امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصادره ارزش‌ها و تحریف تاریخ نتیجه‌ای جز ظهور داعش ندارد

#1
رئیس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی و سرپرست اداره کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه متأسفانه شاهد مصادره ارزش‌ها و حذف دلسوزان نظام از سوی برخی جریان‌ها و گروه‌های خاص در جامعه هستیم، گفت: مصادره ارزش‌ها و حذف بزرگان تنها بروز و ظهور خشونت و تحجر را به بار می‌آورد که نمونه اخیر آن داعش در عراق است.

به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، سید محمد تقی طباطبایی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر و قدردانی از زحمات ریاست قبلی این اداره تأکید کرد: خداوند را شاکرم که مسئولیت خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده عزیزشان در دانشگاه آزاد اسلامی را یافتم زیرا امام راحل فرمودند: «خدمت به ایثارگران، خدمت به انبیاست».

وی ادامه داد: باید به ایثارگران و تمامی عزیزانی که در روزهای سخت انقلاب و دفاع مقدس از جان خود گذشتند، به بهترین شکل ممکن خدمت کرد و باید توجه داشت که خدمت به این عزیزان تنها توجه به امور مادی نیست.

طباطبایی با بیان اینکه رمز موفقیت و پیروزی امام خمینی(ره) زایش تفکر و روحیه ایثار و دمیدن آن در میان ملت و مسئولان بود، گفت: اگر روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در سال‌های ابتدایی انقلاب نبود، به طور حتم شاهد موفقیت‌های بزرگ آن دوران نبودیم.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد ضعیف شدن روحیه ایثار در جامعه و مسئولان هستیم و همین موضوع بسیاری از مشکلات را در کشور ایجاد کرده است.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: امروز برخی از افراد که سنگ امام و انقلاب را به سینه می‌زنند، برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخورده‌اند.

وی با بیان اینکه توجه به ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان تنها رسیدگی به امور مادی آنها نیست، گفت: آنچه برای این عزیزان اهمیت دارد، تکریم و احترام جایگاه ایثار و ایثارگری است.

طباطبایی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون تحریف تاریخ آسیب های بسیاری به مسلمانان تحمیل کرده است، تصریح کرد: اینکه در سالروز حماسه فتح خرمشهر، هیچ عکس و تصویری از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیتی که هشت سال فرماندهی دفاع مقدس را از سوی امام (ره) بر عهده داشت در رسانه‌ ملی پخش نمی‌شود، نتیجه بداخلاقی‌ها و ظلم‌های برخی گروه‌ها و افردای است که در روزهای سخت انقلاب حضور نداشتند و امروز به دنبال تحریف تاریخ اند.

وی تاکید کرد: البته مردم از حقایق به خوبی آگاه هستند و گواه این ادعا نیز اعتماد تاریخی ملت ایران به آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات 24 خرداد است. انتخاباتی که مردم در آن به تفکر و منش اعتدالی ایشان و شخصیت مورد قبولشان رای دادند.

وی با بیان اینکه مصادره ارزش‌ها و همزمان حذف دلسوزان و بزرگان نظام نتیجه‌ای جز بروز و ظهور تفکرات متحجرانه مانند داعش ندارد، گفت: امروز وظیفه سنگینی برعهده تمامی نهادهای انقلابی و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است؛ تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار دو وظیفه مهم دانشگاه در رابطه با ایثارگران است که امیدواریم با تمامی تلاش‌ها، شاهد احیای فرهنگ و روحیه ایثار در جامعه باشیم.

در ادامه این نشست، نصیرزاده به تشریح فعالیت‌های خود در دوران دوساله تصدی ریاست این اداره کل پرداخت و گفت: بنده از سال 91 با سمت مدیرکل ایثارگران، فعالیت خود در دانشگاه آزاد اسلامی را آغاز کردم و از همان ابتدا ریاست و مسئولان دانشگاه آزاد را به تغییر ساختار اداره کل ترغیب و تشویق کردم که خوشبختانه با موافقت مدیران دانشگاه، هم‌اکنون شاهد تحولات گسترده و مناسبی در این اداره کل هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون اداره کل امور شاهد و ایثارگران با 800 پست سازمانی در بسیاری از واحدها فعالیت مستقل دارد و ساختار جدید در طول دو سال گذشته به خوبی توانسته نظم و هماهنگی منسجمی را در میان تمامی اساتید و کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر ایجاد کند.

نصیرزاده با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی نیز تلاش‌های بسیار زیادی در اداره کل امور ایثارگران انجام شده، تصریح کرد: در دو سال گذشته با تشکیل معاونت فرهنگی در این ادره کل، تشکل‌های سیاسی و فرهنگی متنوعی مطابق با انجمن‌های اسلامی شکل گرفته است.

وی همچنین ادامه داد: هم‌اکنون حدود دو هزار نفر از کارکنان دانشگاه آزاد را ایثارگران و یا از خانواده این عزیزان تشکیل می‌دهند که نیازمند حمایت‌های معنوی فرهنگی و حقوقی از سوی دانشگاه آزاد و این اداره کل هستند.

نصیرزاده با بیان اینکه فعالیت‌های متعدد و مناسب، این اداره را به برترین اداره در تمامی نهادها و ادارات دولتی تبدیل کرده، گفت: در سال 91 اداره امور ایثارگران رتبه نخست را در میان تمامی ادارات ایثارگران در نهادهای دولتی به دست آورد و مفتخر به دریاف لوح تقدیر از سوی ستاد کل نیروهای مسلح شد.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جزوه کامل لغات ادبیات و تاریخ ادبیات کنکور
  تاریخ ادبیات فارسی دهم، یازدهم، دوازدهم
  کل تاریخ ادبیات فارسی
Question سوالات نهایی تاریخ ۳
  سریال تیر آخر { تاریخ و جغرافیا}
Book جزوه جامع تاریخ دهم
  تاریخ دهم انسانی منو درسام خیلی سبز
Book ♕ کتاب تیزشیم تاریخ مشاوران آموزش
  تاریخ معاصر یازدهم منو درسام | رشته ریاضی و تجربی
  تاریخ یازدهم منو درسام | رشته انسانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان