امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا زیست توپ به مسی اهدانشد؟

#1
با وجود برگزاری مراسم های بسیار برای توپی که به زیست توپ معروف شده بود اما نکونام که قرار بود قبل از بازی ایران و آرژانتین این توپ را به مسی اهدا کند تا از او به نوعی دلجویی به عمل آید  و مسی ماجرای توهین برخی از ایرانیان را در فیسبوکش فراموش کند اما متاسفانه این کار صورت نپذیرفت .


چرا زیست توپ به مسی اهدانشد؟ 1

هر چند که مطمئنا این مساله ربطی به نکونام نداشته و مسئولان فوتبال ما احتمالا مانع از اهدای توپ به مسی شدند . بسی جای تاسف است که ده ها خبر قبل از بازی ایران و آرژانتین از اهدای توپ به مسی در رسانه ها منتشر میشود اما حال بعد از گذشت چند روز برخی از رسانه ها از ندادن زیست توپ به مسی سخن میگویند .

حتی گزارشگران ( نیمه ی اول و دوم گزارشگران متفاوتی داشت ) مسابقه ی ایران و آرژانتین و مجریان برنامه ی 2014 نیز کوچکترین اشاره ای به این مطلب نداشتند و گویا برای آنها خمیازه کشیدن ماسچرانو در آسانسور جذابیت خبری بیشتری نسبت به زیست توپ داشته است و این مساله نشان میدهد که این رسانه ها نیز از این مساله آگاه بودند و هماهنگی های لازم جهت انعکاس ندادن این خبر انجام شده بود .


چرا زیست توپ به مسی اهدانشد؟ 1

لازم به ذکر است که رئیس سازمان محیط زیست خانم ابتکار این موضوع را بسیار پیگیری کردند اما مسئولان ورزش با وجود دادن اطمینان به ایشان برای اهدای زیست توپ به مسی گویا از ابتدا قصد این کار را نداشته و به عهد خود وفا نکردند .

حالا این سوال مطرح میشود که واقعا چرا ؟

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا زیست توپ به مسی اهدانشد؟ 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Xavi Hernandes
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان