امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طرز تهیه ژله به شکل نیمرو

#1
طرز تهیه ژله به شکل نیمرو 1

[rtl]قلمو را در روغن مایع زده و داخل جا تخم مرغی ها را یک لایه نازک چرب کرده و نصف از آن را با ژله موز پر کنید، سپس در یخچال گذاشته تا کاملا ببندد.[/rtl]

[rtl]
[/rtl]
مواد لازم :
ژله موز  نصف بسته
شیر ولرم  یک و یک سوم پیمانه
ژله آلوئه ورا  ۱ بسته
رنگ زرد خوراکی
روغن مایع

وسایل لازم :
جا تخم مرغی
ظرف مورد نظر برای سرو
قلمو

طرز تهیه :
مرحله 1
نصف بسته از پودر ژله موز را در نصف لیوان آب جوش حل کنید و اجازه دهید کاملا خنک شود، سپس چند قطره رنگ زرد به یک سوم پیمانه شیر اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود سپس به ژله افزوده و هم بزنید.

مرحله 2
قلمو را در روغن مایع زده و داخل جا تخم مرغی ها را یک لایه نازک چرب کرده و نصف از آن را با ژله موز پر کنید، سپس در یخچال گذاشته تا کاملا ببندد.

مرحله 3
ژله آلوئه ورا را در یک لیوان آب جوش کاملا حل کرده و اجازه دهید خوب سرد شود، سپس یک پیمانه شیر را به آن افزوده و هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله 4
ژله موز را از داخل جا تخم مرغی ها خارج کنید به این صورت که لبه آن را با یک چاقو به آرامی جدا کرده و با یک تکان ژله را در آورید، در صورتی که به این روش خارج نشد بایستی چند لحظه ای در آب جوش بگیرید.

مرحله 5
ژله موز که در واقع نقش زرده را ایفا می کند در ظرف مورد نظر که بایستی نسبتا مسطح باشد با فاصله قرار دهید. اگر ظرف برای سرو مناسب نباشد باید بعد از بستن آن را با کف گیر بلند کرده و در ظرف سرو بگذارید.(در این مرحله می توانید از ظرف های تک نفره استفاده کنید که دیگر مشکل جابه جایی ژله را نداشته باشید و یا برای هر چند نیمرو یک ظرف در نظر بگیرید).

مرحله 6 
ژله سفید را به آرامی دور زرده بریزید و سپس در یخچال بگذارید تا ببندد، بعد از بسته شدن با چاقو دور سفیده را نامنظم برش بزنید تا شکل نیمروی واقعی درست شود.

مرحله 7
ژله نیمروی آماده شده را تا زمان سرو در یخچال نگاه دارید.
طرز تهیه ژله به شکل نیمرو 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان