امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آمادگی برای ارتباط بیشتر با دانشگاهیان

#1
معاون اجرایی شورای شهر با اعلام آمادگی برای ارتباط بیشتر با دانشگاهیان گفت: پیوند شورا و دانشگاه می‌تواند از تصمیم‌های اشتباه جلوگیری کند و اثرگذاری تصمیمات را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شجاع‌پوریان با سخنرانی در اولین همایش دانشجویی تجلیل از برترین‌های مسئولیت‌های اجتماعی گفت: خاستگاه دانشگاه و شورای شهر، خاستگاه مشترکی است. شهری که دانشگاه نداشته باشد از مدنیت و توسعه‌یافتگی باز می‌ماند و شهری که شورا نداشته باشد به جای آنکه مدیریت جمعی و خرد جمعی حاکم باشد به سمت مدیریت فردی حرکت می‌کند.

معاون اجرایی شورای شهر با تاکید بر اینکه دانشگاه و شورا باید در تعامل دوسویه با یکدیگر باشند، گفت: در شهر تهران به عنوان یک کلانشهر تصمیم‌های مهم و اثرگذاری گرفته می‌شود که اگر این تصمیمات براساس آرای علمی و تخصصی دانشگاهیان باشد اثرگذاری آن چندین برابر خواهد شد.

شجاع پوریان با تاکید بر اینکه در این دوره از شورای شهر کرسی‌ای برای دانشگاهیان نیز درنظر گرفته شده است، گفت:‌ هر هفته یک نفر از اساتید برجسته حوزه‌های مختلف دعوت می‌شوند تا شورای شهر از اطلاعات و تخصص آنها در حوزه مدیریت شهری و تخصص‌های دیگر استفاده کند.

وی با بیان اینکه شش کمیسیون تخصصی شورای شهر متناظر با نیازهای شهر تهران مشخص شده است، گفت: این کمیسیون‌ها در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات کلان‌شهر تهران تشکیل شده و این آمادگی را دارند تا از دانشگاهیان تخصص لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری جلسات تخصصی با دانشگاهیان آمادگی کامل داریم، گفت: اکنون در موقعیتی هستیم که تصمیمات مهمی اتخاذ و با یک تصمیم میلیاردها تومان جابجا می‌شود و یک تصمیم غلط می‌تواند به میلیاردها تومان اعتبار آسیب بزند. قطعا همفکری با دانشگاهیان این خطاها را کاهش می‌دهد. شورای شهر تهران آمادگی کامل دارد تا در دانشگاه با دانشگاهیان جلسات اختصاصی داشته باشد تا با مسائل آنها آشنایی بیشتری پیدا کند.

به گزارش ایسنا اولین همایش دانشجویی تجلیل از برترین های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با حضور مسجدجامعی رییس شورای شهر تهران، سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان، شجاع پوریان معاون اجرایی شورای شهر تهران، حافظی رییس کمیسیون سلامت و خدمات اجتماعی شورای شهر، رحمان‌دوست نماینده مجلس شورای اسلامی و هنرمندانی همچون افسانه بایگان در تالار ابن‌سینای دانشگاه تهران برگزار شد.

منبع:ایسنا

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درسنامه آمادگی دفاعی نهم درس 5
  مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان تا ۲۷ خرداد تمدید شد
  اساسنامه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بازنگری شد
  حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دروس اخلاقی و تفسیری منتشر می‌کند
  ارتباط صنعت و دانشگاه هنوز در مرحله شعار است
  آمادگی دانشگاه آزاد برای بر عهده گرفتن 60 درصد بار آموزش عالی
  اعلام جزئیات اعطای وام عتبات دانشگاهیان
  معرفی رشته ی تحصیلی گرافيك(ارتباط تصويري)
  اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری با انجمن های علمی در زمینه تحول آموزش پزشکی
  پیام تسلیت دکتر میرزاده در پی درگذشت دانشگاهیان دانشگاه آزاد در فاجعه منا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان