امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در Assassin’s Creed Unity می توانید به سبک خودتان بازی کنید | دویست Gear منحصر بفرد

#1
در Assassin’s Creed Unity می توانید به سبک خودتان بازی کنید | دویست Gear منحصر بفرد 1
Assassin’s Creed Unity، طیف وسیعی از لباس ها و سلاح های مختلف، را برای بازیکنان فراهم کرده است. نسخه های قبلی این سری نیز بسیاری از این ایتم ها را در خود جای داده اند، اما در دنباله جدید، سیستم پیشرفت در بازی، این ایتم ها را کاربردی تر می کند.
ساخت یک بازی عظیم و تمرکز بر روی بزرگ بودن آن، دو مقوله مهم هستند، اما Ubisoft عنوان Assassin’s Creed Unity را به شیوه ای می سازد، که ایتم های لباس و اسلحه، نه تنها از نظر کمی پیشرفت داشته اند، بلکه عمق بیشتری به آن ها داده شده است.
نقل قول: در Assassin’s Creed Unity، بازیکنان می توانند، gear، ابزار و مهارت های Arno را شخصی سازی کنند. ما واقعا می خواهیم که بازیکنان، شخصیت بازی را به هر شکل که دوست دارند، شکل دهند، و بتوانند نسخه منحصر بفردشان از Arno را داشته باشند. Gearها، ایتم های مربوط به لباس هستند، شما می توانید، هود، کت، چکمه ها، دستکش ها و کمربند Arno را عوض کنید. حدود دویست Gear، برای پوشیدن در بازی وجود دارد، و این بدان معناست که، می توانید ظاهر منحصر بفرد خود، براساس پوشش های انتخاب شده، را از Arno بوجود بیاورید. این پوشش ها نه تنها ظاهر Arno را منحصر بفرد می کند، بلکه بر روش بازی نیز تاثیر دارند. ویژگیهای هر gear بر روی گیم پلی تاثیرگذار است، و می توانید تعریف خود را از بازی داشته باشید.
ایتم های مربوط به لباس، ویژگی جدیدی در سری Assassin’s Creed نیست، و Ubisoft موارد متعددی را برای بازیکنان فراهم می کند. تاثیر این ایتم ها بر روی مهارت ها و صفات Arno، بسیار جالب است. بنظر می رسد درخت مهارت جدیدی که معرفی شده، بر روی تجربه هر بازیکن از Assassin’s Creed Unity و Arno تاثیر دارد. اسلحه ها در Assassin’s Creed، نیز بازگشته اند، منتها با شیوه ای جدید. اسلحه ها نه تنها سبکی خاص دارند، بلکه بر روی ویژگیهای Arno، مانند لباس ها، تاثیر دارند،
نقل قول: سلاح ها دارای دو حالت سرد یا دور زن هستند. حدود ۸۵ اسلحه، اعم از شمشیر، تبر، نیزه، باتوم، تپانچه، و سلاح های بلند در بازی وجود دارد. ابزارهای قابل استفاده، عبارتند از دارو، بمب ها یا قفل بازکن ها. این سلاح ها و ابزارها مناسب سبک خاص بازی هر بازیکن است. با پیشرفت در بازی مهارت این مهارت ها در دسترس قرار می گیرند. مهارت ها دارای دسته بندی خاصی هستند، که می توانید براساس سبک بازی خود، از آن ها بهره ببرید.
Assassin’s Creed Unity، شروعی جدید در این سری است. پاریس شهری است که Ubisoft ما را به کاوش آن دعوت می کند. Assassin’s Creed Unity در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر می شود.
در Assassin’s Creed Unity می توانید به سبک خودتان بازی کنید | دویست Gear منحصر بفرد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شد
  Watch Dogs 2 را هنگام برگزاری کنفرانس دیجیتالی یوبیسافت به رایگان دریافت کنید
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل ساختارهای متفاوتی از جمله سیاستمداری خواهد شد
  در Assassin’s Creed Valhalla هیدن بلید می‌تواند دشمنان را با یک ضربه بکشد
  بنای استون هنج در بازی Assassin’s Creed Valhalla وجود خواهد داشت
  شایعه: احتمالا تاریخ عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شده است
  یکی از پیام‌های مرموز و مخفی بازی Assassin’s Creed Valhalla کشف شد
  هر دو شخصیت Eivor در بازی Assassin’s Creed Valhalla انتخاب اصلی سازندگان هستند
  سری Assassin’s Creed برای بازی‌بازان گوناگون مفهو‌م‌های متفاوتی دارد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان