امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Crytek گزارشات مرتبط با ورشکستگی را رد می کند

#1
اخیرا گزارشی توسط یک مجله آلمانی مخصوص بازی های ویدئویی  منتشر شد که به ورشکستگی استدیو Crytek که به عنوان سازنده سری بازی Crysis  و عنوان کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت یعنی Ryse: Son of Rome  شناخته می شود، اشاره کرده است اما این مسئله به تازگی ظاهرا تکذیب شده است. با ما در ادامه مطلب پیرامون جزئیات خبر و صحبت های کارمندان حاضر در استدیو همراه باشید.

مجله ای که به آن اشاره کردیم Gamestar نام دارد. در گزارش منتشر شده آمده بود که خرید موتور CRYENGINE چندان خوب به پیش نمی رود و نظرات هم در GDC اکثر منفی بوده است. مسئله جالب توجه زمانی مشخص می شود که CRYENGINE به عنوان یکی از بهینه ترین موتورهای بازی سازی جهان است. اگر در قیمت های مخصوص مشترکین خود کوتاه نیاید احتمالا سازندگان به هیچ وجه از این موتور بی نظیر در عناوین AAA خود بهره نخواهند برد. داستان فقط به همین جا ختم نمی شود و Gamestar اعلام کرده است که ساخت بازی Ryse: Son of Rome که به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت عرضه شده بود، برای سازندگان مصیبت بار جلوه کرده است. فقط چند ماه به انتشار عنوان نامبرده باقی مانده بود و Crytek به ضرب اضافه کاری و نیروی بیشتر فقط توانست آن را به پایان برساند. در آخر هم که همگی شاهد بودید Ryse به هیچ وجه فروش مناسبی نداشت مخصوصا زمانی که یک عنوان انحصاری بود.
سایت VG247 اخیرا با استدیو Crytek در تماس بوده است تا صحت ماجرا را جویا شود. آنها در جواب خود با ارسال بیانیه ای گفته اند:
نقل قول:
فارق از گزارشاتی که توسط برخی رسانه ها منتشر شده است مخصوصا مقاله GameStar، تمامی آنها حتی جدیدترین گزارش که توسط Gamestar نیز اعلام شده شایعه می باشد و ما آنها را تکذیب می کنیم. ما به ساخت و توزیع بازی های خود مانند Homefront: The Revolution, Hunt: Horrors of the Gilded Age, Arena of Fate, و Warface ادامه خواهیم داد و همچنان از CryEngine و مجوزهایی که خریداری می شود پشتیبانی داریم.
ما در E3  از سوی خبرگزاری ها و بازیکنان نظرات مثبت بسیاری را دریافت کردیم. جای دارد که از هواداران و کارمندان وفادار خود از حمایت های دنباله دار آنان تشکر کنیم.
 
بله و گزارش همانطور که شاهد هستید تکذیب شد!
Crytek گزارشات مرتبط با ورشکستگی را رد می کند 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کارگردان هنری Crytek انگلستان به تیم سازنده Everybody’s Gone to the Rapture اضافه شد
  مشکلات Crytek ادامه دارد | کارگردان Homefront استعفا داد
  Crytek UK رسما بسته شد : زلزله در Crytek
  تهیه کننده Crysis 3 و Ryse از سمت خود در Crytek کناره گیری کرد | “آرزو داشتم که بیشتر
  مهندس بخش گرافیک Crytek به سازندگان Doom در استدیو id Software ملحق شد
  بانک جامع مقالات مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای راه‌اندازی می‌شود
  شایعه:سونی قصد دارد Crytek را خریداری کند
  بحران Crytek ادامه دارد|سازندگان Homefront: The Revolution دست از کار می کشند
  شایعه: وضعیت قرمز برای کرایتک؛ احتمال ورشکستگی وجود دارد؟
  Homefront: The Revolution :Crytek محدودیت های CryEngine را کنار می زند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان