امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اقساط 8333 ساله برای پرداخت مهریه !!

#1
اقساط 8333 ساله برای پرداخت مهریه !! 1
به گزارش شبکه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایران ، این مرد سه سال پیش با مهریه 500 هزار شاخه گل ارکیده همراه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر ش پای سفره عقد نشسته بود.

این پرونده جنجالی در نخستین روزهای سال جدید با درخواست داماد زندانی در دستور کار قاضی «سید قباد مرتضوی فارسانی» – رئیس‌ – و «سید ابراهیم میرغفاری» – مستشار – شعبه 26 دادگاه تجدیدنظر استان تهران قرار گرفت.
«فرامرز» که به خاطر ناتوانی در پرداخت مهریه زندانی است با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ارسال نامه‌ای به قضات دادگاه عالی خواستار کاهش میزان اقساط مهریه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر ش شده بود، پس از تعطیلات نوروزی، از زندان به دادگاه منتقل شد تا گوشه‌ای از مشکلاتش را مطرح کند. مرد جوان وقتی در برابر قضات پرونده ایستاد گفت: پنج سال قبل در یک شرکت استخدام شده و پس از مدتی با کمک پدرم در یک پروژه ساختمانی نیز سهم کوچکی خریدم.
پس از گذشت دو سال، به طور اتفاقی با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دختر ی به نام «منصوره» آشنا و به او علاقه‌مند شدم. منصوره نیز چنان تصویر زیبا و بی‌دردسری از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زندگی آینده برایم ترسیم کرد که اطمینان یافتم شریک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زندگی ‌ آینده‌ام را یافته‌ام و روزهای خوشی در انتظارمان است.
مدتی پس از آشنایی موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشته و پس از جلب رضایت‌شان به خواستگاری رفتیم. اما پدر «منصوره» در همان جلسه بدون هیچ مقدمه‌ای، هزار سکه طلا به عنوان مهریه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دختر ش تعیین کرد که با توجه به سطح خانواده‌هایمان، پدر و مادرم بشدت مخالفت کردند. در حالی که پس از چند جلسه رفت و آمد تقریباً هیچ امیدی به این وصلت نداشتم و فکر می‌کردم برای همیشه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دختر مورد علاقه‌ام را از دست داده‌ام، با پیشنهاد تازه‌ای از سوی خانواده عروس روبه‌رو شدم. آنها این بار مهریه عروس را 300 سکه طلا، پانصد هزار شاخه گل ارکیده و یک سفر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خارجی تعیین کردند.
هنوز درباره میزان مهریه تردید داشتم که منصوره به من گفت: «اعتقادی به مهریه ندارد و بلافاصله پس از برگزاری مراسم عروسی، همه حق و حقوقش را خواهد بخشید.» بنابراین به راحتی و بدون توجه به قیمت گل شرط خانواده عروس را پذیرفته و با هم پای سفره عقد نشستیم.
مرد جوان در حالی که با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چشم ان اشکبار به دستبند آهنی دور دستهایش خیره مانده بود ادامه داد: وقتی عاقد در میان هدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یاهو و هلهله جمعیت با صدای بلند مهریه را اعلام کرد فکر نمی‌کردم سند بدبختی‌ام را امضا می‌کنم! بدین ترتیب پس از جشن عروسی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زندگی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشترک مان آغاز شد.
اما کم‌کم اختلافات جزئی و بی‌ارزش شکل جدی‌تری به خود گرفت و حتی تولد فرزندمان نیز نتوانست از مشاجرات دائمی و کلافه‌کننده ما بکاهد.
سرانجام نیز یک روز پس از جر و بحث و مشاجره تند دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر م همراه بچه به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانه پدرش رفت.
مدتی برای بازگشت آنها منتظرم ماندم اما وقتی به نتیجه نرسیدم از بزرگترهای فامیل کمک گرفتم که نتیجه‌ای نداشت. بنابراین با خشم و ناراحتی به دادگاه مراجعه کردم تا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر م را تهدید به جدایی کنم، شاید به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانه برگردد. اما پس از ارائه دادخواست و تعیین داور و برگزاری چند جلسه قاضی دادگاه شرط صدور حکم طلاق را پرداخت مهریه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر م و حدود 3 میلیون تومان اجرت‌المثل اعلام کرد. اما وقتی در کمال تعجب و ناباوری دریافتم به طور متوسط بهای هر شاخه گل ارکیده 15هزار تومان و جمع مهریه بیش از هفت و نیم میلیارد است.
این در حالی بود که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر م نیز بلافاصله آپارتمانم را توقیف کرده و خواستار دریافت همه مهریه‌اش بود. اما به دلیل ناتوانی در جلب رضایتش در کمال ناباوری زندانی و از محل کارم اخراج شدم. از آنجا که چاره‌ای نداشتم و هر لحظه بیشتر در گرداب خودساخته‌ام فرو می‌رفتم خواستار تقسیط مهریه شدم. قاضی نیز مرا به پرداخت نفقه هر ماه یک سکه طلا به عنوان بخشی از مهریه محکوم کرد. اما به دلیل این‌که زندانی‌ام و درآمدی ندارم، نمی‌توانم حکم قانون را اجرا کنم و حالا مدت‌هاست پشت میله‌های زندان به گل‌هایی می‌اندیشم که بی‌خبر از ارزش آنها مرا تا مرز نابودی کشاند. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همسر م نیز به هیچ عنوان حاضر به رضایت، ادامه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زندگی و گذشت از مهریه‌اش نیست.
هیأت قضایی دادگاه پس از شنیدن اظهارات مرد زندانی و در نظر گرفتن شرایط خاص دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زندگی ‌اش وارد شور شدند. قاضی مرتضوی و میرغفاری داماد را به پرداخت ماهیانه یک سکه طلا و 5 شاخه گل ارکیده محکوم کردند.
بدین ترتیب «فرامرز»، 8333 سال مهلت دارد تا مهریه 7 میلیارد و 584 میلیون تومانی را بپردازد.
اقساط 8333 ساله برای پرداخت مهریه !! 1 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را Hک کرد +تصاویر
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  قتل دختر سیزده ساله به دستان پدرش...رومینایی که بی گناه بود...
  غرق شدن جوان ۲۵ ساله در بند گلستان مشهد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان