امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترس پولانسکی از ورود به خاک آمریکا

#1
ترس پولانسکی از ورود به خاک آمریکا 1

پولانسکی می خواهد فیلم بعدی‌اش را در لهستان بسازد، اما هنوز هم از اینکه او را به آمریکا بفرستند می‌ترسد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، فیلم بعدی رومن پولانسکی هشتاد ساله درباره آلفرد دریفوس است؛ یک سرباز قرن نوزدهمی ارتش فرانسه که به اشتباه به جرم جاسوسی در لهستان دستگیر شده است.

این کارگردان شناخته‌شده که هنوز هم به خاطر جرم اخلاقي در سال 1977 در ایالات متحده تحت تعقیب است از دولت لهستان خواسته تا تضمین کنند که هنگام فیلمبرداری فیلم «یک افسر و یک جاسوس» او را دستگیر و به ایالات متحده بازنمی‌گردانند.

پولانسکی اخیرا چندین موقعیت در شهرهای کراکو و ورشو را به همراه مسئولان اجرایی انستیتوی فیلم لهستان و استودیوهای بزرگی مانند آلورنیا، ای‌تی‌ام فیلم استودیو و دبلیو‌اف‌دی‌آی‌دف ورشو برای فیلمبرداری تحت نظر داشته است.

اگر او در نهایت موفق به فیلمبرداری در لهستان شود، این فیلم اولین فیلم ضبط شده او در لهستان بعد از فیلم «چاقو در آب» سال 1962 خواهد بود. او آخرین بار ماه سپتامبر در لهستان حضور به هم رسانده بود و با شرکت در یک کلاس ویژه فیلمبرداری در فستیوال فیلم گدنیا و درس دادن به دانشجویان، خود را در معرض خطر بازگردانده شدن به ایالات متحده قرار داده بود.

با این وجود هیچ گونه عملی مبنی بر فرستادن پولانسکی که شهروندی کشورهای فرانسه و لهستان را در اختیار دارد به ایالات متحده انجام نشد. تحت قانون لهستان، اتهام‌های قانونی او که در سال 1977 وضع شده‌اند، خیلی وقت است که به پایان رسیده‌اند اما پولانسکی که در حال حاضر برای آمادگی پیش از فیلمبرداری یک آپارتمان در شهر کراکو اجاره کرده و یک حساب بانکی لهستانی باز کرده است، می خواهد قبل از اینکه کاملا خود را وقف پروژه کند از طرف دولت لهستان تضمین داشته باشد.

رابرت بنموسا تهیه‌کننده پولانسکی به انستیتوی فیلم لهستان گفت: شرایط هنری و تکنیکی پیشنهاد داده شده توسط استودیوهای لهستانی در حد و اندازه‌های انتظارات ما ظاهر شده‌اند و قابل قبول هستند، اما تصمیم نهایی به امنیت قانونی رومن پولانسکی در کشور لهستان بستگی دارد.

پولانسکی از سال 1978 تا به حال در پاریس زندگی می کند چون فرانسه یکی از تنها کشورهای اروپایی است که اجازه نمی دهد ساکنانش به ایالات متحده بازپس فرستاده شوند. پولانسکی در سال 2010 هم وقتی که در فستیوال فیلم زوریخ شرکت کرده بود به مشکل برخورد و مسئولان ایالات متحده می خواستند او را به زور به آمریکا بازگرداند که در نبرد قانونی به وجود آمده شکست خوردند و موفق نشدند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم پینوکیو با بازی روبرتو بنینی در کریسمس ۲۰۲۰ روی پرده سینماهای آمریکا خواهد رفت
  فیلم Greenland به‌جای اکران در سینماهای آمریکا روی پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر می‌شود
  شروع طوفانی « تنت » در گیشه های آمریکا
  رای دادگاه رومن پولانسکی صادر شد!
  تصادف شدید<<سایمون کاول>>داور برنامه گات تلنت آمریکا!
  پاپوش بزرگ سنای آمریکا برای چارلی چاپلین
  حمله دادستان آمریکا به هالیوود و دیزنی بابت تعظیم در برابر چین
  کانیه وست نیامده از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد!
  معرفی فیلم ورود - Arrival
  نتفلیکس از مبارزات مردم آمریکا حمایت کرد/ زندگی سیاه مهم است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان