امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5

#1
در نسخه ۲۰۱۴ جنگ گوشی های هوشمند، Galaxy S5 و iPhone 6 بازیگران جدید هستند. اما محصول جدید آیفون که هنوز به میدان نیامده است و به نظر می رسد محصول جدید سامسونگ یعنی S5 بی رقیب باشد. اما برخی معتقدند حتی با وجود آنکه سامسونگ در S5 اسنکر اثر انگشت را از روی ۵S تقلید کرده است، سامسونگ در دراز مدت تهدیدی برای اپل نیست!
۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5 1
افرادی که معتقدند محصول جدید سامسونگ چیز زیادی برای رقابت با اپل ندارد، به موارد زیر به عنوان وجه برتری محصولات اپل اشاره می کنند:

۱- طراحی بهتر
۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5 1
اگرچه طراحی درب پشتی S5 با S4 کمی متفاوت است اما این تفاوت بسیار جزیی است و این دو را می توان شبیه یکدیگر دانست. اما تنها یک تفاوت بد وجود دارد و آن هم پورت microUSB در S5 است که با یک درپوش پوشانده شده است. سامسونگ با این درپوش مدعی است که گوشی اش ضد آب است! اما بسیاری ترجیح می دهند مراقب گوشی خود باشند که در آب نیفتد تا اینکه بخواهند هر روز برای شارژ گوشی خود این درپوش را به سختی باز کنند. از طرف دیگر اگرچه پشت S5 احساس بهتری به آدم می دهد اما پشت فلزی iPhone 5s شیک تر است. مسلما فلز بر پلاستیک برتری دارد.

۲- رابط کاربری خلاقانه تر
۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5 1
اگرچه تغییر ظاهر TouchWiz سامسونگ در اندروید یک حرکت خوب بود، اما همچنان iOS برای کار با تلفن همراه راحت ترین سیستم عامل است. در S5 با سویپ کردن از بالا به پایین منویی مملو از گزینه های خوب نمایش داده می شود اما این بیشتر برای کاربران حرفه ای مناسب است، نه کاربران عادی که ممکن است سردرگم شوند.

در آیفون ۵s در منوهای سریع، گزینه های زیادی را به کاربر نمایش نمی دهد و آیفون از این نظر برای کاربران مبتدی راه تر است.

۳- iCloud و iTunes
۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5 1
این یک ویژگی مخصوص اکوسیستم اپل است که همه را مجذوب خود کرده است. البته شاید در ایران به علت سرعت پایین اینترنت زیاد مفید واقع نشود اما در کل، اینکه شما بتوانید بدون دردسرهای انتقال فایل، یک فایل را به راحتی در لپ تاپ و گوشی موبایل خود استفاده کنید یک گزینه جالب است.

در مورد محتوا نیز، سامسونگ سعی کرده است فیلم ها، کتاب ها و … را در فروشگاهی در اختیار کاربران قرار دهد اما به نظر نمی رسد تعداد زیادی از کاربران سامسونگ از Hub محصولات سامسونگ زیاد استفاده کرده باشند و بیشتر ترجیح می دهند از فروشگاه گوگل یا منابع ثالث برای به دست آوردن محتوا استفاده کنند. برتری اپل بر سامسونگ در نحوه خرید این محتواهاست. کاربران اپل به راحتی با داشتن حساب iTunes می توانند مبالغ اپلیکیشن ها را بپردازند. کاری که سامسونگ به تازگی دارد روی آن کار می کند تا با PayPal به توافقی در این زمینه برسد.

۴- اپلیکیشن و دیگر هیچ
۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5 1
Secret. Infinity Blade 3. Flappy Birds. Vine. Mailbox. Amazon Instant Video. Facebook Paper. Tinder، و …. باز هم برایتان بشماریم؟!

تقریبا اکثر اپلیکیشن ها چه بازی باشد و چه اپلیکیشن پیام رسانی، به نظر می رسد ابتدا برای iOs ارائه می شود و حتی برخی از آنها هرگز برای اندروید هم عرضه نمی شود. توسعه یک اپلیکیشن برای اندروید مشکلاتی از قبیل تطبیق آن با ورژن اندروید، صفحه نمایش و رزولوشن صفحه دارد. اما در iOS اینگونه نیست و طراحی بسیار راحت تر است.

مورد دیگر که برای توسعه دهندگان نکته مثبت و برای کاربران نکته منفی است، آن است که کاربران برای خرید یک اپلیکیشن در آیفون به طور متوسط سه برابر بیشتر از خرید اپلیکیشن اندرید پول پرداخت می کنند (به طور متوسط ۱۹ سنت در برابر ۶ سنت).

۵- امنیت بیشتر
۵ دلیل برتری آیفون ۵s بر سامسونگ Galaxy S5 1
علی رغم برخی مشکلات امنیتی که با ارائه بسته های به روز رسانی برطرف می شود، در کل سیستم عامل اپل یک سیستم عامل بسته تر و امن تر است که کمتر مورد تهدید واقع می شود. مطالعه ای که توسط کسپراسکای انجام شد نشان داد ۹۸ درصد بدافزارهای مخصوص اندروید هستند که البته هم محبوبیت بیشتر این سیستم عامل و هم آسیب پذیری بیشتر آن را نشان می دهد. خبر خوب آن است که بسته های امنیتی بسیار زیادی برای تامین امنیت گوشی های اندرویدی و S5 وجود دارد اما خبر بد آن است که بسیاری از کاربران سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند و از این بسته های امنیتی اصلا استفاده نمی کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط "♥sadaf♥" ، τοxικ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  آیا رنگ فریم آیفون شما هم در حال محو شدن است؟
  آیفون 12 شخصی‌سازی شده با الهام از شخصیت‌های مورتال کامبت معرفی شد
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  آیفون تاشو، شایعه یا واقعیت؟
  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد
  پتنت اپل برای شارژر مگ سیف آیفون
  آیا اپل مینی آی پدها را جایگزین آیفون‌های بزرگتر می‌کند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان