امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرایف: خریدهای رئال حساب شده بود اما خریدهای بارسا نه!

#1
سرمربی سابق بارسلونا با تمجید از خریدهای رئال‌مادرید گفت: آنها خریدهای حساب شده‌ای را انجام داده‌اند در حالی که خریدهای بارسلونا تعادل را در این تیم بر هم زده است.
کرایف: خریدهای رئال حساب شده بود اما خریدهای بارسا نه! 1بارسلونا فصل گذشته با خراردو مارتینو نتوانست نتایج خوبی را کسب کند و در همه جام‌ها ناکام بود. این تیم در این فصل لوئیس انریکه را روی نیمکت مربیگری خود می‌بیند. آنها با خرید بازیکنانی مثل لوئیس سوآرس و توماس فرمائلن امیدوار هستند تا بتوانند قهرمانی در لیگا را کسب کنند.
یوهان کرایف، مدافع سابق بارسلونا درباره خریدهای این تیم در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی نظر منفی دارد و معتقد است این خریدها تعادل را در تیم بارسلونا برهم زده است.
کرایف درباره خریدهای بارسلونا در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی گفت: درست است که سوآرس بازیکن بزرگی است و ارزش‌های خودش را در لیورپول نشان داد ولی اگر به خط حمله بارسلونا نگاه کنید، می‌بینید که تعادل در این تیم وجود ندارد. بازیکنان آنها شیوه‌های بازی مختلفی دارند و این نشان می‌دهد که با فکر این خرید‌ها صورت نگرفته است.
کرایف درباره عملکرد لیونل مسی نیز گفت: مسی در سال‌های گذشته توانسته شیوه بازی خودش را تغییر دهد. هر کس در زندگی خود فراز و نشیب‌هایی دارد. مسی نیز استثنا نبوده است. او از یک فرد خیلی فقیر به یک بازیکن خیلی بزرگ و ثروتمند تبدیل شده است. قطعا این شرایط تاثیر خودش را روی بازیکن می‌گذارد و به خاطر همین باید به مسی کمک شود. او در تیم ملی آرژانتین تنها بود. مسی در صورتی می‌تواند ۱۰۰ درصد توانایی‌های خود را در تیمش نشان دهد که به خوبی حمایت شود. امیدوارم که لوئیس انریکه بتواند بیشترین کارایی را از لیونل مسی بگیرد. لئو کیفیت بالایی دارد و قطعا می‌تواند با شرایط جدید کنار بیاید. این که شما به تنهایی در زمین مسابقه کارتان را جلو ببرید، خیلی سخت است.
مربی هلندی همچنین به لوئیس انریکه هشدار داد و گفت: انتظارات از انریکه بالاست. او باید بتواند باشگاه را به قهرمانی برساند. پس از یک فصل ناموفق همه از او انتظار دارند که بارسلونا بار دیگر به شرایط خوبی بازگردد.
سرمربی هلندی سابق بارسلونا در پایان درباره خریدهای رئال‌مادرید نیز گفت: رئال در زمان نقل‌وانتقالات تابستانی بهترین خریدها را انجام داد. کروس یکی از بهترین بازیکنان جهان است که در تیم بایرن نشان داد که خیلی خوب توپ را به گردش درمی‌آورد. خامس رودریگس نیز بازیکنی است که توانایی خیلی خوبی روی توپ دارد. مادرید در حال حاضر بازیکنان با کیفیت زیادی در ترکیب خود دارد. علاوه بر این آنها در خط ها‌فبک نیز بسیار قدرتمند هستند. قبلا رئال‌مادرید زیاد بازیکن می‌خرید و بارسلونا حساب شده خرید می‌کرد ولی اکنون شرایط تغییر کرده است و رئال مادرید بازیکنان حساب شده‌ای را به ترکیب خود اضافه کرده است و خریدهای بارسلونا تعادل را در این تیم بر هم زده است.
کرایف: خریدهای رئال حساب شده بود اما خریدهای بارسا نه! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)
  کریس رونالدو و عملیات بازگشت به رئال مادرید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان