امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاسياس: از اشتباهاتم درس گرفتم

#1
ايکر کاسياس، سنگربان ملي‌پوش رئال مادريد در ديدار مقابل اتلتيکومادريد در فينال ليگ قهرمانان فصل 14-2013 مرتکب اشتباه فاحشي شد و جام جهاني کابوس‌واري را با اسپانيا تجربه کرد. حالا با پيوستن کيلور ناواس کاستاريکايي به رئال مادريد رقابت‌ جهت ايستادن درون دروازه تيم اول شهر مادريد براي کاسياسي که تا سال 2012 دروازه‌بان شماره يک سفيدپوشان مادريدي بود، سخت‌تر از گذشته خواهد شد.

به نقل از تسنيم، کاسياس در آستانه ديدار امشب (سه‌شنبه) رئال مقابل سويا در سوپرجام اروپا که قرار است در کارديف ولز برگزار شود، به خبرنگاران گفت: در چند بازي اخيرم براي رئال مادريد و اسپانيا در بهترين فرم خودم نبوده‌ام ولي عملکردم را آناليز کردم و از اشتباهاتم درس گرفتم. در دوران حرفه‌اي‌ام لحظات دشواري داشته‌ام. به هر حال لحظات خوب و بد گذرا و موقتي هستند. شايد زماني که مورد انتقاد مردم قرار مي‌گرفتم در آن سطحي نبودم که انتظار مي‌رفت ولي بايد به اين انتقادات نيشخند زد و تحمل‌شان کرد و با چنين شرايطي روبه‌رو شد. من هم هميشه اين کار را کرده‌ام و هرگز خودم را مخفي نکرده‌ام و نمي‌کنم.
کاسياس: از اشتباهاتم درس گرفتم 1

وي افزود: مي‌دانم وقتي براي تيمي مثل رئال مادريد بازي مي‌کني هميشه زيرنظر هستي و در شرايط خوب و بد در موردت صحبت مي‌شود. خوشبختانه در مورد من هميشه وقتي همه چيز خوب بوده، صحبت به ميان آمده است. احساس نمي‌کنم که مورد و هدف انتقادات قرار گرفته باشم. باشگاه رفتار خيلي خوبي با من دارد و شکايتي ندارم. مي‌خواهم نسبت به سال قبل تلاش بيشتري داشته باشم.

سنگربان 33 ساله کهکشاني‌ها تصريح کرد: از اينکه فصل گذشته بار ديگر به قهرماني رسيديم هيجان‌زده هستم. البته نبايد با خاطرات چند ماه پيش زندگي کنيم. بايد با شکست سويا قهرماني سوپرجام را از آن خود کنيم و با اعتمادبه‌نفس بالا به فکر بازي سوپرجام اسپانيا باشيم. پس از قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا کسب قهرماني سوپرجام اروپا براي‌مان خيلي اهميت دارد. در رئال هميشه براي پيروزي و قهرماني ترغيب مي‌شوي.


 
کاسياس: از اشتباهاتم درس گرفتم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط | NEON DEMON |
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان