امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا

#1
نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
تیم فوتبال تراکتور در شرایطی راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود که نتایج دو گروه دیگر به سودشان رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور پس از پنج مسابقه شکست‌ناپذیری در گروه B لیگ قهرمانان که با یک پیروزی و چهار تساوی برای آنها همراه بوده، حالا با انگیزه زیادی به استقبال بازی حساس امشب(پنج‌شنبه) مقابل شارجه امارات می‌رود تا با کسب یک برد ارزشمند نزدیک‌تر از همیشه به صعود از مرحله گروهی شود.


نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا 1
تراکتوری‌ها به خوبی می‌دانند که بدون توجه به سایر مسابقات، ابتدا باید خودشان هر ۳ امتیاز بازی مقابل شارجه امارات را بگیرند و حتی اگر برد آنها همراه با دو گل یا بیشتر باشد، صعودشان محتمل‌تر هم خواهد شد.

شارجه که به‌عنوان قهرمان لیگ برتر امارات در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، صعودش از گروه B به‌عنوان صدرنشین را قطعی کرده و تراکتوری‌ها باید تلاش کنند تا با شکست این تیم که میزبان بازی‌هاست، شانس خود را برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بالا ببرند.


صعود تراکتور در شرایطی اتفاق خواهد افتاد که نتایج دو گروه از چهار گروه دیگر بازی‌ها به سودشان رقم بخورد که یکی از گروه‌ها باتوجه به اینکه السد و النصر باید با یکدیگر رقابت کنند، به نفع تراکتور خواهد بود و احتمالا یکی از این دو تیم قطری یا سعودی حذف خواهند شد.
در صورتی که السد به برتری یا حتی تساوی مقابل النصر برسد، این تیم عربستانی را از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌کند و خودش به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله بعد می‌رود، اما اگر النصر عربستان به پیروزی مقابل شاگردان ژاوی دست یابد، آن وقت تراکتور باید با اختلاف دو گل برنده شود یا السد با اختلاف دو گل ببازد تا شاگردان رسول خطیبی یک رقیب‌شان را از پیش رو بردارند.



دیگر گروهی که تراکتوری‌ها امید زیادی به عدم صعود تیم دوم آن دارند، گروه C است؛ جایی که استقلال ایران، الدحیل قطر و الاهلی عربستان ۸ امتیازی هستند و تساوی در یکی از دو مسابقه هفته ششم این گروه(استقلال- الشرطه یا الدحیل- الاهلی)، بهترین اتفاق برای تراکتور خواهد بود ولی در غیر این‌صورت و برتری استقلال، الدحیل یا الاهلی، منجر به صعود دو تیم از این گروه می‌شود.

نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا 1
البته تراکتوری‌ها می‌توانند اندک امیدی هم به گروه‌های A و E داشته باشند؛ یعنی اگر استقلال تاجیکستان در هفته آخر نتیجه را برابر آلمالیق ازبکستان واگذار کند یا حتی گوآ هند مقابل الوحده امارات به برتری دست یابد، تراکتوری‌ها با کسب پیروزی دو گله مقابل شارجه امارات راهی مرحله بعد می‌شوند.



تراکتور ایران که شرایط سختی را در گروه B لیگ قهرمانان آسیا در رقابت با قهرمانان امارات، ازبکستان و عراق داشته، اکنون با عبور از دیدارهای دشوار خود را در آستانه صعود می‌بیند و امید زیادی دارد تا شگفتی‌ساز شود و با کسب پیروزی مقابل شارجه و رقم خوردن سایر نتایج گروه‌ها به نفع‌شان، به مرحله حذفی صعود کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  نوراللهی: با برد الریان خیالمان از صعود راحت می شود
  سرمربی رم: صعود آینده من را تغییر نمی‌دهد
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  لقب جالب کاسیاس به زیدان پس از صعود (عکس)
  مصدومیت سخت برای مهاجم حریف تراکتور
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  شارجه با برد به تراکتور رسید
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  ممنوعیت شادی گل همراه با مربیان در آسیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان