امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه با Alex Hutchinson کارگردان هنری Far Cry 4

#1
امسال سال خوبی برای گیمرها بوده زیرا که کنسول های نسل بعد عرضه شدند؛ اما این پایانی برای کنسول های نسل هفتمی نبود و بازهم عناوین فوق العاده ای برای نسل قبل معرفی شد. Borderlands: The Pre-Sequel،  Grid: Autosport ، Assassin’s Creed: Rogue و Far Cry 4  از جمله این بازی ها هستند. رسیدن به قله کوه، گرافیک خیره کننده، هیجان بالا در هنگام رانندگی، سواری بر روی حیوانات و حتی پرش از روی صخره، مواردی هستند که Far Cry 4 را نامزد برترین شوتر سال می کند.
تاریخ عرضه ۲۰ نوامبر اعلام شده است.برای اطلاعات بیشتر مصاحبه انجام شده با Alex Hutchinson کارگردان هنری بازی را ترجمه کردیم. او در ساخت عناوین AAA تجربه زیادی دارد. از کارهای او، به عنوان ناظر Assassin’s Creed 3 در Ubisoft و Army of Two: The 40th Day در EA، به عنوان طراح ارشد Spore و The Sims 2در Maxis می توان اشاره نمود.بنابراین این عنوان در دستان فردی مناسب است، محیط بازی و تغییرات گیمپلی ریسک بزرگی است.
سلام Alex، الان کجا هستی و چه می کنی؟
نقل قول: پشت میزم در Montreal نشسته ام، مشغول انجام کارهای مختلف، در کنار تیم در حال ویرایش جریان و ساختار هدف هستم. قبل از اینکه به اینجا بیایم پسرم را به مهدکودک جدیدش رساندم، و بیش از اندازه قهوه خوردم.
کار بر روی این بازی چگونه شروع شد؟ دیدگاه اصلی نسبت به بازی چه بود؟
نقل قول: روند ساخت سریعا بعد ازFar Cry 3 شروع شد، و بعد از مدتی من به تیم ملحق شدم. روند کلی، استفاده از بهترین و موفق ترین المان های نسخه قبل، سپس ادغام ویژگی ها و ایده های تازه برای جدید بودن و حرکت رو به جلو بازی است. برای من، ازادی بازیکن، ابزارهای بهتر، و حالت co-op، برای خلق داستان های جالب، و تلاش برای تجربه ای بی مانند، اهمیت زیادی دارند.
جه چیزهایی را نگه داشته اید، و چه جیزهای جدیدی اضافه کردید؟
نقل قول: ما می خواستم کلیت بازی به همان شکل سابق باشد، از جمله اتمام ماموریت ها از راه های مختلف، توانایی انجام بازی به روش مورد نظر، تنوع حیوانات و عجیب بودن. موارد اضافه عبارتند از، امکان دعوت دوستان و انجام بازی به حالت co-op، گسترش روایت داستانی برای دادن حق انتخاب به بازیکن. اینکه به کدام جناح ملحق شوید، و انجام ماموریت هایی که به این دلیل بدست می آورید، به خودتان بستگی دارد. ما می خواستم بازیکنان هر روز تجربه جدیدی بدست آورند.
کدام یک از ویژگی های Far Cry 3 در ۴ نیز وجود دارند؟ چه چیزهایی حذف شدند؟ 
نقل قول: سیستم takedown فوق العاده بود، پایگاه ها عملکرد خوبی داشتند، و ما آن ها را به قلعه گسترش دادیم که پایگاه های بزرگی هستند. برج های قابل صعود، گسترش و بهبود یافته اند. سفارشی سازی سلاح ها در قالب های بهتر و بزرگتری در بازی وجود خواهند داشت.
چرا هیمالیا؟ ارتفاع و آب و هوای دنیای بازی چه چیزی به گیم پلی اضافه می کنند؟
نقل قول: ما محیطی باز و منحصر به فرد می خواستیم، که چالش های جدیدی در گیم پلی بوجود بیاورد. بزرگی محیط ما را مجبور به استفاده از، قلاب و gyrocopter کرد. این موارد باعث تغییراتی در گیم پلی و گزینه های بیشتر برای بازیکن شدند.
چه تعداد و چه مدت بر روی این بازی کار کرده اند؟
نقل قول: صدها نفر بر روی این عنوان کار کرده اند، و در زمان عرضه، دو سال وقت صرف ساخت بازی شده است.
در بازی قابلیت سوار شدن بر روی فیل ها وجود دارد، و این ویژگی در این صنعت خیلی معمول نیست. چه شد که این تصمیم را گرفتید؟
نقل قول: در Far Cry 3 فیل وجود نداشت، و زمانی که تصمیم گرفتیم این مورد را به نسخه چهارم اضافه کنیم، متوجه شدیم که فرصت فوق العاده ای برای تبدیل آن ها به وسیله نقلیه بوجود آمده است. استفاده از حیوانات به عنوان سلاح بسیار سرگرم کننده است.
یکی از ویژگیهای اصلی Far Cry 3 شکار بود، آیا این بخش در نسخه جهارم گسترش می یابد؟ 
نقل قول: بله! حیوانات جدیدی در راهند. با استفاده از ویژگی کشتن با کمترین صدمه، پاداش بیشتری نصیب بازیکن می شود. همچنین امکان طعمه گذاشتن نیز وجود دارد، به این صورت که، با استفاده از حیوانات مرده شکارچیان را فریب بدهید.
چه تعداد اسلحه در این بازی وجود دارد؟
نقل قول: ما هزاران اسلحه در بازی گنجانده ایم، با این حال لیست اسلحه در حال نهایی سازی است. من از طرفداران کمان خودکار هستم، این اسلحه قوی و مناسب برای مخفی کاری است. همچنین با استفاده از سیستم طعمه گذاری، می توانید ببر را در به سمت پایگاه ها بکشید، و هر زمان که لازم دانستید، از آن بهره ببرید.
از پروتاگونیست بازی، Ajay Ghale بگویید. اون چه تفاوت هایی با Jason Brody دارد؟ امکان دارد که Brody یا دیگر شخصیت های Far Cry 3 در بازی حضور داشته باشند؟
نقل قول: Ajay در Kyrat متولد شده، با اینحال در آمریکا بزرگ شده است. او برای بیشتر مردم شناخته شده است. او فرزند آزادی خواه بزرگ Kyrat است، بهمین دلیل مسئولیت بزرگی بر عهده او است. هدف او از برگشت به این منطقه، ادامه راه خانواده اش است. برخی از شخصیت های Far Cry 3 در بازی حضور خواهند داشت، اما Jason Brody در میان آن ها نیست.
پرواز با  wingsuit بسیار اعجاب آور است، ایا این ویژگی گسترش می یابد؟ Ajay طرز استفاده از این وسایل را می داند؟
نقل قول: مطمئنا wingsuit در بازی وجود خواهد داشت، بهمین دلیل Ajay طرز استفاده از آن را یاد خواهد گرفت. اما مطمئنا این مورد غیر معمول ترین و هیجان انگیز ترین ویژگی بازی خواهد بود. ما سعی کردیم، که از عناصر محلی و غیرمعمول در ساخت بازی استفاده کنیم. وسایل نقلیه ای مانند Tuk Tuk و فیل نیز در بازی گنجانده شده است.
بنظر می رسد که Pagan Min بسیار دیوانه تر از انتاگونیست اصلی Far Cry 3 است. از این شخصیت بگویید. تفاوت او با دشمنانی که قبلا دیده ایم، در چیست؟ شخصیت قدرت طلبانه او چه تاییری بر روی بازیکن می گذارد؟
نقل قول: من فکر نمی کنم که Pagan دیوانه باشد، به نظر من او به حدی در Kyrat ثروتمند و قدرتمند است، که عملکردی مشابه ما ندارد. سالهاست که هر کار بخواهد انجام می دهد. بهمین دلیل او حاکم این دنیا است. در اینجا هیچکس به او نه نمی گوید، و حتی زندگی مردم بازیچه دست اوست. ما از این ایده، که او تمایلی به کشتن Ajay ندارد، بلکه می خواهد که او در دوستش باشد، استفاده کردیم. دلیلش را در بازی متوجه خواهید شد. اما ما به نقش منفی دیگری که بازیکن را تهدید کند، و مجبور باشید در پایان او را بکشید، نیازی نداشتیم. اگر مجبور باشید او را شکست دهید، هیچ هیجانی منتقل نخواهد شد.
برنامه های co-op برای مشترکین PlayStation Plus بسیار جالب است. این ایده از کجا شروع شد، و چرا بر روی Xbox قابل اجرا نیست؟
نقل قول: این ایده با رشد بازیهای جدید در ذهن من شکل گرفت. برای مثال، به خانه دوستم می روم، و قبل از اینکه بازی را بخرم، آن را بر روی کنسول یا PC  او امتحان می کنم. من فکر کردم که دیجیتالی کردن این کار جالب خواهد بود. بهمراه بهترین دوستتان بازی را امتحان کنید، و اگر راضی بودید نسخه کامل آن را بخرید. ما با Sony رابطه نزدیکی داریم، و این ویژگی با همکاری آن ها ساخته شده است.
چه شد که تصمیم گرفتیم این عنوان برای هر دو نسل عرضه شود؟ با توجه به قدرت PS4 و Xbox One توانایی انجام کارهای بیشتری نداشتید؟
نقل قول: تمرکز انحصاری بر روی جدیدترین سخت افزار، همواره ساده بوده است، اما بازیکنان زیادی موفق به خریداری Xbox One یا PS4 نشده اند، و ما می خواستیم این عنوان به دست تمامی بازیکنان برسانیم.
در آخر، بعد از انتشار بازی، چه چیزی شما را هیجان زده می کند؟
نقل قول: دیدن ویدیوهای یو.تیوب که بازیکنان از داستان منحصر بفرد خود، خصوصا بازی با دوستانشان، تهیه کرده اند، بسیار هیجان انگیز است. مطمئنم که آن ها راه های جدیدی برای بازی پیدا می کنند، که حتی ما هم از آن ها بی خبریم. و این چیزی است که این بازیها را خاص می کند.
با تشکر فراوان از سایت گیمفا که چنین مصاحبه ای ترتیب داده است
مصاحبه با Alex Hutchinson کارگردان هنری Far Cry 4 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کارگردان God of War اشاره‌‌های بیشتری به معرفی پروژه‌ی بعدی استودیوی سانتامونیکا در ر
  کارگردان داستانی سری Gears Of War از برنامه‌های آینده می‌گوید
  مصاحبه‌ با کارگردان عنوان The Evil Within 2
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  کارگردان فیلم Bad Boys 3 نمایشنامه فیلم Uncharted را می‌نویسد
  تریلر و تصاویری جدید از شخصیت Alex در Street Fighter V
  هر چیزی را منفجر کنید| مصاحبه با طراح فنی ارشد Just Cause 3
  کارگردان Metal Gear Rising به دنبال ساخت یک بازی بر پایه‌ی Kill La Kill یا Berserk می
  کونامی حتی حاضر نمی شود نام کوجیما در مصاحبه ها ذکر شود
  تصاویر هنری جدیدی از Rise of the Tomb Raider منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان