امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد

#1
دیروز سامسونگ از گوشی جان سخت خود با نام گلکسی ایکس کاور ۵ رونمایی کرد

این گوشی جان سخت مناسب افرادی است که در شرایط بسیار سخت کار می‌کنند و نباید نگرانی از بابت سقوط و شکستگی گوشی خود داشته باشند. به لطف ضربه گیرهایی که در کناره‌ی گوشی نصب شده است اگر از فاصله‌ی ۱.۵ متری به زمین بیفتد سرجای خودش برمی‌گردد و قابلیت برگشت پذیری بالایی دارد. گلکسی ایکس کاور ۵ همچنین دارای گواهی‌نامه‌ی IP68 است. در واقع می تواند تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب دوام بیاورد و کاملا در برابر گرد و غبار مقاوم است. این گوشی از گواهی‌نامه‌ی MIL-STD810H نیز بهره مند است. 
 
گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد 1
 
ابعاد گوشی جان سخت سامسونگ ۱۴۷.۱ در ۷۱.۶ است و ضخامت آن نیز ۹.۲ میلی‌متر است که از یک صفحه نمایش ال سی دی به اندازه‌ی ۵.۳ اینچ با وضوح ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. امنیت بیومتریک توسط دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی تامین می‌شود که در حاشیه‌ی بالای نمایشگر تعبیه شده است. سامسونگ با شرکای خود همکاری کرده تا بتواند انواع مختلفی از روش‌های تجاری را استفاده کند. از روش push-to-talk می‌توان به عنوان واکی تاکی با برنامه‌ی مایکروسافت تیمز در گلکسی ایکس کاور۵ استفاده کرد. همچنین می‌توان دکمه‌ی ایکس کاور را برای هر اپلیکیشنی که کاربر بخواهد سفارشی سازی کرد.   
ویژگی Knox Capture سامسونگ دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی را به یک اسکنر بارکد درجه‌ی یک تبدیل می‌کند. قابل ذکر است این گوشی اندروید نسخه‌ی ۱۱ را با تمام قابلیت‌های امنیتی ناکس اجرا می‌کند، بنابراین می‌تواند اطلاعات حساس را در خود نگهداری کند. گلکسی ایکس کاور۵ از تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌جوید که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را همراهی می‌کنند. 


  گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد 1

انرژی این گوشی جان سخت را یک باتری ۳هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که نکته‌ی مهم در رابطه با آن قابلیت تعویض آن است که با وجود یک باتری یدکی هرگاه احتیاج باشد می‌توان از باتری دیگری استفاده کرد. گلکسی ایکس کاور۵ از طریق پورت یو اس بی نوع سی شارژ می‌شود که تا ۱۵ وات را پشتیبانی می‌کند. شارژ آن می‌تواند از طریق پین‌هایی که پایین دستگاه به این منظور تعبیه شده، صورت پذیرد. این گوشی از NFC پشتیبانی می‌کند که برای کارگرانی که در محوطه‌های سخت و خشن کار می‌کنند می‌تواند به عنوان کارت عبور و مرور استفاده شود. گلکسی ایکس کاور۵ بسته به منطقه‌ی جغرافیایی از دوسیم یا تک سیم بهره می‌برد.  

گوشی جان سخت سامسونگ در اواخر این ماه در دسترس قرار خواهد گرفت و ابتدا برای بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد و سپس به سایر نقاط دنیا فرستاده می‌شود. این گوشی در انگلستان در تاریخ ۱۲ مارس اماده‌ی عرضه خواهد بود و با قیمت ۳۳۰ پوند به صورت آنلاین از طریق فروشگاه‌های سامسونگ در دسترس مشتریان قرار دارد. پس از آنکه اعلام شود فروشگاه‌ها مشکلی برای بازگشایی ندارند، گوشی جان سخت سامسونگ در فروشگاه‌های فیزیکی نیز عرضه خواهد شد.

قابل ذکر است گلکسی ایکس کاور۵ در پایان امروز در فروشگاه‌های بلژیک و با قیمت ۲۹۰ یورو آماده‌ی عرضه به مشتریان است.

گلکسی Xcover 5 سامسونگ معرفی شد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  شیائومی می 11 اولترا با دوربین زوم ۱۲۰ برابری معرفی شد
  ریلمی ۸ پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد
  معرفی Find X3 Neo به همراه نسخه Lite
  گوشی گلکسی F02s سامسونگ همان گلکسی A02s خواهد بود
  معرفی Realme C21 با پردازنده Helio G35 و باتری 5,000mAh
  نمره دوربین گلکسی S21 اولترا در DxMark کمتر از S20 اولترا اعلام شد!
  اطلاعات دروبین ۱۰۸ مگاپیکسلی ریلمی پیش از معرفی رسمی فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان