امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خلعتبري:هرگز دوست‌نداشتم ازسپاهان جداشوم

#1
مهاجم تيم سپاهان اصفهان گفت: پس از کسب رضايت‌نامه از پرسپوليس، رضاتنامه عجمان را از جيب خودم پرداختم و به سپاهان آمدم و براي امسال 1 ميليارد و 200 تومان گرفتم زيرا از ابتدا دوست نداشتم از سپاهان جدا شوم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خلعتبري:هرگز دوست‌نداشتم ازسپاهان جداشوم 1
_________________________
محمدرضا خلعتبري پس از پيروزي سپاهان برابر پيکان تهران در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران پيرامون حضور مجدد در تيم سپاهان اظهار کرد: اين مسئله معطوف به شرايط فوتبال بود که من دوباره توانستم در سپاهان حضور پيدا کنم و اميدورام بتوانم در اين تيم بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذارم.

به گزارش تسنيم، وي بيان کرد: در فصل گذشته من از رحيمي تقاضا کردم که قرارداد مرا 20 درصد افزايش دهد اما باشگاه قبول نکرد به همين سبب مجبور شدم به عجمان امارات بروم پس از اين‌که نام ليگ امارات به نام جعلي خليج‌عربي تغير پيدا کرد، من ديگر نخواستم در اين تيم بمانم و با رحيمي تماس برقرار کردم که مي‌خواهم به ايران برگردم اما از باشگاه سپاهان تقاضايي نرسيد به همين سبب از رويانيان خواستم که به پرسپوليس بروم.

مهاجم تيم‌ سپاهان اصفهان تصريح کرد: من خوشحالم که يک فصل در پرسپوليس بازي کردم و حتي وقتي در اين بودم از نماد‌هاي اين تيم استفاده مي‌کردم و هميشه سعي داشتم در آن زمان خود را يک پرسپوليسي نشان دهم از همين رو از نماد شش‌تايي‌ها استفاده کردم؛ بالأخره پرسپوليس تيم پر طرفداري است و من افتخار مي‌کنم که زماني اين تيم بازي کردم.

وي درباره جدايي خود از تيم پرسپوليس افزود: من با پرسپوليس قرارداد داشتم و فصل گذشته اين قرارداد را ثبت کردم حتي در زمان امضا قرارداد چکي از من گرفته شد مبني بر اين‌که در اين تيم مي‌مانم؛ با وجود تمام صحبت‌هايي که عليه من شد، من با پرسپوليس قرارداد زيادي نبستم و شايد چيزي حدود 600، 700 ميليون مبلغ قرارداد من بود که حتي چک‌هايي که بر اين اساس به من داده شده بود هنوز پاس نشده است.

خلعتبري خاطرنشان کرد: به طور مثال چک 280 ميليوني رويانيان به من پاس نشد که اين چک درحال پيش دايي است؛ من چک‌هاي رويانيان را به پرسپوليس بخشيدم و رضايت‌نامه خود را از باشگاه پرسپوليس گرفتم و بعد 350 هزار دلار باشگاه عجمان را از جيب خودم پرداختم و بعد به سپاهان آمدم و امسال هم با اين تيم 1 ميليارد و 200 ميليون قرارداد بستم و در حال حاضر آماده‌ام براي تيم سپاهان بازي کنم.

وي گفت: من افتخار مي‌کنم که دوباره توانستم در سپاهان حضور پيدا کنم و اميدوارم بتوانم در اين باشگاه خدمت کنم؛ من هميشه سپاهان را تيم بزرگي مي‌دانستم و از همين رو مبلغ زيادي را به اين تيم تخفيف دادم تنها ناراحتي من پس از حضور در سپاهان مربوط به عدم حضور سپاهان در بازي‌هاي آسيايي مي‌شود که اميدوارم سال آينده بتوانيم اين مسئله را جبران کنيم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خلعتبري:هرگز دوست‌نداشتم ازسپاهان جداشوم 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی
  دوست ندارم جای دختر یا همسر آنتونیو کونته باشم
  هم محله ای های ایسكو کالدرون : او توپ را بیشتر از نان دوست داشت !
  کاظمی: لیگ بسکتبال با ۱۰ تیم خوب نیست/ دوست دارم در مهرام بمانم
  دلیل استعفای نایب رییس بانوان دوچرخه سواری؛ مسوول بودم اما اختیاری نداشتم
  ستین: دوست ندارم بارسلونا را قهرمان لالیگا اعلام کنند
  ماتیچ: دوست دارم فوتبال از سر گرفته شود
  پوچتینو: دوست دارم یک بار دیگر هدایت تاتنهام را برعهده گیرم
  شینزو آبه: هرگز نگفتم ژاپن هزینه لغو بازی‌های المپیک را می‌دهد
  مورا: همه دوست دارند کین بماند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان