امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تعیین ضریب هوشی شما+راه های افزایشiq

#1
 
توجه داشته باشید که باید بدون مکث جواب بدید.
 
۱ ) یک فروند هواپیما در مرز آمریکا و کانادا سقوط می کند. بازماندگان از سقوط را در کجا دفن می کنند؟
 
کانادا - آمریکا - هیچ کدام

 

 

۲) یک خروس در بام خانه ای که شیب دوطرفه دارد، تخم می گذارد. این تخم از کدام طرف می افتد؟
 

شمال - جنوب - هیچ کدام

 
 

۳ ) خانمی عاشق رنگ قرمز است و تمام وسایل او به رنگ قرمز است. او در آپارتمانی یک طبقه که قرمزرنگ است، زندگی می کند. صندلی و میز او قرمزرنگ است.تمام دیوارها و سقف آپارتمان قرمزرنگ هستند. کفپوش آپارتمان و فرش ها نیز قرمزرنگ هستند.تلویزیون هم قرمز رنگ است. سریع پاسخ دهید که پله های آپارتمان چه رنگی هستند؟
 

قرمز - آبی - هیچ کدام

 
 

۴ ) پدر و پسری را که در حادثه رانندگی مجروح شده بودند، به بیمارستان می برند.پدر در راه بیمارستان فوت می کند ولی پسر را به اتاق عمل می برند. پس از مدتی دکتر می گوید من نمی توانم این شخص را عمل کنم، به علت اینکه او پسر من است.آیا به نظر شما این داستان می تواند صحت داشته باشد؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۵ ) اگر چهار تخم مرغ، آرد، وانیل، شکر، نمک و بیکینگ پودر را با همدیگر مخلوط کنید، آیا کیک خواهید داشت؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۶) آیا می توانید از منزلتان بالاتر پرش کنید؟
 

آری - خیر - هیچ کدام
 

 

۷ ) یک کیلوگرم آهن چند گرم سنگین تر از یک کیلو گرم پنبه است؟
 

۱گرم - ۱۰۰گرم - هیچ کدام
 

 

۸ ) مردی به طرف یک پلیس که در حال جریمه کردن اتومبیل بود، می رود و التماس می کند که پلیس جریمه نکند ولی آقای پلیس قبول نمی کند. به پلیس نه یک بار بلکه هشت بار بد دهنی می کند.جواب دهید که این مرد چند بار جریمه خواهد شد؟
 

۸ بار - ۹بار - هیچ کدام
 

 

۹ ) اگر تمام رنگ ها را با هم مخلوط کنید، آیا رنگین کمان خواهیم داشت؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۰ ) گرگی به بالای کوه می رود تا غرش شبانه اش را آغاز کند.چه مدت طول می کشد تا به بالای کوه برسد؟
 

دو شب - پنج شب - هیچ کدام

 
 

۱۱) اگر به طور اتفاقی وارد کودکستان دوران کودکی تان شوید، آیا قادر به خواندن نوشتن و انجام جدول ضرب خواهید بود؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۲) آیا امکان دارد یک نفر سریع تر از رودخانه می سی سی پی شنا کند؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۳) آقای بیل اسمیت و خانم ژانت اسمیت از هم طلاق می گیرند. پس از مدتی خانم ژانت اسم اولیه خود را پس می گیرد.با این حال، پس از پنج سال با اینکه هنوز از آقای بیل اسمیت طلاق گرفته است، دوباره خانم ژانت اسمیت می شود. آیا این قضیه امکان پذیر است؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۴) آقای جیم کوک مشکوک به قتل است ولی وقتی که پلیس از او سوال می کند که در موقع قتل کجا بوده است، آقای جیم می گوید در خانه مشغول تماشای سریال مورد علاقه ام بوده ام. حتی جزئیات سریال را برای پلیس شرح می دهد.آیا این موضوع ثابت می کندکه آقای جیم بی گناه است؟

 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۵) یک شترمرغ تصمیم می گیرد که به وطنش بازگردد.چه موقع برای پرواز او به جنوب مناسب است؟
 

بهار - پاییز - هیچ کدام

 
 

۱۶ ) جمله بعدی صحت دارد.جمله قبلی غلط است.آیا این قضیه منطقی است؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۷) آیا امکان دارد که یک اختراع قدیمی قادر باشد که پشت دیوار را به ما نشان دهد؟
 

آری - خیر - هیچ کدام

 
 

۱۸ ) اگر بخواهید یک نامه به دوست تان بنویسید، ترجیح می دهید با شکم پر یا با شکم خالی بنویسید؟
 

پر - خالی - هیچ کدام

 
 

پاسخ سوالات در لینک زیر

 

 

● پاسخنامه
 

۱) هیچ کدام. بازماندگان که زنده هستند نیازی به دفن کردن ندارند.
 

۲) هیچ کدام.خروس که تخم نمی گذارد!
 

۳)هیچ کدام.آپارتمان یک طبقه که راه پله ندارد!
 

۴) آری. اگر این سوال را نتوانستید جواب دهید، وای بر شما.دکتر یک خانم جراح است یعنی این شخص مادر پسر است!
 

۵) خیر، شما پیش از اینکه کیک داشته باشید باید آن را بپزید !
 

۶) آری،.بپرید و ببینید که خانه شما چقدر می پرد!
 

۷) هیچ کدام. یک کیلوگرم آهن با یک کیلوگرم پنبه به طور دقیق برابر هستند.
 

۸) هیچ کدام. خودرو به آن مرد تعلق ندارد.
 

۹) خیر.رنگ خاکستری خواهید داشت.
 

۱۰) هیچ کدام. گرگ پیشتر بالای کوه است.
 

۱۱) آری، شما فقط از کودکستان دیدن می کنید و با همین شرایطی که الان دارید فقط وارد کودکستان شده اید.
 

۱۲) آری، چون که رودخانه ها که قادر به شنا کردن نیستند!
 

۱۳) آری ژانت با یک آقای دیگر که فامیل اش اسمیت بوده، ازدواج کرده است.
 

۱۴) خیر.چون که ممکن است این سریال تکراری باشد و او پیشتر این سریال را دیده باشد.
 

۱۵) هیچ کدام.شتر مرغ که قادر به پرواز نیست.
 

۱۶) هیچ کدام. چون که جملات متضاد هم هستند.
 

۱۷) آری.پنجره یک اختراع قدیمی است که به وسیله آن می توان پشت دیوار را مشاهده کرد!
 

۱۸) هیچ کدام.بهتر است که یک نامه عاشقانه را با قلم و کاغذ بنویسید و با شکم نمی توان نامه نوشت!


 



● تفسیر آزمون
 

▪ اگر تعداد جواب های صحیح شما بین صفر تا ۵ بود، معنایش این است که شما به طرز وحشتناکی به جزئیات بی توجهید. حواستان کجاست؟
 

▪ اگر تعداد جواب های درست بین ۶ تا ۱۰ بود، نسبتاً بد نیست، اگرچه این نشان می دهد که چندان به جزییات توجه نمی کنید. شاید دارید به مسایلی توجه می کنید که بقیه به آنها توجه نمی کنند. خدا کند این طور باشد!
 

▪ اگر تعداد جواب های درست شما بین ۱۱ تا ۱۵ بود، بسیار خوب است.شما خوب به جزییات توجه می کنید. خدا خیرتان بدهد!
 

▪ اگر تعداد جواب های صحیح شما بین ۱۶ تا ۱۸ بود، یعنی شما یک پا شرلوک هولمز هستید. احسنت!
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.

.
راه های افزایش آی کیو ( iq )
 
[rtl]یکی از انواع هوش و در عین حال شناخته شده ترین آن ها آی کیو یا همان هوش منطقی می باشد که به کمک تست آی کیو ( تست iq ) تعیین می شود . به کمک تست آی کیو ( تست iq ) که در این صفحه قرار داده شده است . می توانید میزان ضریب هوشی خود را تعیین کنید و اگر نتوانستید در این تست iq ( تست آی کیو ) نتیجه دلخواه خود را بگیرید زیاد نگران نباشید چرا که راه هایی برای افزایش هوش وجود دارد . اگر بخواهیم دقیق بحث کنیم گفتن این نکته ضروری است که عملا راهی برای ازایش هوش منطقی یا همان آی کیو که توسط تست آی کیو ( تست iq ) تعیین می شود در سنین بالا وجود ندارد ( این حقیقت واقعیتی است که بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند و باور عمومی بر این است که مقدار آی کیو (iq) می تواند افزایش پیدا کند ) چرا که این نوع هوش تا دو الی سه سالکی شکل می گیرد ولی دانستن این نکته هم ضروری است که اکثر ما از تمام هوش ذاتی خود بهره نمی ببریم و قصد ما در این صفحه تست آی کیو ( تست iq ) این است که ابتدا شما میزان آی کیو خود را با یکی از دقیق ترین تست آی کیو های موجود تعیین نمایید و سپس راه هایی را پیش روی شما قرار دهیم تا بتوانید از حداکثر توانایی ذهنی خود در حل سوالات تست آی کیو ( تست iq ) و حتی مسایل روزمره زندگی خود بهره ببرید .
در ادامه تعدادی از راه های افزایش بهره وری هوش را برای شما عزیزان بیان خواهیم نمود تا بتوانید در تست آی کیو بهترین نتیجه را کسب نمایید :[/rtl]


[rtl]گندم سبوس دار حلال تست آی کیو[/rtl]


[rtl]برای بهره وری بهتر از هوش خدادای در تست آی کیو ( تست iq ) و یا هر مسئله ای دیگر باید میزان کافی اکسیژن موجود در خون به مغز برسد . جالب است بدانید که گندم سبوس دار دارای نوعی ماده مفید به نام لسیتین می باشد که باعث از بین رفتن گرفتگی سرخ رگ ها می شود که نتیجه آن بهبود خون رسانی به مغز خواهد بود که آن نیز به نوبه خود موجب بهبود عملکرد ما در انجام تست آی کیو و دیگر مسایل فکری روزمره مان خواهد شد .[/rtl]


[rtl]ورزش هایی مانند یوگا[/rtl]


[rtl]یوگا و مدیتیشن یکی از موثرترین روش ها در تخلیه ی استرس افراد می باشد . تاثیری که یوگا و مدیتیشن بر روی ما می گذارد به این نحو است که فشار خون موجود در رگ ها را کاهش داده ، سرعت تنفس را پایین می آورد و با پایین آوردن سرعت ساز و کار بدن باعث کاهش استرس در ماهیچه ها می شود که این عمل در افزاش بهره وری از هوش به هنگام مواجه با مسایل روزمره و حتی هنگام پاسخگویی  به سوالات تست آی کیو ( تست iq ) بسیار مفید عمل خواهد کرد .[/rtl]


[rtl]شام غذای سبک بخورید[/rtl]


به شدت توصیه می شود که شام را سنگین نخورید . این امر باعث استرس بلند مدت در خواب می شود . بهتر این است که غذا های سنگین در طول روز که فعالیت بدن بیشتر است استفاده شود . باید گفت که خوب خوابیدن در شب معادل است با تقویت و بهبود مقدار آی کیو ی افراد . می توانید این فرضیه را با انجام تست iq ( تست آی کیو ) برای خود به اثبات برسانید .

خواب کافی = آمادگی برای تست iq ( تست آی کیو )
به طور میانگین هر فرد به ازای دو ساعت بیداری به یک ساعت خواب احتیاج داردکه در طول روز می شود شانزده ساعت بیداری و هشت ساعت خواب که البته این مقدار برای افراد در سنین مختلف تفاوت دارد . جالب است بدانید که کمبود خواب باعث کاهش میزان خلاقیت افراد می شود و در نتیجه باعث می شود در تست آی کیو نتیجه دلخواهی گرفته نشود و علاوه بر این کمبود خواب اشتباهات عملکردی فرد را در طول روز افزایش می دهد اشتباهاتی که بهترین مصداق آن امتحانات مدرسه و دانشگاه می باشد درست زمانی که تا پاسی از شب دانشجویان و دانش آموزان برای مطالعه بیدار می مانند.
[rtl]تاثیر صحیح نشستن بر امتحانات و تست آی کیو
[/rtl]


[rtl]نحوه نشستن افراد بر حالت های ذهنی تاثیر گذار بوده است و به وضوح افکار کمک می کند . برای مثال شما می توانید با حالت خمیده و لبان باز به یک مسئله یا قضیه ی ریاضی یا حتی حل یک سوال از تست iq از مجموعه سوالات تست آی کیو فکر کنید یا همان کار را با حالتی صاف و دهانی بسته انجام دهید تا تفاوت های آن برای شما آشکار شود .[/rtl]


[rtl]حتما تا حالا این تذکر را شنیده اید که در حالت دراز کشیده درس نخوانیدو احتمالا آن را جدی نگرفته اید اما جالب است بدانید که این حرف درستی است . حالت بدن بر ذهن و فکر ما تاثیر گذار است . بهترین حالت برای مطالعه مناسب به نحوی که به ما در بهره وری بهتر از مقدار آی کیو خود کمک شایانی می کند نشستن بر روی صندلی در پشت میز است . این امر در مورد انجام تست آی کیو و دیگر کارهای فکری نیز مهم و تاثیر گذار است پس آن را جدی بگیرید . [/rtl]


[rtl]نفس عمیق بکشید
حتما برای شما هم پیش آمده است در زمان هایی مثل انجام تست آی کیو ( تست iq ) که احتیاج به تفکر و تمرکز بیش تری دارید نفس عمیق کشیده باشید . این امر باعث می شود که اکسیژن بیش تری به مغز برسد و در نتیجه شما در تست آی کیو ( تست iq ) یا هر کار دیگری موفق خواهید شد . در حقیقت این کار باعث افزایش مقدار آی کیو شما نمی شود بلکه باعث بهره برداری بهتر از ضریب هوشی ذاتی شما خواهد شد .

توصیف کردن لغات = حل تست iq ( تست ای کیو )
فرهنگ واژگان را باز کنید و اولین کلمه ای را که به چشم تان خورد برای فردی که در مقابلتان ایستاده است با صدای بلند توصیف کنید تا تاثیر آن را در حل تست iq ( تست آی کیو ) ببنید . مقدار توصیفاتی که انجام می دهید بسته به مقدار آی کیو ی افراد متفاوت است . هرچه کامل تر و بیش تر بتوانید این کار را انجام دهید بهره هوشی بالاتری خواهید داشت .
ورزش دادن مغز را فراموش نکنید ( مثلا تست iq ) همان طور که جسم انسان به ورزش احتیاج دارد مغز متفکر آدمی نیز نیازمند است . ورزش مغز را می توانید با آموختن یک زبان جدید و یا حتی شرکت کردن در بحث های دوستانه انجام دهید و این را در نظر داشته باشید که هرچه بیشتر از مغز خود در جهت مفید استفاده کنید مغز شما قوی و قوی تر خواهد شد . تست iq ( تست آی کیو ) به نوعی ورزش مغز محسوب می شود همان گونه که عضلات ورزش کاران با تمرین قوی تر می شود . ( هرگز انجام تست iq آی کیو را نیز فراموش نکنید .)
مثبت فکر کنید
تخقیقاتی که در دهه اخیر صورت گرفته این امر را به اثبات رسانده است که احساسات تاثیر مستقیمی بر عملکرد مغز دارند . در آزمایشاتی که انجام شده است این امر مشاهده شده که شرکت کنندگانی که به محبت فکر کرده اند مدار مغز شان سالم و سریع تر به کار افتاده است . احساسات نقش مهمی در استفاده بهینه از آی کیو ی افراد در انجام تست آی کیو ( تست iq ) یا فعالیت های مغزی دیگر بازی می کنند .


تلویزیون نگاه نکنید

تماشا ی تلویزیون باعث می شود ما به مدت طولانی ذهن و مغز خود را درگیر کنیم که البته به سود ما نیست . گاهی ما ذهن خود را مشغول حل یک تست iq ( تست آی کیو ) می کنیم که خوب بسیار مفید بوده و تاثیرات بسزایی بر روی مغز ما می گذارد ولی تلویزیون وارد این نوع دسته بندی درگیری ذهنی که برای ما سودمند باشد نمی شود . پس بنابر این ما می توانیم به جای این که مدت های زیادی در مقابل تلویزیون نشسته و ذهن خود را در اختیار آن قرار دهیم با انجام تست آی کیو ( تست iq ) یا مطالعه ی کتاب ها ذهن خود را درگیر کشف پاسخ ها کنیم  .


ورزش کنید تا بتوانید تست iq ( تست آی کیو ) را بهتر انجام دهید


متاسفانه زندگی امروزه ما را مجبور کرده است که فعالیت های بدنی و ورزش را به حداقل برسانیم امری که تاثیرات مخرب آن در دراز مدت بر ما آشکار می شود . در ابتدا شاید نتوان ارتبلططی بین تست آی کیو ( تست iq ) و ورزش کرد یافت ولی باید بدانید که ارتباطی محکم بین این دو امر وجود دارد . کارشناسان معتقدند که ورزش کردن به استفاده موثرتر از مغز کمک شایانی می کند امری که برای خود ما نیز ثابت شده است و اثرات قوی ورزش کردن را در نتایج حاصل از آزمون ها حتی آزمون تست آی کیو مشاهده کرده ایم . ورزش کردن در بهبود کیفیت فکر کردن و قدرت ذهن تاثیرات مفیدی می تواند داشته باشد پس از انجام آن غافل نباشید علاوه بر این ورزش در سالم ماندن بدن و بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن موثر است که آن خود نیز موجب بهبود عملکرد مغز می شود یا به قول معروف عقل سالم در بدن سالم .



ذهن خود را با یک تست آی کیو ( تست iq ) به چالش بکشید .

مطمئنا یکی از جذاب ترین و موثر ترین روش های افزایش آی کیو به چالش کشیدن ذهن می باشد . عملی که با حل مسایل ریاضی ، تکمیل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]جدول سودوکو ، [url=http://www.hoosheparsi.ir/tabid/199/Default.aspx] بازی پازل و . . . به دست می آید .

شما باید بتوانید خود را در دل مسایلی قرار دهید که احتیاج به فکر کردن و حدس زدن دارد ، برای مثال داستان بخوانید اما نیمه تمام و انتها ی آن را خود حدس بزنید یا خود را درگیر اثبات مسایل و قضیه های ریاضی کنید هم چنین تست iq ( تست آی کیو ) بسیار در این زمینه می تواند مفید واقع شود . اگر به نقاشی علاقه دارید کی توانید یک نگاه گذرا به تصویری پیچیده بکنید و سپس آن را خودتان بر روی کاغذ بدون نگاه کردن به تصویر اصلی رسم کنید و جالب است بدانید که تست آی کیو ( تست iq ) نیز بر اساس تصویر ها و تشخیص مشابهت ها پایه ریزی شده است.


[/rtl]
دیگه تمومه...بسمه هر چی شکستم...از خودم از همه خستم...باید از یادم بری...
پاسخ
 سپاس شده توسط mahru
آگهی
#2
من یک پا شرلوک هولمز هستمSmile
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تست هوشی که اگر جواب بدی از شرلوک هولمز هم سرتری
  اگر بتوانید به این سوالها جواب صحیح دهید هوشی در حد انیشتن دارید!
  اندازه گیری آنلاین ضریب هوشی(حتما بیا!!!!)
  ضریب هوشی بالا و دردسرهای همراه آن
  تست IQ آی کیو (تعیین دقیق ضریب هوشی)
  حداکثر مبلغ خرید با کارت اعتباری تعیین شد
  یک دختر جوان با ضریب هوشی بالاتر از آلبرت انیشتن (عکس)
  تست هوشی بدو بیا
  نحوه تعیین حوزه مالیاتی
  افراد مشهور سينما و ضریب هوشی آنان +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان