امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه راجع به افسردگی خود با خانواده صحبت کنید

#1
افسردگی می تواند یک بیماری ناتوان کننده باشد. اغلب، دوستان و اعضای خانواده به شخص افسرده می گویند "از این حالت بیا بیرون"، اما متوجه نیستند که یکی از افراد دوست داشتنی خود در حال تجربه اوقات نابسامانی است.

۱.قبل از صحبت کردن با خانواده خود در مورد افسردگی از یک مشاور سلامت روانی راهنمایی بگیرید. او می تواند شما را از حقایق مفیدی در مورد افسردگی برای در میان گذاشتن با عزیزانتان آگاه کند و شما را در مورد اینکه به چه کسی بگویید و چه نوع حمایتی درخواست کنید راهنمایی کند.



۲.مکالمات اولیه را صمیمی و کوتاه نگه دارید. اگر چه ممکن است در ابتدا به نظر برسد راحت ترین کار جمع آوری همه و گفتن به آنها باشد، هر یک از اعضای خانواده به صورت های مختلفی نسبت به اخبار شما واکنش نشان خواهند داد و مدیریت بحث های مختلف و پرسش هایی که پیش خواهد آمد دشوار خواهد شد. با اعضای نزدیک خانواده، از جمله همسر، فرزندان و پدر و مادر خود به صورت جداگانه و یا چند نفری صحبت کنید.

۳.بگذارید خانواده نگرانی هایش را بیان کند و شما نیز نگرانی هایتان را با آن ها در میان بگذارید. هرگز احساسات و نگرانی های آنها و شدت افسردگی خود را کوچک نشمارید. خانواده تان آنجاست تا از شما حمایت کند.

۴.اگر برخی از اعضای خانواده کمتر از شما حمایت می کنند، مدتی را دور از آن ها بگذرانید و به تحلیل احساسات خود بپردازید و اجازه دهید آنها هم همین کار را بکنند. اغلب آنچه به عنوان یک حالت منفی و یا خصومت پیش می آید، فقط تعجب و احساس درماندگی در برخی از بستگان شماست. با دکتر خود راجع به اینکه چگونه موضوع را در زمانی دیگر دوباره مطرح کنید، مشورت بفرمایید.

نکات و هشدارها:

قبل از اینکه با خانواده تان صحبت کنید کمی با خود فکر کنید و افکار خود را سازماندهی کنید، این کار باعث می شود قادر باشید بهتر به پرسش های آنان پاسخ داده و حمایت آن ها را جلب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ~~SARA:HIVA~~
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  زنده اید یا «زندگی می کنید»؟
  نه به افسردگی و اضطراب
  چگونه در ۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه در ۲۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  درمان بیماری افسردگی با فیزیوتراپی
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  تاثیر مشکلات مالی بر سلامت اعضای خانواده
  داروهای ضد افسردگی و عوارض + تغذیه جایگزین
  چیکار کنم افسردگی نوروزی نگیرم؟
  علت افسردگی تعطیلات نوروزی و راه مقابله با آن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان