امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محمدیان: مسئولیت در نظام اسلامی به منزله‌ امانت است

#1
جلسه تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور رئیس نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور و مسئولین دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: مسئولیت در این نظام به منزله امانت است. مسئولین باید ازمقام، توان، قدرت و استعداد خدادادی که در اختیارشان است برای حفظ این امانت استفاده کنند تا زمانی که این امر خطیر را به دیگری تحویل دهند.

وی افزود: با اینکه مسئولیت ارزشمند است باید بتوانیم پاسخگوی این مسئولیت نیز باشیم، عاملی که نظام اسلامی را از دیگر حکومت‌ها متفاوت می‌کند این است که مسئولین و مدیران در این نظام بیشتر کار می‌کنند و از امکانات کمتری بهره می‌برند.

محمدیان تصریح کرد: در دانشگاه‌ها مسئولین دفتر نهاد رهبری و واحدهای فرهنگی به تنهایی مسئولیت تعلیم، تربیت و فرهنگ‌سازی را برعهده ندارند؛ بلکه این وظیفه خطیر بر دوش تمامی مدیران و اساتید دانشگاه‌ها نیز هست.

به گزارش ایسنا، علیرضا نظام‌آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز در این جلسه عنوان کرد: با حضور جوانان و مسئولین فرهنگی و نهاد رهبری در حوزه‌های مختلف حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردیم و هرجا اراده بود حماسه آفریدیم.

وی افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب باید حماسه اقتصادی را در کنار حماسه فرهنگی خلق کنیم. افزایش 10 برابری بودجه فرهنگی گام مثبتی در راستای عملیاتی شدن سخنان رهبری در حوزه فرهنگی است.

سرپرست این دانشگاه در ادامه بیان کرد: استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعتی در کشور مطرح است و استاندار گام مثبتی در جهت حرکت و نزدیک شدن صنعت و دانشگاه برداشته است. وقتی همه‌ حوزه‌ها در کنار هم باشند پتانسیل عملی دانشگاه بالا می‌رود و نیاز است مسئولین فرهنگی و دفاتر نهاد رهبری در راستای برداشتن گام مثبت در جهت پیروزی انقلاب کنار هم باشیم.

به گزارش ایسنا، در پایان از زحمات حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم که مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک بود تقدیر و تشکر شد و در حکمی حجت‌الاسلام ایوب سلحشور به عنوان رئیس این سمت معرفی شد.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Book خلاصه آیات تعلیمات اسلامی ( ویژه کنکور فرهنگیان)
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  نگاهی بر نظام آموزشی در چین !
  آغاز ثبت نام دوره جدید حوزه علوم اسلامی در دانشگاه پیام نور
  اساسنامه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بازنگری شد
  علوم انسانی مبتنی بر ارزش های ایرانی اسلامی توسعه می یابد
  حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دروس اخلاقی و تفسیری منتشر می‌کند
  کاهش 44 هزار نفری داوطلبان آزمون کاردانی نظام جدید
  ۲۷درصد رشته‌های دانشگاه‌آزاد اسلامی مردود شد/ سرانجام مدرک دانشجویان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان