امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اهدای خودرو به تماشاگران پرسپولیس-تراکتور

#1
به گزارش افکارنیوز، امیرحسن امیری مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: قرار است طی مراسم ویژه ای که بین دو نیمه دیدار روز جمعه تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار می شود، از خودرو جدید شرکت مدیران خودرو رونمایی شود.

وی افزود: رونمایی از خودرو ۳۱۵ جدید این شرکت با حضور برخی مسئولان شرکت و هادی طباطبایی دروازه بان پیشین تیم استقلال و علی انصاریان بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس انجام خواهد شد و پس از آن این خودرو از طریق قرعه کشی به یک تماشاگر حاضر در ورزشگاه اهدا خواهد شد.

امیری با بیان اینکه هدف شرکت مدیران خودرو کمک به فرهنگ سازی فروش الکترونیکی بلیت های دیدارهای فوتبال است خاطرنشان کرد: این خودرو بین تماشاگرانی قرعه کشی خواهد شد که بلیت ورود به ورزشگاه را از طریق الکترونیکی خریداری کرده باشند.

وی با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو در حال حاضر سومین شرکت خودروسازی ایران است به حمایت های این شرکت از تیم های ملی ایران در رشته های مختلف اشاره کرد و افزود: بعد از المپیک لندن در مراسمی که داشتیم به مدال اوران این دوره از بازیهای المپیک خودروهایی را هدیه کردیم و قطعا در آینده نیز این اقدامات در جهت حمایت از ورزش ملی ایران صورت خواهد گرفت.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا این شرکت مثل چند شرکت خودروسازی دیگر قصد حضور در ورزش و تیمداری را ندارد گفت: تاکنون به این موضوع به طور جدی وارد نشده ایم اما این احتمال وجود دارد که آینده بخواهیم روی این مسئله هم برنامه ریزی کنیم.

امیرحسن امیری در پایان تاکید کرد: شرکت مدیران خودرو به دنبال این است که بتواند مسئولیت اجتماعی خود در ورزش را هم به نحوه شایسته انجام دهد. در این راه نیازمند حمایت رسانه ها هم هستیم و انتظار داریم که همانطور که به دو شرکت خودرو سازی دیگر بها می دهند، به شرکت ما هم اهمیت بدهند. ما به دنبال تعامل با رسانه ها هستیم و می توانیم شرایطی را فراهم کنیم که خبرنگاران رسانه های مختلف با شرایط ویژه از محصولات ما استفاده کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان