امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جنایت هولناک زن ۱۷ ساله، یک‌ماه پس از ازدواج

#1
زن نوجوان با یکی از بستگان شوهرش همدست شد تا توطئه شوم خانوادگی را عملی کند.
او تنها يك‌ماه پس از شروع زندگي مشترك با شوهرش با استفاده از قرص برنج وي را در يكي از روستاهاي نوشهر به قتل رساند.26آذرماه سال گذشته جوان 24ساله‌اي درحالي‌كه بدحال بود و به‌نظر مي‌رسيد دچار مسموميت شده، به بيمارستاني در شهرستان نوشهر انتقال يافت.

معاينات اوليه حاكي از آن بود كه مسموميت مرد جوان شديد است و اين در حالي بود كه همسر او مدعي بود كه شوهرش تعدادي قرص آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد مصرف كرده است.تلاش پزشكان براي نجات مرد جوان فايده‌اي نداشت و در نهايت او روي تخت بيمارستان جان باخت. از آنجا كه مرگ او مشكوك به‌نظر مي‌رسيد، ماجرا به پليس و دادسراي نوشهر گزارش و تحقيقات قضايي- پليسي براي كشف راز مرگ مرد جوان شروع شد.

  عروس نوجوان
بررسي‌ها نشان مي‌داد كه مقتول و همسرش در سال 88به عقد هم درآمده و يك‌ماه قبل مراسم عروسي‌شان را جشن گرفته و زندگي مشتركشان را شروع كرده بودند. همسر مقتول كه زني 17ساله بود گفت: من و همسرم زندگي خوبي داشتيم و شب حادثه او گفت كه حالش خوب نيست و تعدادي قرص آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد خورد و بعد از چند ساعت حالش بد شد. همان موقع با خانواده شوهرم تماس گرفتم و با كمك برادرش او را به بيمارستان برديم كه اين اتفاق رخ داد.

درحالي‌كه همسر و خانواده قرباني اصرار داشتند هر چه زودتر جنازه را تحويل گرفته و به خاك بسپارند اما قاضي نجارصادقي، بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب نوشهر دستور داد جسد براي آزمايش‌هاي سم‌شناسي به پزشكي قانوني منتقل و پس از نمونه‌برداري تحويل خانواده متوفي شود.

ماه‌ها از اين ماجرا گذشت تا اينكه حدود يك‌ماه پيش نتيجه آزمايش‌هاي سم‌شناسي درباره مرگ مرد جوان اعلام شد. براساس گزارش پزشكي قانوني، قرباني به‌خاطر مصرف قرص برنج مسموم‌شده و جانش را از دست داده بود. طبق اين گزارش، قرص برنج در داخل روكش قرص‌هاي آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد جاسازي شده و قرباني پس از خوردن آنها دچار مسموميت شديد شده بود.

   توطئه خانوادگي
شكي نبودكه مرد جوان به قتل رسيده، اما چه‌كسي دست به جنايت زده بود؟ نخستين مظنون پرونده همسر 17ساله قرباني بود. مأموران به تحقيق از وي پرداختند اما او مدعي بود كه بي‌گناه است. از سويي، ارتكاب چنين جنايتي از سوي اين زن آن‌هم يك‌ماه پس از عروسي به‌نظر عجيب مي‌رسيد. با اين حال كارآگاهان به بررسي‌هاي خود ادامه دادند تا اينكه متوجه ارتباط پنهاني همسر مقتول با يكي از بستگان شوهرش شدند. اين اطلاعات به فرضيه اينكه زن نوجوان در جنايت نقش داشته است، قوت مي‌بخشيد.

كيومرث حمزه‌صورتي، دادستان نوشهر در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: اين زن دستگير شد و در بازجويي‌هاي تخصصي لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستي يكي از بستگان او اعتراف كرد. او گفت پس از عقد با شوهرش به برادر او علاقه‌مند شده و اين علاقه تا جايي پيش رفته كه در نهايت آنها تصميم گرفته بودند با قتل شوهرش، با هم ازدواج كنند. وي ادامه داد: برادر مقتول كسي بود كه با قراردادن قرص برنج در روكش قرص‌هاي آموكسي‌سيلين و مفناميك‌اسيد، اين قرص‌ها را به همسر برادرش داده بود تا نقشه جنايت را اجرا كنند. همسر مقتول نيز به بهانه‌ اينكه قرص‌ها براي زودتر بچه‌دارشدن مفيد هستند، آنها را به شوهرش خورانده و باعث مرگ او شده بود.

حمزه‌صورتي گفت: با اعترافات زن نوجوان، همدست او نيز دستگير شد و به جنايت اعتراف كرد. هر دو متهم مدعي شدند كه مي‌خواستند پس از مرگ مقتول، بي‌آنكه كسي متوجه شود جسد او را به خاك بسپارند و وقتي آب‌ها از آسياب افتاد با هم ازدواج كنند كه اقدام بموقع دادسرا و ارسال جسد به پزشكي قانوني رازشان را فاش كرد. در حال حاضر نيز زن نوجوان به اتهام مباشرت و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدي در بازداشت به‌سرمي‌برند و خانواده مقتول با حضور در دادسرا براي عامل اصلي جنايت درخواست قصاص كرده‌اند.
پاسخ
 سپاس شده توسط raheleh_fenel ، ★♕NIGHT STAR♕★ ، [χσℓσνєѕтєя] ، Titiw ، مهربان ترین دختر دنیا
آگهی
#2
وا چیزیایی آدم میبینه و میشنوه
چقدر دوست داشتنی هستند.. آدم هایی که شبیه حرفهایشان هستند....
پاسخ
#3
×!×!×!×!×!×!×!×!×
オコッテノセカイワイチバンキレイナデス .. 
پاسخ
#4
HuhHuhHuhHuhHuh
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
  ازدواج اجباری دختر 9 ساله با سگ!
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
  مادری که دختر 11 ساله اش را اجاره می دهد
Question دختر 19 ساله ای که مثل حیوان با نامزدش زندگی میکند
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دختر 6 ساله حساب بانکی مادرش را Hک کرد +تصاویر
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
  دوستی عجیب یک دختر 10 ساله با گرگ ها! +عکس
  قتل دختر سیزده ساله به دستان پدرش...رومینایی که بی گناه بود...

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان