امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی نامه ی آرش

#1
Smile 
آرش در تهران زاده شد ولی پدر وی اهل اصفهان و مادرش اهل شیراز است آرش در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌است که پدر پدربزرگش یک آذری بوده‌است. وی تا سن ده سالگی در تهران زندگی و پس از آن به اروپا مهاجرت کرد. در اواخر دهه هشتاد او به سوئد رفت. آرش و خانواده‌اش در آغاز به شهری با نام اوپسالا رفتند و به مدت ۵ سال در آنجا ماندند و سپس از اوپسالا به مالمو رفتند. جایی که آرش هنوز در آنجا زندگی می‌کند.

به دلیل اشتیاق زیادش به موسیقی، پس از رفتن به کالج، شروع به نوشتن موسیقی کرد. در ابتدا کار خود را در گروهی به همراهی کامرون کارتیو و چند تن دیگر آغاز کرد که در کلوپ‌ها و بارها می‌خواندند. اما پس از آنکه آرش در موسیقی پیشرفت بیشتری کرد، سرانجام پس از تلاش فراوان نخستین آلبوم خود را در ۲۲ سپتامبر سال ۲۰۰۴ منتشر کرد. او مستقیما در جدول‌های موسیقی تاپ ۱۰ سوئد شماره یک شد و پس از مدتی نیز در تمام اروپا به شهرت رسید و آلبوم او سومین آلبوم پر فروش شناخته شد. هم‌اکنون او به دلیل استقبال خوبی که از آهنگ‌هایش در کشورهای مختلف دنیا شده، از شهرت جهانی برخوردار است.وی علت اینکه به زبان فارسی و نه انگلیسی می‌خواند را عشق به ایران و زبان فارسی عنوان کرد .

خبرسازترین رویداد مربوط به آرش، مربوط به پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان می‌شود. آرش ترانه «ایران ایران» را به نمایندگی از کشور ایران با همان ملودی «موزیک زبان من است» اجرا کرد.

او در مسابقه آواز یوروویژن ۲۰۰۹، آیسل تیمورزاده نماینده جمهوری آذربایجان را با آهنگ همیشه همراهی کرد. او همراه با آیسل در این مسابقات پس از نمایندگان نروژ و ایسلند و بالاتر از نمایندگان کشورهایی چون بریتانیا و ترکیه به مقام سوم رسید.
با مردم مشورت کن ولي خودت تصميم بگير
پاسخ
آگهی
#2
موضوع به بخش بیوگرافی هنرپیشگان و بازیگران منتقل شد!
لطفا سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، پوزش من را از اینکه قادر نیستم در پیغام خصوصی به این موارد پاسخ دهم بپذیرید.
درصورت هرگونه کند شدن یا خرابی سایت، لطفا با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیام خصوصی به اینجانب اطلاع دهید.
در صورت شکایت از اقدامات مدیران در پیام خصوصی، نام مدیر، اقدام مورد اعتراض و آدرس صفحه ی انجمن مربوط به اقدام مدیر، را به اینجانب اطلاع دهید تا بررسی گردد.
پاسخ
#3
آرش خواننده ست ! نه بازیگر یا هنرپیشه ..  Angel
(19-10-2012، 20:31)poorman نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
موضوع به بخش بیوگرافی هنرپیشگان و بازیگران منتقل شد!

منتقل میشه به بخش بیوگرافی خوانندگان !
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی
  "کتاب زندگی نامه امیر تتلو منتشر شد"
  زندگی نامه مایکل جکسون،سلطان پاپ
  اعترافات یاس درباره زندگی خصوصی اش
  50 نکته خصوصی در زندگی آوریل لاوین (خیلی جالب)
Star جنیفر لوپز زندگی نامه اش را مُنتشر میکُند!
  زندگی نامه جاستین بیبر
  زندگی شخصی سِلن دیـــــون××عجیب امـآ وآقعی!؟
  زندگی نامه شخصی سلنا کومز
  زندگی نامه شادمهر عقیلی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان