امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قانون بقای جاذبه،فقط راز موفقیت بارسا!!!!!!

#1
نخوندیم نخوندی،چون خودمم نخوندمش!!! ولی سپاس یادت نره Big Grin
در سال های اخیر رئال مادرید و بارسلونا موفق به جذب ستاره های بزرگ دنیای فوتبال شده اند و در اكثر تابستان ها، این دو باشگاه بزرگ اسپانیایی در استادیوم های خود خریدهای میلیونی خود را در مراسمی به نمایش گذاشته اند. اما دلیل جاذبه زیاد این دو باشگاه برای ستارگان دنیای فوتبال چیست؟
جیمز رودریگز با كت شلواری تیره و كاملا رسمی در مراسم معارفه خود به عنوان بازیكن جدید رئال مادرید در بین سران این باشگاه قرار گرفته و هنگامی كه صحنه هایی از بهترین گل های او برای حضار به نمایش گذاشته شده بود، رودریگز لبخندی بر لب داشت، چون او به بزرگترین آرزوی دوران كودكی خود رسیده بود.
فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در این مراسم از رودریگز به عنوان بازیكنی یاد كرد كه می تواند دوستداران فوتبال را مجذوب خود نماید و سفیر كلمبیا در اسپانیا نیز كه در این مراسم حضور داشت در پیامی از این روز به عنوان روزی غرورانگیز برای كلمبیا نام برد.
در استادیوم برنابئو بیش از 45000 نفر كه نیمی از آنان را هموطنان جیمز رودریگز تشكیل می دادند، برای جشن گرفتن حضور او در مادرید گرد هم آمده بودند و نام او را به عنوان قهرمان ملی فریاد می زدند، تا اینكه رودریگز 23 ساله، با پیراهن شماره 10 باشگاه رئال مادرید وارد استادیوم شد، به مكانی كه خود را متعلق به آن می دانست.
مراسم معرافه رسمی بازیكنان به جزء جدا ناپذیری از تابستان های مادرید تبدیل شده است، اما سه شنبه شب  فلورنتینو پرز راضی تر از همیشه به نظر می رسید. او دیگر چه آرزویی می توانست داشته باشد؟ با استعدادترین و پر طرفدارترین بازیكن جوان فوتبال دنیا به باشگاه او پیوسته است. بازیكنی كه از كودكی، خود هوادار رئال مادرید بوده است و می تواند همه مردمان كشور خود كه به نوعی دیوانه فوتبال هستند را با خود همراه سازد و طرفدار رئال مادرید نماید، جلوی تلویزیون و همینطور صندوق های فروشگاه های هواداران رئال مادرید كه این به معنای سودی عظیم برای این باشگاه پادشاهی خواهد بود.
رئال مادرید تنها چند روز قبل از آن نیز یك ستاره دیگر از دنیای فوتبال را به خدمت گرفته و به هواداران خود معرفی نموده بود. تونی كروس هافبك خلاق آلمانی، پس از جنجال های فراوان به عنوان فاتح جام جهانی و استراتژیستی آینده دار، از بایرن مونیخ یكی از بزرگترین رقبای اروپایی رئال مادرید، به این باشگاه پیوسته بود.
به این ترتیب فلورنتینو پرز توانسته است بهترین گل زن جام جهانی و همچنین از نظر آمار بهترین بازیكن این رقابت ها را جذب نماید،‌ در واقع این باشگاه مادریدی و فاتح لیگ قهرمانان اروپا، در این خصوص سیری ناپذیر است و هر بازیكنی را كه بخواهد می تواند جذب نماید به جزء بازیكنانی كه به بارسلونا می روند.
باشگاه رقیب نیز در این تابستان در بازار نقل و انتقالات فعال بوده و توانسته دو دروازه بان به نام های مارك تراستگن و كلودیو براوو سنگربان تاثیرگذار شیلی در جام جهانی، همچنین ایوان راكیتیچ و جرمی ماتئو را جذب نماید. اما این باشگاه نیز همانند رقیب دیرینه خود یك خرید بزرگ نیز داشته است. لوئیز سوارز ستاره جنجالی اروگوئه نیز به این باشگاه پیوسته است، اما به دلیل جنجال وی در جام جهانی، باشگاه بارسا فعلا نمی تواند او را به صورت رسمی معرفی نماید و تا انتهای ماه اكتبر حق استفاده از او را نخواهد داشت. با وجود تمامی بحث های موجود در این خصوص در اصل این موضوع كه بارسلونا توانسته است بهترین بازیكن فصل اخیر لیگ برتر جزیره را جذب نماید، تغییری ایجاد نمی كند.
نبرد مسی، نیمار، سوارز در برابر رونالدو، بیل و ردوریگز بی تردید بر جذابیت های ال كلاسیكوی فصل پیش رو خواهد افزود. البته جذابیت این دیدار بین دو غول فوتبال اسپانیا بسیار فراتر از نام های رودریگز و سوارز دو ستاره جدید این دو باشگاه و هر نام دیگری در دنیای فوتبال می باشد و كمتر بازیكنی است كه تمایلی برای حضور در این دو تیم نداشته باشد.
اكثر ستاره های این روزهای دنیای فوتبال به نوعی با این دو باشگاه بزرگ در ارتباط بوده اند،‌از آرین روبن و زلاتان ابراهیمویچ گرفته كه خود در سال های قبل در این دو باشگاه عضویت داشته اند تا فرانك ریبری كه در سال های قبل همیشه گمانه زنی های فراوانی مبنی بر علاقه رئال مادرید به جذب او مطرح بوده است. شهرت این دو باشگاه به حدی است كه حتی تونی كروس كه خود از كودكی در فوتبال آلمان و باشگاه هایی نظیر هانزا روستوك و بایرن مونیخ پرورش یافته است، در مراسم خود رئال مادرید را یك پله بالاتر از بایرن مونیخ می داند.
اما چه دلایلی برای جذابیت و نیروی كشش فراوان این دو باشگاه می توان متصور بود؟ از لحاظ فرهنگ و زبان با توجه به شباهت های بسیار زیاد اسپانیا با كشورهای آمریكای لاتین، ستارگان این منطقه می توانند در این دو باشگاه احساس راحتی بیشتری داشته باشند تا باشگاه هایی نظیر منچستریونایتد یا بایرن مونیخ، عامل تاثیر گذار بعدی بی تردید مسائل مالی است كه این دو باشگاه اسپانیایی در سال های اخیر همیشه رتبه های اول و دوم را در خصوص سود مالی سالانه، در بین باشگاه های اروپایی را از آن خود كرده اند.
از طرفی شهرهای مادرید و بارسلونا برای هر انسانی بسیار جذاب هستند و لیگ فوتبال اسپانیا نیز از لحاظ كلاس جهانی بالاتر از لیگ سایر كشورهای اروپایی نظیر آلمان، ایتالیا، فرانسه و هم تراز با لیگ فوتبال انگلیس است.
اما برای مثال تیم های لندنی حاضر در لیگ جزیره، با وجود حضور در متروپلی هیجان انگیز و برخورداری از منابع مالی مناسب در جذب ستارگانی همچون رودریگز توان رقابت با همتایان اسپانیایی خود را ندارد. چون باشگاه رئال مادرید از تاریخ، افتخار و اسطوره هایی بی نظیری برخوردار است و بازیكنی نظیر رودریگز كه از كودكی عاشق زین الدین زیدان و رونالدوی برزیلی بوده است به این باشگاه می پیوندند و به همین ترتیب این قوت جاذبه از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.
قانون بقای جاذبه،فقط راز موفقیت بارسا!!!!!! 1
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قانون بقای جاذبه،فقط راز موفقیت بارسا!!!!!! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، love selena gomez ، lackyguy ، mohsenniceboy ، ♣yas♣
آگهی
#2
نگا چطور خودشونو با ما جمع میبندن.
موفقیت بارسا ؟! جک سالBig Grin
تنها تیمی که تعداد قهرمانیش توی جام قهرمانان 2 رقمیه مادرید هس و بس
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
#3
ممنون
من ادامه می دم تا وقتی حرف هست آتشفشان رو نمی شه با برف بست
له شدم وقتی باید غنچه می دادم توی اوج درد و اوج بیدادم
اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راه را اشتباه رفته ام . . . .
پاسخ
#4
(26-07-2014، 12:31)mohsenniceboy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نگا چطور خودشونو با ما جمع میبندن.
موفقیت بارسا ؟! جک سالBig Grin
تنها تیمی که تعداد قهرمانیش توی جام قهرمانان 2 رقمیه مادرید هس و بس
هه تیتر موضوعو دوباره بخون!Big Grin
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قانون بقای جاذبه،فقط راز موفقیت بارسا!!!!!! 1 [/img]
پاسخ
#5
به این میگن تحریــــــــــــــف
نشــــــــــــــــر اکاذیــــــــــــب
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
#6
(26-07-2014، 18:44)mohsenniceboy نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
به این میگن تحریــــــــــــــف
نشــــــــــــــــر اکاذیــــــــــــب
بروووووووبابا!
میخواستم بفهمی کی ب کیه؟
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قانون بقای جاذبه،فقط راز موفقیت بارسا!!!!!! 1 [/img]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  قانون خاص مسی برای تعویض پیراهنش | دو بازیکنی که لئو از آنها درخواست پیراهن کرد
  واکنش جرارد پیکه به توقف تلخ و لحظه آخری بارسا
  حسرت ستاره بارسا؛فرصت بی نظیری را از دست دادیم
  کاسیمیرو در پوست کریم؛ یک تنه مساوی بارسا (عکس)
  شش‌گانه بایرن مونیخ بهتر بود یا شش‌گانه بارسا؟
  پرسپولیس با قانون جنگل اداره می شود!
  این ویدیو بارسا را دوباره به هم می‌ریزد؟ (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان