990 حضور داشته‌اند؛ ايتاليا از حيث مدال و عنوان، دومين تيم پرافتخار پس از برزيل در ليگ جهاني محسوب مي‌شود. دومين تيم پر افتخار پس از برزيل در ليگ جهاني و دارنده 8 عنوان قهرماني يکي از حريفان سرشناس ايران محسوب مي‌شود. بازي‌هاي ايران و ايتاليا هميشه در سال‌هاي اخير ديدني و حساس بوده و آتزوري‌ها از روزي که ولاسکو، سرمربي اسبق اين تيم سرمربي تيم ايران شد، حساسيت بيشتري نسبت به گذشته هم از خود نشان مي‌دهند. حالا هم که اسلوبودان کواچ هدايت ايران را برعهده دارد و نکته مثبتش هم داشتن سابقه فعاليت در سري آ ايتاليا است؛ حضور کواچ در ليگ ايتاليا موجب شده تا وي شناخت کاملي از سبک بازي اين تيم و تک‌تک بازيکنان ايتاليا داشته باشد.

* جدول رده‌بندي گروه اول به شرح زير است:

گروه A:

1- ايتاليا 6 پيروزي، 2 شکست، 19 امتياز

2- لهستان 3 پيروزي، 3 شکست، 8 امتياز

3- برزيل 3 پيروزي، 5 شکست، 8 امتياز

4- ايران 2 پيروزي، 4 شکست، 7 امتياز
ميزباني از لاجوردي پوشان در جهنم آزادي 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  افشاگری جواد نکونام از حواشی باشگاه استقلال و عوامل ناکامی آبی پوشان
  درخواست بیوگرافی ملی پوشان والیبال
  ملی‌پوشان شنا و شیرجه در انتظار بازگشایی دوباره استخرها
  از منتظری تا غفوری و نورافکن؛ ملی‌پوشان، بازنده‌های آسیایی استقلال
  گستاخی سوری‌ها و توهین‌ به ملی پوشان ایرانی در "آزادی" + عکس
  ملی‌پوشان پرسپولیس از چهارشنبه در تمرینات حاضر می‌شوند
  ایتالیا2-0بلژیک شب لاجور پوشان
  پایکوبی ملی پوشان والیبال بعدازشکست چین / تصاویر
  شروع امیدوار کننده ملی‌پوشان فوتسال در آسیا
  سلتاویگو 1-3 رئال مادرید؛ 3 امتیاز با ارزش کهکشانی ها در جهنم بالایدوس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان