امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اطلاعات جدید از Bloodborne: گردش در محیطی ناشناخته و ساطوری که تغییر شکل می دهد

#1
زمانی که بازی Bloodborne طی برگزاری کنفرانس خبری شرکت سونی در نمایشگاه E3 2014 معرفی شد، ما شاهد عمکلرد یکی از اسلحه های بازی بودیم که ظاهر آن ترکیبی از ساطور و اره می باشد. همچنین امروز یاد گرفته ایم که این وسیله می تواند تغییر شکل دهد و به روش های مختلف در گیم پلی به کار گرفته شود. با توضیحات سازندگان همراه باشید.

آقای Hidetaka Miyazaki به عنوان کارگردان بازی Bloodborne  اخیرا طی مصاحبه خود با سایت ۴Gamer توضیحاتی را ارائه کرده اند که با قسمت های مهم این بازی یعنی “گیم پلی آنلاین جدید”، “مبارزه تا سر حد مرگ” و “کاوش ناشناخته ها” در ارتباط می باشد. ایشان گفته اند:
نقل قول:
در رابطه با اصطلاح “کاوش ناشناخته ها” که الان به آن اشاره کردم باید بگویم که این مسئله با عناصر گیم پلی در ارتباط است. عامل مهم “مبارزات فعال” در این بخش قرار می گیرد اما خواستار این بوده ایم که عناصر ناشناخته ای را نیز در گیم پلی قرار دهیم برای نمونه می توان به ساختار شخصیت و سبکی که در مبارزه به کار می برد اشاره کرد. ما می خواهیم بازیکنان در این میان که به پیش می روند، موارد ناشناخته ای که اشاره کردیم را کشف کنند. 
اگر بخواهم با مثال توضیح بدهم می توان به اسلحه هایی اشاره کرد که در کنار تفنگ استفاده می شوند; ما در این میان اصطلاحی را تعریف می کنیم که “سلاح حیله گرانه” نام دارد. در تریلر CG که طی نمایشگاه E3 پخش شد ما سلاح ساطور- اره را نشان دادیم. این اسلحه با توجه تغییر شکلی که می تواند پیدا کند ساختار های مختلفی دارد و در هر حالتی هم کاربرد مخصوصی خواهد داشت.
استفاده از حالات مختلف اسلحه نامبرده بخش مهمی از گیم پلی را تشکیل می دهد حتی حرکات و افکت های مخصوصی هستند که در حین تبدیل سلاح قابل اجرا هستند. فکر می کنم فضای زیادی برای یادگیری تمامی کاربردهای آن موجود باشد.
استدیو From Software که به عنوان سازنده سری بازی های Demon’s Souls و Dark Souls شناخته می شود، جدیدترین عنوان خود را در کنفرانس خبری شرکت سونی به نمایش عموم در آورد.  بازی جدید که Bloodborne نام دارد توسط آقای Hidetaka Miyazaki کارگردانی می شود و معرفی رسمی آن نیز توسط آقای  Shuhei Yoshida به عنوان رئیس کل استدیوهای شرکت سونی صورت گرفته است. Bloodborne طی یک تریلر نشان داده شد که در آن پر است از موجوداتی مانند سگ های شیطانی، گروه های زامبی مشعل به دست، جادوگرانی که برو روی ویلچیر نشسته و فانوس دارند به همراه حیوانی که پیش بینی می شود اژدها است.  وقایع داستانی این بازی شهری به نام Yharnam را در بر خواهد گرفت که ساکنین آن از یک طلسم بیماری زا هولناک رنج می برند و محیط آن پر است از دیوانگی و مرگ. حال شاید بپرسید وظیفه ما چیست؟ شما باید به دنبال اسرار باشید و در عین حال زنده بمانید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اطلاعات جدید از Bloodborne: گردش در محیطی ناشناخته و ساطوری که تغییر شکل می دهد 1 قهرمان بازی Bloodborne
Bloodborne بازی انحصاری کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 می باشد.
اطلاعات جدید از Bloodborne: گردش در محیطی ناشناخته و ساطوری که تغییر شکل می دهد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علت تغییر پیشینه‌ی نمسیس در Resident Evil 3 مشخص شد
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  اطلاعات جدیدی از بازی Chorus منتشر شد
  اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 ماه آینده منتشر خواهد شد
  اطلاعات جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
  فصل‌های جدید بازی Destiny 2 به شدت تغییر خواهند کرد
  اطلاعات جدیدی از بخش زمان حال Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد
  شایعه: اطلاعات جدیدی در مورد بازی Elden Ring فاش شد
  اطلاعات جدیدی از جهان و گیمپلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد
  اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی بازی Call of Duty لو رفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان